eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dostawa leków i surowców farmaceutycznych dla Apteki Szpitala przy ul. Kościuszki 28 w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2005-10-14

POZYCJA 54180

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płock: dostawa leków i surowców farmaceutycznych dla Apteki Szpitala przy ul. Kościuszki 28 w Płocku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Elżbieta Leśniowska - st. specjalista, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, tel. 048 024 2680814, fax 048 024 2623170, e-mail: szpzoz.plock@interia.pl, www.ipzp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i surowców farmaceutycznych dla Apteki Szpitala przy ul. Kościuszki 28 w Płocku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa leków i surowców farmaceutycznych dla Apteki Szpitala przy ul. Kościuszki 28 w Płocku zgodnie z zakresem wyszczególnionym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: apteka SZP ZOZ Płock. ul. Kościuszki 28. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro Zakres zamówienia Pakiet nr 1 antybiotyki w zakresie 3 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 2 antybiotyki i chemioterapeuryki 27 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 3 antybiotyki 2 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 4 antybiotyki 3 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 5 antybiotyki 12 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 6 antybiotyki 3 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 7 ampułki 95 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 8 tabletki 121 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 9 leki psychotropowe 111 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 10 kremy, czopki, płyny zewnętrzne i wewnętrzne, krople do nosa, oczu i uszu, stomatologia 116 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 11 nici chirurgicznej 3 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 12 nici skóra, 6 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 13 mleka dła niemowląt i młodszych dzieci 8 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet 14 mleka dla niemowląt 2 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikach istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 15 clexane 1 pozycja o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 16 leki różne 30 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 17 materiały łatwopalne narkotyki 6 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet 18 płyny infuzyjne 25 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 19 płyny i odżywki 7 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 20 gellofusine, etomidate 2 pozycje o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 21 plastry 7 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet 22 opatrunki 29 pozycji o parametrach podanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet nr 1 - Antybiotyki -150,00 zł Pakiet nr 2 - Antybiotyki i Chemioterapeutyki - 300,00 zł Pakiet nr 3 - Antybiotyki - 360,00 zł Pakiet nr 4 - Antybiotyki - 130,00 zł Pakiet nr 5 - Antybiotyki - 250.00 zł Pakiet nr 6 - Antybiotyki - 50,00 zł Pakiet nr 7 - Ampułki - 1200,00 zł Pakiet nr 8 - Tabletki - 420,00 zł Pakiet nr 9 - Leki Psychiatryczne - 340,00 zł Pakiet nr 10 - Kremy, Czopki, Płyny Zewnętrzne i Wewnętrzne - 350,00 zł Pakiet nr 11 - Nici Chirurgiczne - 200,00 zł Pakiet nr 12 - Nici - Skóra - 20,00 zł Pakiet nr 13 - Mleka Modyfikowane dla Niemowląt i Młodszych Dzieci - 40,00 zł Pakiet nr 14 - Mleka dla Niemowląt - 25,00 zł Pakiet nr 15 - Clexane- 100,00 zł Pakiet nr 16 - Leki Różne - 250,00 zł Pakiet nr 17 - Materiały Łatwopalne, Narkotyki - 40,00 zł Pakiet nr 18 - Płyny Infuzyjne - 650,00 zł Pakiet nr 19 - Płyny i Odżywki - 350,00 zł Pakiet nr 20 - Gellofusine, Etomidate -120,00 zł Pakiet nr 21 - Plastry - 150,00 zł Pakiet nr 22 - Opatrunki - 800,00 zł Wadium może być wnoszone: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 z ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U, Nr 109. poz. 1158 z późm. zm.) - Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. - Nr konta Kredyt Bank O/Płock 73150016181216100181960000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Okres płatności - 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 prawa zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zaświadczenie z odpowiedniego ZUS lub KRUS o braku zaległości, Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia w obrocie prawnym. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Koncesja zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z ZUS o braku zaległości, Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 12/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie w siedzibie zamawiającego lub na konto zamawiającego Kredyt Bank Oddział Płock 73150016181216100181960000 z dopiskiem za specyfikację na usługi przygotowania posiłków. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy i adres wykonawców a także informacje dotyczące ceny oraz innych informacji podanych w ofercie zgodnie z art. 86 ust. 3, 4, 5 Prawo zamówień publicznych. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego Płock, ul. Kościuszki 28 Wieża Ariańska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.