Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2020-04-23
Og³oszenie nr 533798-N-2020 z dnia 2020-04-23 r.
Urz±d Gminy Iwierzyce: "Rozbudowa i przebudowa publicznej szko³y podstawowej w Olchowej, na dzia³ce o nr ewid. 1051/8 po³o¿onej w m. Olchowa, gm. Iwierzyce".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy Iwierzyce, krajowy numer identyfikacyjny
69058194000000, ul.
Iwierzyce
80
,
39-124
Iwierzyce, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
177 455 950, e-mail
gmina@iwierzyce.pl, faks
172 221 444.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.iwierzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.iwierzyce.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobi¶cie
Adres:
Urz±d Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Rozbudowa i przebudowa publicznej szko³y podstawowej w Olchowej, na dzia³ce o nr ewid. 1051/8 po³o¿onej w m. Olchowa, gm. Iwierzyce".
Numer referencyjny:
BID.271.3.2020.PA
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa publicznej szko³y podstawowej w Olchowej wraz z instalacjami i urz±dzeniami budowlanymi, w tym m.in.: budowa wewnêtrznych instalacji: wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej, rozbudowa wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej, a tak¿e budowa: zewnêtrznego doziemnego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji odgromowej, budowa przy³±czy: wodoci±gowego i kanalizacji sanitarnej. Projektowana rozbudowa ma s³u¿yæ celom edukacyjnym oraz poprawie warunków sanitarnych. Dla realizacji w/w celów przewidziano pomieszczenia 4 sal lekcyjnych oraz sanitariaty na parterze i piêtrze oraz szatnie w piwnicach. Ponadto przewidziano niezale¿ne wej¶cia do budynku projektowanej rozbudowy oraz po³±czenie holi rekreacyjnych czê¶ci projektowanej z istniej±c±. Zapewniono dostêp dla osób niepe³nosprawnych chodnikami bez barier do wej¶æ zewnêtrznych oraz zastosowaniem podestu ruchomego przy schodach zewnêtrznych a tak¿e d¼wigu osobowego wewn±trz budynku. Budynek zaprojektowano o dwóch kondygnacjach nadziemnych z podpiwniczeniem. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt.1, obejmuje: 1) Roboty budowlane: - roboty ziemne - fundamenty - ¶ciany piwnic - strop nad piwnic± - ¶ciany piêtra - strop nad piêtrem, - ¶cianki dzia³owe, - dach konstrukcja + pokrycie - tynki i oblicowania - posadzki - stolarka - elewacje - malowanie - chodniki zewnêtrzne - d¼wig i podno¶nik 2) Instalacje sanitarne. 3) Instalacje elektryczne.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45310000-3 |
45330000-9 |
45111291-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-07-31
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie zgodnie z Dokumentacj± projektow±, STWiORB, Przedmiarem robót. Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce siê i wyja¶niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wielo-znaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci Wykonawca nie mo¿e ograniczyæ ani zakresu swojego zobowi±zania, ani zakresu nale¿ytej staranno¶ci przy wykonaniu swoich zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wyst±pienia rozbie¿no¶ci w w/w dokumentach, których nie mo¿na usun±æ w drodze odniesienia siê do regu³ sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów bêdzie uzgadniana z uwzglêdnieniem poni¿szej hierarchii: Dokumentacja projektowa, STWiORB, Przedmiar robót. 2. Przyjmuje siê, ¿e: 1) Przed z³o¿eniem oferty Wykonawca uzyska³ wszelkie niezbêdne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci, jakie mog± mieæ wp³yw na ofertê przetargow± i bierze pe³n± odpowiedzialno¶æ za odpowiednie wykonanie i bezpieczeñstwo wszelkich czynno¶ci na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie u¿yte podczas realizacji robót. 2) Je¶li Wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakim jego zdaniem do¶wiadczony Wykonawca nie by³ w stanie przewidzieæ powinien o tym fakcie, niezw³ocznie, na pi¶mie zawiadomiæ Zamawiaj±cego. 3. Materia³y, rozwi±zania równowa¿ne. 1) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarach robót zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materia³ów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesieñ, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ "równowa¿nych" pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót zgodnie z opracowan± dokumentacj± oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiORB lub w przedmiarach przedmiot zamówienia zosta³ opisany za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. 3) Ilekroæ w dokumentacji projektowej, STWiORB jest mowa o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w przypadku ich braku inne stosowne normy w kolejno¶ci zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) Materia³y równowa¿ne w ¿adnym stopniu nie mog± obni¿yæ standardu i nie mog± zmieniæ zasad oraz rozwi±zañ technicznych przyjêtych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mog± powodowaæ konieczno¶ci przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mog± pozbawiæ U¿ytkownika ¿adnych wydajno¶ci, funkcjonalno¶ci, u¿yteczno¶ci opisanych lub wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. 5) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê równowa¿n± bêdzie zobowi±zany do udowodnienia zamawiaj±cemu, ¿e oferowane przez niego urz±dzenia lub materia³y s± równowa¿ne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 700 000,00 z³. (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez okre¶lenie minimalnych wymagañ dotycz±cych:
a) Do¶wiadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cych
wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
ad. a)
