Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Bielsko-Biała: Przebudowa schodów i zmiana ciągów pieszych przed wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 53470 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.um.bielsko.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa schodów i zmiana ciągów pieszych przed wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa schodów i zmiana ciągów pieszych przed wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -przebudowę istniejącej drogi dojazdowej; -wykonanie drogi i chodnika z kostki betonowej; -przebudowę istniejących schodów z ich częściową rozbiórką i wykonaniem zieleńca; -przebudowę istniejącego podestu na poziomie wejścia do szkoły z warstwą wykończeniową wierzchnią na bazie żywicy poliuretanowej z podsypką z piasku kwarcowego; -wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych; -rozbiórkę istniejącego chodnika od strony południowo - wschodniej; -wywóz i składowanie odpadów (gruzu, złomu, itp.) oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium w kwocie 7 500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch (2) robót brukarskich o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda; Roboty te winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie dokumentów i oświadczeń,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami), w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obwiązujących przepisów oraz posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową.; Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej dwie (2) roboty brukarskie o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dowodami o których mowa w III.4 są: poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust.2b ustawy pzp). 3.Oświadczenie wykonawcy ( złożenie na formularzu OFERTA) : - związaniu ofertą przez okres 30 dni; - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 4.Dokumenty określające zasady reprezentacji w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 5.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)co do terminu rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1)wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b)co do nieistotnych postanowień umowy; c)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d)co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji, Plac Ratuszowy 7, 43-300 Bielsko-Biała. Cena specyfikacji w wersji papierowej 30,00 zł brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białe, Plac Ratuszowy 7, I piętro, pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.