eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winna › "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1428S ul. Beskidzka w Trzebini w km od 2+865,0 do 3+163,0".

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-04-05



Og³oszenie nr 540359-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.

Gmina ¦winna: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1428S ul. Beskidzka w Trzebini w km od 2+865,0 do 3+163,0".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
6. Zadanie dofinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 na operacjê typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach podzia³ania "Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦winna, krajowy numer identyfikacyjny 072182723, ul. Wspólna  13 , 34-331   ¦winna, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 33 863 80 23, e-mail zamowienia@swinna.pl, faks 33 863 85 32.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swinna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.swinna.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016r. poz. 1113,1250,1823 i 1948 oraz z 2017r. poz. 1128) osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Gmina ¦winna ul. Wspólna 13 34-331 ¦winna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1428S ul. Beskidzka w Trzebini w km od 2+865,0 do 3+163,0".
Numer referencyjny: GK.2711.2.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1428S ul. Beskidzka w Trzebini w km od 2+865,0 do 3+163,0". 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lono w; - Projekcie budowlanym, stanowi±cym za³±cznik Nr 8 do Specyfikacji, - Przedmiarze robót, stanowi±cym za³±cznik Nr 9 do Specyfikacji, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±cej za³±cznik Nr 10 do Specyfikacji, - Projekcie sta³ej organizacji ruchu, stanowi±cej za³±cznik Nr 11 do Specyfikacji, - Projekcie tymczasowej organizacji ruchu, stanowi±cej za³±cznik Nr 12 do Specyfikacji. 3. Zaleca siê, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty przeprowadzi³ wizjê lokaln± terenu, na którym zlokalizowane bêd± roboty objête przedmiotem niniejszego zamówienia. 4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót, tj. pracowników fizycznych, na podstawie umowy o pracê. 5. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji na roboty objête zamówieniem (w tym u¿yte materia³y i urz±dzenia) na okres podany w Ofercie i na warunkach wskazanych we Wzorze umowy (za³±cznik nr 7). Dla ofert bez podanej ilo¶ci miesiêcy udzielonej gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ 36 (miesiêcy). 6. Zadanie dofinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 na operacjê typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach podzia³ania "Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii. 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 30 ust. 4 ustawy pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne dla systemów i urz±dzeñ, wskazanych w SIWZ i w za³±czonym projekcie technicznym, spe³niaj±ce obowi±zuj±ce standardy i wymagania. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci projektu technicznego, przedmiarze robót i STWiORB, stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urz±dzeñ lub materia³ów nale¿y je traktowaæ jako propozycje projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê wiêc zaproponowanie w ofercie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotycz±cy minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integraln± czê¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy w³asne materia³ów i urz±dzeñ nale¿y czytaæ "lub równowa¿ne".