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada do¶wiadczenie niezbêdne do realizacji
zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej /1/ jedno zadanie inwestycyjne obejmuj±ce
wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub remoncie obiektu
kubaturowego o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion
z³otych).
ad. b)
Wykonawca wska¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
spe³niaj±ce minimalne warunki dotycz±ce kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia
umo¿liwiaj±ce realizacje zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci i funkcji,
jakie zostan± im powierzone, tj.
- osoba, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±ca uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-
budowlanej bez ograniczeñ,
- osoba, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót posiadaj±ca uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji przez Kierownika budowy oraz
Kierowników robót, z wyj±tkiem przypadków gdy jest to zabronione przepisami Prawa
Budowlanego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, mog± wykazaæ spe³nienie warunków, o których mowa w pkt III.3.2 i III.3.3 ³±cznie, z zastrze¿eniem ¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, a dotycz±ce wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca mo¿e wykonaæ przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców.
W przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê w Formularzu Oferty firm podwykonawców oraz czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcy.
3. Wykonawca ma prawo zmieniæ albo zrezygnowaæ z podwykonawcy na ka¿dym etapie realizacji umowy, z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp).
4. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania maj± byæ wykonane w miejscu podlegaj±cym bezpo¶rednio nadzorowi Zamawiaj±cego, dlatego Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w realizacjê tych robót budowlanych.
5. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany do poinformowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w pkt 4) oraz do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych.
6. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonania tego zamówienia.
7. Pozosta³e zapisy dotycz±ce podwykonawstwa, w tym dotycz±ce umowy o podwykonawstwo, zawarte s± we wzorze umowy
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania - wzór za³. Nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - wzór za³. Nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, na wezwanie Zamawiaj±cego zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp sk³ada nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - (wzór wykazu zostanie przekazany Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona). 2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu zostanie przekazany Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona). 3. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie bêdzie móg³ przedstawiæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej, to bêdzie móg³ przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie tego warunku. 4. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W celu wskazania braku istnienia podstaw wykluczenia w/w dokument ¿±dany bêdzie równie¿ w odniesieniu do: Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Podmiotu, którego zasobami dysponowa³ bêdzie Wykonawca realizuj±c zamówienie, Podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach Wykonawca polega. 5. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 6. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 7. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4, 5, 6, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, 2) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 8. Dokumenty o których mowa w pkt.7 ppkt. 1) i 2) i w pkt.4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa w pkt 7, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)INNE DOKUMENTY SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡: a) kosztorys ofertowy - sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiaru robót b) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na czas realizacji zamówienia - je¿eli dotyczy, c) potwierdzenie wniesienia wadium, d) pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy Wykonawca zamieszcza w o¶wiadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca dotycz±ce; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby podmiotu trzeciego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Z dokumentów musi wynikn±æ: w jakim zakresie ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec ka¿dego z wykonawców. Uwagi do dokumentów pe³nomocnictwa Pe³nomocnictwo sk³adane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. Wraz z pe³nomocnictwem nale¿y przed³o¿yæ dokument z którego wynika uprawnienie osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuj± Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - (za³. Nr 4). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nale¿±cym do tej samej grupy kapita³owej nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 z³. (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100 z³otych)
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 310)
Oferent pod rygorem niewa¿no¶ci oferty wnosi wadium w w/w wysoko¶ci, najpó¼niej do terminu sk³adania ofert.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego (data i godzina potwierdzenia wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
Wadium w formie niepieniê¿nej Wykonawca sk³ada w oryginale lu¼no z ofert± (w celu pó¼niejszego zwrotu), a kopiê do³±cza do oferty.
Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, w ci±gu 14 dni od daty pierwszego pisemnego ¿±dania zg³oszonego przez Zamawiaj±cego w terminie obowi±zywania gwarancji.
W przypadku wyboru pieniê¿nej formy, wadium nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Sêdziszowie M³p., Odzia³ w Iwierzycach, na Nr 87 9172 1013 0260 0202 2000 0020, z dopiskiem; Wadium na zadanie:
"Rozbudowa i przebudowa publicznej szko³y podstawowej w Olchowej, na dzia³ce o nr ewid. 1051/8 po³o¿onej w m. Olchowa, gm. Iwierzyce."
Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, który wynosi 30 dni, tj. obowi±zuje do dnia 12.06.2020 r
Bieg terminu zwi±zania ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia w umowie nastêpuj±cych zmian w stosunku do tre¶ci oferty: 1.Wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia zamawiaj±cego, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ: - przekazanie terenu budowy, - przekazanie dokumentów budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiaj±cy by³ zobowi±zany), - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objêtych umow±, - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie budowy objêtym przedmiotem zamówienia. 2. Wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiaj±cego, - wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, - szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiaj±cego lub wykonawcy, - wyst±pienie nie mo¿liwych do przewidzenia robót dodatkowych, - wyst±pienia si³y wy¿szej. 3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia. 4. Zmniejszenie kosztu robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót ni¿ planowany, 5. Rezygnacja z czê¶ci robót. 6. Zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych. 7. Poprawa jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych. 8. Zmiana kluczowych specjalistów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci Kierownika budowy i Inspektora nadzoru. 9. Wprowadzenie podwykonawstwa, zmiana podwykonawców, rezygnacja z pod-wykonawstwa, zmiana zakresu podwykonawstwa. 10. Podniesienie bezpieczeñstwa prowadzonych robót. Powy¿sze zmiany mog± byæ zainicjowane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy (najpierw ustny, pó¼niej pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Mo¿e to byæ: - wniosek zamawiaj±cego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek zamawiaj±cego, aby Wykonawca przed³o¿y³ propozycjê zmiany, - wniosek wykonawcy. Wniosek taki, aby mog³a siê do niego ustosunkowaæ druga strona musi zawieraæ: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia realizacji umowy. Wszelkie zmiany wymagaj± zgody zamawiaj±cego i wykonawcy w formie sporz±dzonego i podpisanego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Je¿eli wed³ug Wykonawcy oferta bêdzie zawiera³a informacje objête tajemnic± jego przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), musz± byæ oznaczone klauzul± NIE UDOSTÊPNIAÆ - TAJEMNICA PRZEDSIÊBIORSTWA i umieszczone na koñcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie bêd± uwa¿ane za ogólnie dostêpne i mog± byæ udostêpnione pozosta³ym Wykonawcom razem z protoko³em postêpowania, 12) Zastrze¿enie informacji, danych, dokumentów lub o¶wiadczeñ nie stanowi±cych tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.