Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-26
Og³oszenie nr 539075-N-2017 z dnia 2017-06-26 r.
Powiat Gorzowski: Przebudowa drogi powiatowej nr 1405F na odcinku K³odawa - Lipy, Etap I
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Wspó³pracy INTERREG V A Brandenburgia-Polska 2014-2020. Nazwa projektu: Rozbudowa dróg powiatowych K6409 w Powiecie MOL i 1405F w Powiecie Gorzowskim
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gorzowski, krajowy numer identyfikacyjny
210967314, ul.
ul. Józefa Pankiewicza
5-7
,
66-400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
95 7330400, , e-mail
starostwo@powiatgorzowski.pl, p.szabat@powiatgorzowski.pl, faks
95 7330401.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatgorzowski.pl www.bip.powiatgorzowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatgorzowski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatgorzowski.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Powiat Gorzowski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1405F na odcinku K³odawa - Lipy, Etap I
Numer referencyjny:
RS.272.07.2017.PS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (zadania) pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1405F na odcinku K³odawa - Lipy, Etap I" W ramach zadania istniej±ca nawierzchnia zostanie rozebrana a w jej miejsce zostanie wykonana nowa wzmocniona nawierzchnia o szeroko¶ci minimum 5,5 m. Miejsce realizacji robót budowlanych: Województwo Lubuskie, Powiat Gorzowski, Gmina K³odawa. Pocz±tek odcinka drogi który zostanie przebudowany zlokalizowany jest na skrzy¿owaniu przedmiotowej drogi z drog± wojewódzk± nr 151 w miejscowo¶ci K³odawa, natomiast koniec, przed miejscowo¶ci± £o¶no. Planowana inwestycja obejmuje przebudowê drogi powiatowej nr 1405F o d³ugo¶ci 6200 m. Celem inwestycji jest wykonanie nowej, wzmocnionej nawierzchni drogi, przystosowanej do obci±¿enia ruchem KR2. W zakresie przebudowy zostan± równie¿ przebudowane istniej±ce zjazdy. Roboty nawierzchniowe maj± na celu poprawê no¶no¶ci nawierzchni oraz komfortu i bezpieczeñstwa u¿ytkowników drogi, jak równie¿ poprawê estetyki krajobrazu. Zakres robót nawierzchniowych obejmuje: rozbiórkê istniej±cej nawierzchni jezdni, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, przebudowê istniej±cych zjazdów. Ponadto w ramach prac przygotowawczych oraz wykoñczeniowych planuje siê: dostosowanie wysoko¶ciowe istniej±cych elementów ulic, wykonanie oznakowania pionowego. Droga na odcinku objêtym przebudow± posiada nawierzchniê bitumiczn± o grubo¶ci 4-6 cm, która zosta³a u³o¿ona przy u¿yciu ró¿nych technologii i mieszanek, w tym równie¿ tych stosowanych do remontów cz±stkowych na zimno, na kostce brukowej. Nawierzchnia drogi w bardzo z³ym stanie technicznym, posiada liczne spêkania, powierzchniowe ubytki oraz liczne wyboje, w których tworz± siê zastoiska wody. Odcinek od km 5+560 do km 5+650 jest w dobrym stanie technicznym - remont w 2013 roku. Geometriê drogi zaprojektowano tak, aby maksymalnie zapewniæ wpasowanie siê w istniej±cy uk³ad drogowy. Konstrukcja drogi na poszerzeniach oraz skrzy¿owaniach z drogami o nawierzchni utwardzonej wymagaj±cych ca³kowitej rozbiórki przedstawia siê nastêpuj±co: - warstwa ¶cieralna SMA 11 - gr. 4cm, - warstwa wi±¿±ca AC 16W - gr. 5cm, warstwa wyrównawcza AC 16W - min. gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza AC 16P - gr. 5 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa ³amanego 0/32 stab. mechanicznie - gr. 15 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem Cl,5/2,0 - gr. 10 cm. W miejscach wystêpowania istniej±cej nawierzchni bitumicznej konstrukcja drogi oraz skrzy¿owañ z drogami o nawierzchni utwardzonej nie wymagaj±cych ca³kowitej rozbiórki przedstawia siê nastêpuj±co: warstwa ¶cieralna SMA 11 - gr. 4cm, - warstwa wi±¿±ca AC 16W - gr. 5cm, - warstwa wyrównawcza AC 16W - min. gr. 3cm, - frezowanie istniej±cej nawierzchni - ¶r. gr. 6 cm. Konstrukcja zjazdów przedstawia siê nastêpuj±co: - warstwa ¶cieralna SMA 11 - gr. 4cm, - warstwa wi±¿±ca AC 16W - gr. 5cm, - podbudowa pomocnicza z destruktu bitumicznego stab. mechanicznie - gr. 20 cm Zjazdy indywidualne wzd³u¿ drogi. Wzd³u¿ krawêdzi jezdni nale¿y u³o¿yæ opornik na ³awie betonowej, oddzielaj±cy dwie ró¿ne nawierzchnie. