To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Kielce: Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.
Numer ogłoszenia: 539538 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 521506 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: dostawę 8 szt. komputerów z systemem operacyjnym, dostawę 2 szt. projektorów, dostawę 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, rozruch technologiczny i wykonanie prób, wykonywanie serwisu gwarancyjnego. Warunki realizacji dostaw: 1.Dostarczone komputery, monitory, projektory, drukarki muszą być sprzętem fabrycznie nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 2013r. i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z osprzętem, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ.3.Przedmiot zamówienia wraz z osprzętem winien być dostarczony do siedziby ŚCDN w Kielcach, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42. 4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, rozruchem do czasu podpisania protokołu odbioru sprzętu. 5.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 6.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów:1)przykładowo wypełniony protokół odbioru 2)wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji; 3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną. Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 2,3,4 do umowy. 2. Gwarancja jakości i reklamacje 1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na: Komputery minimum 3 lata, Monitor minimum 3 lata, Projektor minimum 3 lata, Drukarka minimum 2 lata, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji. 4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5.Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym zestawem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy. 6.Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego.7.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu jest Anna Trawka 8.Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końcowego. 9.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy: - oferowanych komputerów, - oferowanych monitorów, - oferowanych projektorów, - oferowanych drukarek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.50 - 30.23.12.50 38.65.21.00 - Projektory 30.23.32.31 - 30.23.32.31 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARCOP Rafał Piecaba, ul. Tartaczna16/1, 25-657 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35987,34
Oferta z najniższą ceną: 35987,34 / Oferta z najwyższą ceną: 44554,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.