eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04



Ogłoszenie nr 539632-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 345138700000, ul. ul. Jagiellońska  17 , 40-032   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2511451, 2517817, e-mail kancelaria@mops.katowice.pl, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.katowice.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.mops.katowice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.mops.katowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.mops.katowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach
Adres:
ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, pokój nr 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43" oraz na potrzeby DDPS w Katowicach
Numer referencyjny: DO.3701.1.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
na wszystkie 16 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz oprogramowania w ramach realizowanego projektu "Katowice, miasto otwarte - działania inwestycyjne - adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz oraz na potrzeby DDPS w Katowicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na szesnaście części: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt. Część II: Wyposażenie sali doświadczenia świata. Część III: Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Część IV: Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego - 1 szt. Część V: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt. Część VI: Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy - MÓWik - 4 szt. Część VII: Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych - 2 szt. Część VIII: Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+ - 2 szt. Część IX: Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi - Dr Neuronowski - 1 szt. Część X: Zestaw Magiczny Dywan - 1 szt. Część XI: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt. Część XII: Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację. Część XIII: Zestaw do terapii Biofeedback - 2 szt. Część XIV: Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu. 1) Bieżnia rehabilitacyjna - 1 szt. 2) Maszyna eliptyczna - Orbitrek rehabilitacyjny - 1 szt. 3) Pionizator statyczny - 1szt. 4) Rotor elektryczny z biofeedbackiem do ćwiczeń kończyn górnych oraz dolnych - 1 szt. 5) Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu - 1 szt. 6) Dwustronne schody do nauki chodu - 1 szt. 7) Rower rehabilitacyjny - 1 szt. 8) Stół do ćwiczeń manualnych kończyny górnej - 1 szt. 9) Tor do nauki chodu z przeszkodami poprzecznymi - 1 szt. 10) Wyposażenie sali Część XV: Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii. 1) Aparat wielofunkcyjny do fizykoterapii 4 w 1 (E+L+U+M) - 1 szt. 2) Stacjonarny stół do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 1 szt. 3) Krzesło do masażu - 1 szt. 4) Leżanka do fizykoterapii - 1 szt. 5) Stacjonarny stół do masażu suchego - 2 szt. 6) Lampa do terapii światłem ze statywem - 2 szt. Część XVI: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. 1) Ławeczka do ćwiczeń - 4 szt. 2) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami - 1 szt. 3) Orbitek - 9 szt. 4) Bieżnia - 5 szt. 5) Rowerek stacjonarny - 9 szt. 6) Stepper - 9 szt. 7) Zestaw do badmintona - 7 szt. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia dla Części I - XV zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, a dla Części XVI zostanie dostarczony do poszczególnych DDPS, zgodnie ze wskazaniem w Załączniku nr 8-XVI do SIWZ, na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 7. Zaoferowane urządzenie / sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. 8. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w zapisach Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu wraz z informacją (instrukcją obsługi/użytkowania) w języku polskim .

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o oferowanych wyrobach medycznych zgodnie Załącznikiem nr 4 do SIWZ : OŚWIADCZNIE O OFEROWANYCH WYROBACH MEDYCZNYCH , że: 1) dokonana ocena zgodności oferowanego wyrobu medycznego przed jego wprowadzeniem do obrotu oraz wprowadzenia oferowanego wyrobu do obrotu spełniają wszystkie wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.); 2) oferowany wyrób medyczny został oznakowany znakiem CE po przeprowadzeniu odpowiednich dla wyrobu procedur oceny zgodności, zakończonych wydaniem certyfikatu zgodności, 3) certyfikat zgodności potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dotyczący oferowanych wyrobów medycznych nie utracił ważności, nie został wycofany lub zawieszony; 4) oferowane wyroby medyczne są właściwie oznakowane i mają odpowiednie instrukcje używania w języku polskie, a informacje dostarczone przez wytwórcę spełniają wymagania zasadnicze.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 5 oraz w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ , Wykonawcy składają wspólnie. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2.1, 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 7 I - XVI do SIWZ. 15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 15.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 19.1 opisów np.: karty techniczne gotowego wyrobu/ karty techniczne sprzętu /prospekty/ informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych (w przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z jego tłumaczeniem na język polski) 19.2 a także, odpowiednio do części zamówienia uzupełnione Załączniki nr 8 I - XVI do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zestaw do terapii metodą Tomatisa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do terapii metodą Tomatisa - 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto 60,00
Długość okresu gwarancji 20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 2Nazwa: Wyposażenie sali doświadczenia świata.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie sali doświadczenia świata. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto 60,00
Długość okresu gwarancji 20,00
Zaprojektowanie Sali doświadczania świata 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wyposażenie sali integracji sensorycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Zaprojektowanie Sali integracji sensorycznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego - 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 5Nazwa: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli - 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 6Nazwa: Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy - MÓWik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy - MÓWik - 4 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 7Nazwa: Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych - 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 8Nazwa: Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+ - 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 9Nazwa: Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi - Dr Neuronowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi - Dr Neuronowski - 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 10Nazwa: Zestaw Magiczny Dywan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw Magiczny Dywan - 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 11Nazwa: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 12Nazwa: Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 13Nazwa: Zestaw do terapii Biofeedback
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do terapii Biofeedback - 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 14Nazwa: Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu. 1) Bieżnia rehabilitacyjna - 1 szt. 2) Maszyna eliptyczna - Orbitrek rehabilitacyjny - 1 szt. 3) Pionizator statyczny - 1szt. 4) Rotor elektryczny z biofeedbackiem do ćwiczeń kończyn górnych oraz dolnych - 1 szt. 5) Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu - 1 szt. 6) Dwustronne schody do nauki chodu - 1 szt. 7) Rower rehabilitacyjny - 1 szt. 8) Stół do ćwiczeń manualnych kończyny górnej - 1 szt. 9) Tor do nauki chodu z przeszkodami poprzecznymi - 1 szt. 10) Wyposażenie sali Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 15Nazwa: Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii. 1) Aparat wielofunkcyjny do fizykoterapii 4 w 1 (E+L+U+M) - 1 szt. 2) Stacjonarny stół do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 1 szt. 3) Krzesło do masażu - 1 szt. 4) Leżanka do fizykoterapii - 1 szt. 5) Stacjonarny stół do masażu suchego - 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6) Lampa do terapii światłem ze statywem - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.


Część nr: 16Nazwa: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. 1) Ławeczka do ćwiczeń - 4 szt. 2) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami - 1 szt. 3) Orbitek - 9 szt. 4) Bieżnia - 5 szt. 5) Rowerek stacjonarny - 9 szt. 6) Stepper - 9 szt. 7) Zestaw do badmintona - 7 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno - użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Długość okresu gwarancji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium - termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.