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach za³±czonych do SIWZ. Zastosowane przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej, ST oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów s³u¿± okre¶leniu standardów cech technicznych i jako¶ciowych. Wykonawca mo¿e zastosowaæ wskazany lub równowa¿ny, inny wyrób spe³niaj±cy wymogi techniczne i jako¶ciowe oraz posiadaj±cy w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe nie gorsze ni¿ okre¶lone w dokumentacji Zamawiaj±cego z preferencj± parametrów korzystniejszych spe³niaj±cych te same wymagania jako¶ciowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadaj±ce w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe spe³niaj±ce wymogi okre¶lone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego wyroby spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
II.5) G³ówny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111000-8 |
45112000-5 |
45233000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty uzupe³niaj±ce (podobne roboty budowlane) Zakres i warunki udzielenia podobnych robót budowlanych, które mog± zostaæ udzielone Wykonawcy na podstawie Art. 67 ust 6) ustawy PZP: Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie przez Wykonawcê analogicznych robót budowlanych jak dla zamówienia podstawowego. Roboty uzupe³niaj±ce (zamówienie dodatkowe) wykonane zostan± na odcinku drogi powiatowej nr 1405F, którego pocz±tek zlokalizowany jest na koñcu miejscowo¶ci £o¶no przy skrzy¿owaniu z drog± bêd±c± we w³adaniu Starosty Gorzowskiego (Skarb Pañstwa), natomiast koniec w miejscowo¶ci Lipy lub przed miejscowo¶ci± Lipy (Etap II - ca³o¶æ lub czê¶æ odcinka drogi zaznaczonego na planie sytuacyjnym) Planowana inwestycja obejmuje przebudowê drogi powiatowej nr 1405F na odcinku o d³ugo¶ci 1232 m. Zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± realizowane w zale¿no¶ci od posiadanych przez Zamawiaj±cego ¶rodków w bud¿ecie na dany rok oraz otrzymanych dotacji celowych. Termin realizacji powy¿szych robót bêdzie ustalany niezale¿nie i nie mo¿e mieæ wp³ywu na termin wykonania zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupe³niajace mo¿e zostaæ podzielone na odcinki. Rozliczenie robót dla ka¿dego zamówienia uzupe³niaj±cego nast±pi na podstawie 1 faktury koñcowej, wystawionej na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru koñcowego. Pozosta³e warunki realizacji podobnych robót budowlanych bêd± takie same jak dla zamówienia podstawowego. Podstaw± wyp³aty wynagrodzenia za roboty uzupe³niaj±ce bêd± ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych i odebranych robót na podstawie obmiarów zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego pomno¿one przez ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym dla zamówienia podstawowego. Ostateczna warto¶æ wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego sporz±dzonego przez Wykonawcê i zaakceptowanego na pi¶mie przez Zamawiaj±cego. W przypadku gdy w ramach robót uzupe³niaj±cych bêd± wykonywane roboty dla których nie bêdzie to¿samych pozycji w kosztorysie ofertowym, ceny jednostkowe tych robót zostan± ustalone na podstawie negocjacji. Zakres robót nawierzchniowych tak jak dla zamówienia podstawowego obejmuje: rozbiórkê istniej±cej nawierzchni jezdni, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, przebudowê istniej±cych zjazdów. Konstrukcja drogi analogiczna jak dla zamówienia podstawowego - zgodnie z przedmiarem dla zadania uzupe³niaj±cego. Ponadto w ramach prac przygotowawczych oraz wykoñczeniowych planuje siê: dostosowanie wysoko¶ciowe istniej±cych elementów ulic, wykonanie oznakowania pionowego. Planowany zakres robót uzupe³niaj±cych okre¶lony jest w za³±czonym do SIWZ opisie technicznym, planie sytuacyjnym oraz przedmiarze robót dla zamówieñ uzupe³niaj±cych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
I. Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± niezbêdn± do wykonania okre¶lonego w SIWZ zadania w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100). II. Wykonawca
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± jak 2.000.000,00 z³otych (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
I. Wykonawca wykazuje siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o kategorii drogi lokalnej (gminnej lub powiatowej) lub wy¿szej. Zakres wykonanych robót budowlanych winien obejmowaæ co najmniej wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Warto¶æ ka¿dego z wykazanych zadañ nie mo¿e byæ ni¿sza od kwoty 2.000.000,00 z³ brutto (s³ownie dwa miliony z³otych).
