To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Opole: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 53914 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218083 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w postępowaniu pn.: Zakup sprzętu specjalistycznego na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego - z podziałem na 9 zadań: 1. Zadanie nr 1: Zakup i montaż: prasy wklęsłodrukowej z napędem mechanicznym (wałek 800mm), prasy drukarskiej z napędem mechanicznym, suszarek półkowych do grafik, stanowiska do moczenia papieru i stanowisko do płukania blach i piecyka do zapiekania kalafonii - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2. Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3. Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Zadanie nr 4: Zakup i montaż: kalfasów dużych zamykanych, kalfasów średnich zamykanych, wzmocnionego wózka transportowego, wózka do przewozu gliny, przenośnej rampy aluminiowej, wózka platformowego do transportu form z podnoszoną powierzchnią górną (zestawu) i drabiny z poręczą - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ, 5. Zadanie nr 5: Zakup i montaż: postumentów stalowych ażurowych, obrotowych podiów dla modela i skrzyń drewnianych - paczek - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ, 6. Zadanie nr 6: Zakup i montaż: szlifierek stołowych do ostrzenia narzędzi i stanowisk roboczych drewno - kamień - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ, 7. Zadanie nr 7: Zakup i montaż: stanowiska roboczego - dużych kawaletów i stanowisk roboczych - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ, 8. Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich - zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ, 9. Zadanie nr 9: Zakup i montaż przenośnego systemu wyciągającego pył - zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.60.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły 34.91.11.00 - Wózki 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe 43.40.00.00 - Maszyny do obróbki minerałów i formierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2007-2013 Przebudowa i rozbudowa budynku na potrzeby Instytutu Sztuki Uniwersytetu Opolskiego. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.06.01.00-16-006/10-00 z dnia 14.04.2011 r. Inwestujemy w Twoją przyszłość.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Zakup i montaż: suszarki do sit, stołu do sitodruku-kompletu, kopioramy, stanowiska do mycia sit-myjki wysokociśnieniowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Irena Olędzka - Firma Produkcyjno-Handlowa AMIT Olędzka Irena, ul. Wigury 26, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30012,00
Oferta z najniższą ceną: 30012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30012,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Zakup i montaż systemu wystawienniczego z oświetleniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONTAX Sp. z o.o., Al. Milenijna 9, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13799,76
Oferta z najniższą ceną: 13799,76 / Oferta z najwyższą ceną: 14990,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8: Zakup i montaż: kawaletów stalowych małych z regulacją wysokości i sztalug malarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Kocierz - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe Krzysztof Kocierz, ul. Wiosenna 9, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.