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1
45233140-2
45200000-9
45233220-7
45220000-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1.2.1.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: a) co najmniej 1 robotê budowlan± (w ramach jednej umowy), polegaj±c± na przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie lub budowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, o warto¶ci, co najmniej 100.000,00 PLN brutto lub b) co najwy¿ej 3 roboty budowlane (w ramach jednej umowy) polegaj±ce na przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie lub budowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, o ³±cznej warto¶ci, co najmniej 300.000,00 PLN brutto. 1.2.1.2. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w trakcie realizacji zamówienia bêdzie dysponowaæ, co najmniej nastêpuj±cymi osobami: a) Kierownikiem budowy, który pe³ni³ funkcjê kierownika budowy w trakcie realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie lub budowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 PLN brutto (1 osoba); b) Kieruj±cymi ruchem (2 osoby). Osoba wskazana pod lit. a) winna posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do pe³nionej funkcji oraz byæ czynnym cz³onkiem izby in¿ynierów budownictwa przez ca³y okres realizacji zamówienia. Osoby wskazane pod lit. b) winny posiadaæ uprawnienia do kierowania ruchem drogowym wydane przez uprawniony organ wa¿ne przez ca³y okres realizacji zamówienia. 2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z tre¶ci dokumentów musi wynikaæ, jakie zasoby podmiot udostêpnia i na jakich zasadach oraz w jakim okresie, w jaki sposób te zasoby zostan± wykorzystane przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia, za¶ w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia - z tre¶ci dokumentów musi wynikaæ deklaracja faktycznego udzia³u podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt IV.1.2.1.1 z zastrze¿eniem § 3 ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) - Za³±cznik Nr 5 do Specyfikacji. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt IV.1.2.1.2 - Za³±cznik Nr 6 do Specyfikacji. 2. Wszelkie o¶wiadczenia sk³adane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dotycz±ce wykonawcy (w tym równie¿ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, winny byæ z³o¿one w oryginale (tj. podpisane przez podmiot, którego o¶wiadczenie dotyczy). 3. Dokumenty sk³adane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 3, winny byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.swinna.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do Specyfikacji. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozosta³e dokumenty, które Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±: 1) wype³niony Formularz ofertowy (Za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji), 2) dokumenty, z których bêdzie wynika³o, ¿e oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, aktualny statut spó³ki itp.). Je¿eli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuj±cej ofertê nie bêdzie wynika³o z za³±czonego dokumentu, nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3) w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje siê odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powo³anego i funkcjonuj±cego na podstawie przepisów ustaw. 5. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej oraz zostaæ przed³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 6. W przypadku, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu bêdzie nieczytelna lub bêdzie budziæ w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty i o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 8. Pe³nomocnictwo udzielone osobie reprezentuj±cej Wykonawcê sk³adane przez Wykonawcê powinno byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 9. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawców dokumenty, o¶wiadczenia dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane/informacje w innych walutach ni¿ okre¶lono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczêcia postêpowania. Je¿eli w dniu wszczêcia postêpowania nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs walut przez NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczêcia postêpowania o zamówieniu. Kursy walut dostêpne s± pod nastêpuj±cym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z Archiwum kursów ¶rednich - tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 7 000,00 PLN. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu (w tytule przelewu nale¿y podaæ skrócon± nazwê zadania: wadium - Przebudowa ul. Beskidzkiej w Trzebini, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260, 2017r. , poz. 1089 z p.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy Gminy ¦winna, na konto: ETNO Bank Spó³dzielczy w Radziechowach Wieprzu nr 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060. 4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieniê¿na, nale¿y sk³adaæ w kasie Urzêdu Gminy ¦winna. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniê¿nej oznacza, ¿e ¿±dana przez Zamawiaj±cego kwota zosta³a wp³acona w pe³nej wysoko¶ci przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, ¿e wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwil± uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach bêdzie wniesione w terminie, je¿eli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
okres gwarancji20,00
czas zajêcia pasa drogowego20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku: a) dzia³añ organów pañstwowych - ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiaj±cego, 2) Zmiana terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku: a) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych, b) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy: w przypadku wprowadzenia przez Zamawiaj±cego istotnych zmian, w trakcie realizacji umowy a warunkuj±cych przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy, lub w przypadku zmiany przewidywanego okresu realizacji inwestycji lub wstrzymanie, przerwa w realizacji inwestycji, lub odst±pienie Zamawiaj±cego od realizacji inwestycji wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, d) dzia³ania si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do do³o¿enia wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej, e) w przypadku przerwy w robotach budowlanych spowodowanej niesprzyjaj±cymi warunkami atmosferycznymi, tj.: - intensywnymi opadami deszczu, ulewami, nawa³nicami - o wysoko¶ci 10 mm/m^2 trwaj±cymi ³±cznie powy¿ej 30-tu dni ( liczonymi po przekazaniu terenu budowy ), - d³ugotrwa³ymi mrozami poni¿ej - 10oC trwaj±cymi ³±cznie powy¿ej 30-tu dni w danym okresie ( liczonymi po przekazaniu terenu budowy), - d³ugotrwa³ymi opadami ¶niegu o grubo¶ci pokrywy ¶nie¿nej min. 20 cm zalegaj±cej ³±cznie powy¿ej 30-tu dni w danym okresie. W takich wypadkach termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas przerwy w robotach wykraczaj±cy poza terminy opisane powy¿ej, udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3) Zmiany osobowe: a) zmiana Kierownika budowy z zastrze¿eniem, i¿ nowa osoba musi posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie zgodne z warunkiem opisanym w SIWZ, Zmiana mo¿e nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy. 4) Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdza³ spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi wykazaæ, i¿ nie podlega wykluczenia w oparciu o przes³anki obligatoryjne zawarte w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.), 5) Zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiaj±cego itp.)- zmiana mo¿e nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowieñ umowy z naruszeniem ust. 1 jest niewa¿na. 3. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci daj±cych podstawê do zmiany umowy, ka¿da ze Stron wystêpuje z wnioskiem na pi¶mie w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania takiej zmiany, zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej umowie. Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawieraæ np.: opis, uzasadnienie zmiany oraz winien byæ poparty stosownymi dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ dokonania zmiany - dotyczy to przypadków, kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przed³o¿enie odpowiednich dokumentów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-20, godzina: 09:15,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.