II. Wykonawca dysponuje osob±/osobami posiadaj±c±/posiadaj±cymi do¶wiadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbêdne do realizacji robót budowlanych, w tym:
Kierownik budowy: - wymagane kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe: - uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
I. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. II. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lubwstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. III. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej: I. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert. II. Kopia op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: III. Wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 4) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywemterminu sk³adania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. IV. Wykaz osób (Za³±cznik nr 5), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Potwierdzeie wp³aty wadium. II. O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SIWZ) o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej co inni wykonawcy którzy z³o¿yli odrêbne oferty w postepowaniu; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. UWAGA: Powy¿sze o¶wiadczenie sk³adane jest niezw³ocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcê wiedzy o pozosta³ych wykonawcach, którzy z³o¿yli oferty w postepowaniu. Zamawiajacy przed udzieleniem zamówienia, wraz z wezwaniem do z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie wrunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wyluczenia, mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy tak¿e innych o¶wiadczeñ i dokumentów niezbêdnych do udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 150.000,00 z³. (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieni±dzu b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego 13 8372 0008 0000 2437 2000 0005. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku
wniesienia wadium w formie gwarancji z jej tre¶ci musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ za pokwitowaniem w kasie w siedzibie Zamawiaj±cego lub z³o¿yæ w osobnej kopercie wraz z ofert±. Do oferty nale¿y natomiast za³±czyæ kopiê tego dokumentu, potwierdzon± "za zgodno¶æ z orygina³em" przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta,
zostanie uznana za odrzucon±.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneknotsu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zmiany w umowie mog± dotyczyæ: 1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania zamówienia, 3) zmian rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, 4) zmian sposobu wykonania zamówienia, 5) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ, 6) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych. 3. Wynagrodzenie obmiarowe, mo¿e zostaæ zwiêkszane wielokrotnie w przypadku realizacji ("zamówieñ uzupe³niaj±cych") zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP. Zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± realizowane w zale¿no¶ci od posiadanych przez Zamawiaj±cego ¶rodków w bud¿ecie na dany rok oraz otrzymanych dotacji celowych. Termin realizacji powy¿szych robót bêdzie ustalany niezale¿nie i nie mo¿e mieæ wp³ywu na termin wykonania zamówienia podstawowego. Rozliczenie robót dla ka¿dego zamówienia uzupe³niaj±cego nast±pi na podstawie 1 faktury koñcowej, wystawionej na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru koñcowego. Pozosta³e warunki realizacji podobnych robót budowlanych bêd± analogiczne jak dla zamówienia podstawowego. 4. Warto¶æ robót mo¿e zostaæ zwiêkszona lub zmniejszona w przypadku gdy na wniosek Zamawiaj±cego ulegn± zmianie parametry jako¶ciowe lub techniczne materia³ów lub urz±dzeñ. W takim przypadku zmiana warto¶ci zostanie dokonana za pomoc± kosztorysu ró¿nicowego. Warto¶æ robót mo¿e zostaæ zwiêkszona lub zmniejszona w przypadku gdy na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy, ulegn± zmianie parametry jako¶ciowe lub techniczne materia³ów lub urz±dzeñ. W takim przypadku zmiana warto¶ci robót zostanie dokonana za pomoc± kosztorysu ró¿nicowego. 