Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Włocławek: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 53551 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z podziałem na części z których każda stanowi odrębną część zamówienia:CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych oraz środków do konserwacji komputerów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z pięciu (V) zestawów:a) zestawu I obejmującego 105 pozycji; b) zestawu II obejmującego 33 pozycji;c) zestawu III obejmującego 31 pozycji; d) zestawu IV obejmującego 19 pozycji; e) zestawu V obejmującego 24 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część II zamówienia składa się z 263 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Część III zamówienia składa się z 60 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ IV - Dostawa materiałów biurowych, szkolnych i papierniczych dla Projektów Środowiskowych Modelu Organizowania Społeczności Lokalnej przy MOPR we Włocławku. Część IV zamówienia składa się z 21 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ V - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb realizacji Programu Rządowego Rodzina 500+. Część V zamówienia składa się z 35 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1-5. 4. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, szkolne, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 5. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę: 1) Były fabrycznie nowe (nieużywane); 2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia. 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione materiały, swoim transportem, w ciągu 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7. 9. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 10. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 11. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, szkolnych, papierniczych oraz środków do konserwacji komputerów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Kleks Sp. J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Dworcowa 7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58652,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50732,90
Oferta z najniższą ceną: 50732,90 / Oferta z najwyższą ceną: 54526,43
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2015, poz. 2164), gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w Ustawy.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz ze wsparciem do posiadanego systemu zarządzania wydrukiem Qvision na potrzeby ZGN w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- DZP.26.196.2024 Na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2025 r.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.