eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › modernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej we Wrocławiu - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-18

POZYCJA 53955

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: modernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej we Wrocławiu - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, do kontaktów: Alina Onzol, ul. Wejherowska 2, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, fax 071 3509766, e-mail: mosir@mosir.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mosir.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej we Wrocławiu - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Basen kąpielowy przy ul. Racławickiej 62 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - polegająca na modernizacji krytego basenu - hali niecki 50 m i budynku zaplecza, przy ul. Racławickiej 62 we Wrocławiu, w zakresie: 1)rozebranie istniejącego szklanego pokrycia dachu i ścian, wzmocnienie stalowej konstrukcji oraz fundamentów hali basenu, 2)demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych, 3)wykonanie nowego pokrycia dachu i ścian hali z poliwęglanu, 4)wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej oraz oszklonych ścian w budynku szatniowo - sanitarnym, 5)wykonanie robót posadzkowych, murowych, tynkarskich i malarskich, 6)wykonanie nowych instalacji - wody ciepłej i zimnej, kanalizacji, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, elektrycznej, 7)wykonanie robót wykończeniowych - okładziny posadzek i ścian, malowanie, 8)dostawa i montaż urządzeń sanitarnych, 9)ocieplenie i wymiana pokrycia dachu budynku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia dotyczy: modernizacja hali niecki basenu 50m i modernizacja budynku zaplecza. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 35 000, słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,tj. posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. udokumentować należyte wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie basenu krytego oraz dysponować osobami do pełnienia nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25% ceny oferty brutto, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt. 1-4 zostanie dokonana na zasadzie TAK/NIE (SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych), 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykonawca udokumentuje należyte wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie basenu krytego, w tym celu dołączy do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) wykaz osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 8) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla osób pełniących nadzór na wykonaniem zamówienia, 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 25% ceny oferty brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.wroc.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. gotówką w kasie Zamawiającego przy ul. Wejherowskiej 2 we Wrocławiu w godz. 8.00 - 15.00, 2. przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK I O/ Wrocław Nr 15 1090 2398 0000 0001 0332 5167, 3. do prośby o przesłanie SIWZ dołączyć kopię przelewu lub dowodu wpłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 10:00, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.