5. Warto¶æ robót budowlanych mo¿e zostaæ zwiêkszona w przypadku realizacji przez Wykonawcê robót dodatkowych, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 6. Warto¶æ robót mo¿e zostaæ zwiêkszona lub zmniejszona w przypadku realizacji robót dodatkowych b±d¼ w przypadku rezygnacji z wykonania czê¶ci robót, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia (ceny ofertowej brutto). Powy¿sze warto¶ci nie kompensuj± siê. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia dla wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia dla wykonawcy na jego wniosek wraz z uzasadnieniem w przypadku zmiany: a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Zmiana wynagrodzenia nast±pi o ile Wykonawca w uzasadnieniu udowodni, ¿e powy¿sze zmiany maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia (np. na zmianê wynagrodzenia dla pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w ramach zamówienia). 9. Dopuszcza siê zmianê osób stanowi±cych kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy, zawieraj±ce uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ wskazane osoby spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. 10. Dopuszcza siê zmianê terminu realizacji umowy tylko w przypadkach: 1) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, 2) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót, 3) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ciami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ - fakt ten musi byæ potwierdzony w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, 4) wyst±pienia okoliczno¶ci (np. konieczno¶æ wykonania robót, które nie by³y przewidziane w projekcie wykonawczym), których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 5) wyst±pienia wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji projektowej, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonywania robót, 6) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówieñ, dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, 7) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 8) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 9) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe, organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 10) odmowy wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 11) niemo¿no¶ci wykonywania robót z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 12) niemo¿no¶ci wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuj± wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê. 11. Dopuszcza siê zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego. 12. Dopuszcza siê zmiany umowy, niezale¿nie od ich warto¶ci, je¿eli nie s± istotne w rozumieniu ust, 1e Art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Informacje zawarte w ofercie, stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - co do których Wykonawca zastrzeg³, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, ¿e nie mog± byæ udostêpnione - musz± byæ oznaczone klauzul±: "NIE UDOSTÊPNIAÆ - INFORMACJE STANOWI¡ TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i za³±czone jako odrêbna czê¶æ, nie z³±czona z ofert± w sposób trwa³y.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy zastrzega i informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli do dnia, w którym up³ynie termin podpisania umowy pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± na wykonanie robót budowlanych, nie zostanie podpisana umowa o dofinansowanie projektu w ramach Programu Wspó³pracy INTERREG V A Brandenburgia-Polska 2014-2020, pomiêdzy Powiatem Märkisch-Oderland (Beneficjent Wiod±cy) a Bankiem Inwestycyjnym Kraju Zwi±zkowego Brandenburgia (ILB) - Jednostk± kontraktuj±co-wyp³acaj±c±.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bie¿±cych oraz ¶wiadczenie sta³ych us³ug konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Us³ugi weterynaryjne polegaj±ce na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzêtom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadañ zwi±zanych z rejestracj± pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materia³ów zu¿ywalnych na potrzeby Zak³adu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i roz³adunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzañski i Sobolice
- Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego S±cza
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Weso³ówka, gmina Stanin
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Budowa odwodnienia ul. W±skiej Bis w ramach programu kluczowych inwestycji odwodnieniowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.