To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 53729 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17245 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - socjalnego z oddzielnymi lokalami mieszkalnymi przy ul. Wrocławskiej w Ostrowie Wielkopolskim. 3.1. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Wrocławska, działka nr 4/4, obręb 0119. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę parterowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego składającego się z 23 niezależnych mieszkań o charakterze socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu. Ze względu na kolizję z planowaną inwestycją oraz zły stan techniczny należy przewidzieć również do rozbiórki: 3 parterowe budynki gospodarczo-garażowe, 2 parterowe budynki gospodarcze, budynek toalet. 3.3. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) roboty budowlane, w tym: a) rozbiórki, b) dostawa i montaż trzepaka i boksu śmietnikowego, c) nawierzchnie utwardzone, d) roboty ziemne i przygotowawcze, e) fundamenty z izolacjami, f) konstrukcje żelbetowe dla całego budynku, g) ściany, h) dach-konstrukcja i pokrycie, i) podłoża i posadzki, j) tynki wewnętrzne i okładziny ścian, k) stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, l) stolarka drzwiowa wewnętrzna, m) roboty malarskie, n) wyposażenie mieszkań, o) elewacja, p) chodniki wraz z zagospodarowaniem terenu, 2) roboty sanitarne, w tym: a) zewnętrzna instalacja wodociągowa, b) przyłącze wodociągowe, c) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, d) przyłącze kanalizacji sanitarnej, e) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, f) wewnętrzna instalacja wodociągowa, 3) roboty elektryczne, w tym: a) układ zasilania - złącza i linie kablowe zalicznikowe, b) rozdzielnice i WLZ-ty, c) instalacje wew. ośw., gniazd i zasilania grzejników, d) instalacja odgromowa i uziemiająca, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 5) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 6) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 7) wykonanie instrukcji p.poż. obiektu, 8) dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. 3.4. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 2. Koszty utrzymania obiektu, w tym ogrzewanie, do czasu odbioru końcowego robót ponosi wykonawca. 3. Do dnia końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z następującymi dokumentami: 1. projekt rozbiórki - załącznik nr 8, 2. projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczny - branża: architektura - załącznik nr 9, 3. projekt budowlany - branża: konstrukcja - załącznik nr 10, 4. projekt budowlany - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wod-kan wraz z przyłączeniami - załącznik nr 11, 5. projekt budowlany - instalacje elektryczne - załącznik nr 12, 6. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 13, 7. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 14, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - załącznik nr 15, 9. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - załącznik nr 16, 10. przedmiar robót budowlanych - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 17, 11. przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 18, 12. przedmiar robót - instalacje zewnętrzne - branża sanitarna - załącznik nr 19, 13. przedmiar robót - instalacje wewnętrzne - branża sanitarna - załącznik nr 20, 14. przedmiar robót elektrycznych - załącznik nr 21, UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu rozbiórki, projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.11.11 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.23.11.13 - Poziomowanie rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. DACHIMEX Urszula Marczak, ul. Boznańskiej 4, 63-400 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1568985,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1213191,20
Oferta z najniższą ceną: 1213191,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1986125,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Miasteczko rowerowe i rolkowisko"
- Utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego sygnalizacji świetlnych, wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Dostawa mięsa i drobiu dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim.
- Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu ich do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.