eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Otwock: Wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 53346 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych - opinia o wartości: 1) dla nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, 2) dla lokali mieszkalnych i użytkowych, Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 odrębnych niezależnych od siebie części. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera pkt 4.3.SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla Zadania 1 : 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla Zadania 2 : 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych) dla Zadania 3 : 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla Zadania 4 : 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) dla Zadania 5 : 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych) dla zadania 6 : nie wymagane dla Zadania 7: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 5 operatów szacunkowych dla celów wskazanych dla zadania, na które składana jest oferta częściowa. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi wykazać wykonanie operatów szacunkowych w ilości odpowiadającej iloczynowi 5 razy ilość zadań, na które Wykonawca składa ofertę częściową np. w przypadku składania oferty na 7 zadań Wykonawca musi wykazać: 5 x 7 = 35 operatów szacunkowych z uwzględnieniem celów, dla których realizowane są operaty w ramach poszczególnych zadań. Zamawiający nie uzna spełnienia niniejszego warunku w przypadku wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem tych samych operatów szacunkowych w ramach różnych części przedmiotu zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w wykonywaniu zamówienia będą uczestniczyć osoba/y posiadająca/e uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 39 w godzinach 9.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - wykonanie operatów szacunkowych - opinia o wartości nieruchomości: 1 niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży oraz zabudowanych obiektami przeznaczonymi do sprzedaży w trybie przetargu, 2 w związku z ustanowieniem prawa użytkowania wieczystego do ustalenia I opłaty i opłat rocznych, 3 do ustalenia opłaty w związku ze sprzedażą prawa użytkowania wieczystego przed upływem 10 lat, 4 przeznaczonych do zbycia na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych na cele inne niż mieszkaniowe, 5 do dokonania aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, 6 przeznaczonych do zbycia w trybie - art.231 kc, 7 przeznaczonych do sprzedaży lub ustanowienia użytkowania wieczystego w drodze bezprzetargowej w trybie art.37 ust.2 ustawy o gospodarce nieruchomościami (dalej u.o.g.n.). 8 wydzielonych pod drogi gminne w wyniku podziałów dokonanych na wniosek właścicieli nieruchomości, które z mocy prawa przeszły na własność gminy w celu ustalenia wysokości odszkodowania, 9 zabudowanych i niezabudowanych nabywanych do zasobu gminnego , 10 obiektów budowlanych do celów komunalizacji lub przejęcia na majątek gminy, 11 przeznaczonych do wykupu pod cel publiczny - drogi i sieci przesyłowe, 12 przeznaczonych do zamiany, 13 zabudowanych i niezabudowanych do celu wyjścia ze współwłasności, 14 obiektów budowlanych, 15 do przekazania w trwały zarząd, 16 do ustalenia wysokości opłaty z tytułu ustanowienia służebności m.in. przejścia i przejazdu, obciążenia urządzeniami infrastruktury technicznej, 17 obciążonych prawem użytkowania wieczystego ( nabywanych na rzecz Gminy Otwock), 18 ustalenie wartości udziału w gruncie w związku ze zmianą udziałów w nieruchomości wspólnej ( budynki wielomieszkaniowe), 19 wchodzących w skład masy spadkowej, 20 objętych art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawę reformującą administrację publiczną w celu ustalenia odszkodowania, 21 do ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości ( art.124 u.o.g.n.) 22 aktualizacja operatów szacunkowych, 23 inne operaty szacunkowe niezbędne do realizacji zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami i k.c. Szacunkowa ilość operatów - ok. 95 szt. (w tym 25 operatów opisanych w pkt 11) Dla w/w zadania - jeden operat swoim zakresem obejmuje jedną księgę wieczystą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - wykonanie operatów szacunkowych - opinia o wartości nieruchomości gruntowych niezbędnych do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Szacunkowa ilość operatów - ok. 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie III - wykonywanie operatów szacunkowych - opinia o wartości nieruchomości gruntowych: a. w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale, b. w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, Szacunkowa ilość operatów - ok. 30 szt. Dla w/w zadania - Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania jednego operatu w okresie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania postanowienia, w którym powołano rzeczoznawcę do wykonania operatu w ramach niniejszej umowy, - do przeprowadzenia wizji na nieruchomości objętej postępowaniem w celu określenia jej wartości (datę wizji ustala Wykonawca w uzgodnieniu ze stroną postępowania administracyjnego), - do udziału w rozprawie administracyjnej w przypadku uwag do operatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie IV - wykonanie analiz wartości nieruchomości położonych w granicach jednego obszaru do ustalenia czy wzrosła wartość tych nieruchomości w związku z podziałem geodezyjnym na wniosek właściciela co skutkuje naliczeniem opłaty adiacenckiej . Szacunkowa ilość analiz - ok. 15 szt. Dla w/w zadania - przewidywana ilość nieruchomości w granicach jednego obszaru określana będzie stosownie do potrzeb i obejmować będzie jednocześnie nie więcej niż 10 nieruchomości. Wykonawca ponosi koszty uzyskania dokumentów niezbędnych do wykonania analizy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Zadanie V - wykonanie operatów szacunkowych - opinia o wartości lokali mieszkalnych i użytkowych: a. w budynkach wielomieszkaniowych ( bloki i inne budynki) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej , b. w budynkach wielomieszkaniowych ( bloki i inne budynki) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej oraz określenia wartości gruntu w celu ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, c. w budynkach wielomieszkaniowych ( bloki i inne budynki) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu, d. w budynkach jednolokalowych wraz z gruntem, Szacunkowa ilość operatów - ok. 55 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - wykonanie operatów szacunkowych - opinia o wartości lokali mieszkalnych powstałych w wyniku adaptacji strychów i lokali użytkowych. Szacunkowa ilość operatów - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII- wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości zbywanych przez ich właścicieli w okresie krótszym niż 5 lat od daty zatwierdzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ( renta planistyczna). Szacunkowa ilość operatów - ok. 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.