Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Jarocin: Budowa stacji uzdatniania wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 54226 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, fax 062 7473480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową nowej stacji uzdatniania wody o wydajności 4800 m3/dobę w Jarocinie przy ul. Poznańskiej wraz z obiektami towarzyszącymi, kompleksowo, w zakresie wynikającym z dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również: 1.1. Budowę pompowni III st; 1.2. Budowę rurociągów i kanałów międzyobiektowych łączących nową stację z istniejącymi zbiornikami wody czystej, istniejącą siecią wodociągową oraz kanałem sanitarnym; 1.3. Podłączenie 9 istniejących studni głębinowych do nowej stacji uzdatniania wody; 1.4. Opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego związanego z zajęciem pasa drogowego. 2. W ramach zadania należy wykonać m.in.: 2.1. Budynek stacji uzdatniania wody o powierzchni 438,82 m2; 2.2. Technologię stacji uzdatniania wody w oparciu o urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej; 2.3. Sieć wody surowej i czystej: - rurociągi PE fi 315 mm - 140 m; - rurociągi PE fi 350 mm - 380 m; - rurociągi PE fi 400 mm - 50 m; - kanał kamionkowy fi 500 mm - 40 m; - kanał PVC fi 300 mm - 30 m; 2.4. Drogę dojazdową; 2.5. Zagospodarowanie terenu; 3. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z opracowaną, zaakceptowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem na budowę, wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji, zgodnie z obowiązującymi nor-mami, przepisami, w tym BHP i ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i wymaganiami Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga osiągnięcia efektów uzdatniania wody oraz kosztów eksploatacji zgodnie z wytycznymi dokumentacji technicznej. Wykonawca zapewni - w ramach umowy na wykonawstwo - nadzór technologiczny nad procesem uzdatniania przez 12 miesięcy od dnia końcowego protokolarnego odbioru inwestycji. 5. Wymagania dotyczące parametrów technicznych filtrów: - filtry pionowe, ciśnieniowe; - każdy z filtrów musi być urządzeniem kompletnym i składać się ze zbiornika filtracyjnego, wielowarstwowego złoża filtracyjnego, armatury i urządzeń sterujących (realizujących filtrację i płukanie filtra), manometry, kurki; - zastosowane kompletne filtry muszą być wyprodukowane przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu filtrów przez oferenta z różnych podzespołów) oraz powinny mieć zastosowania na innych obiektach wodociągowych, co najmniej od 5 lat (nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych, testowych); - zbiornik musi się składać z dennicy, płaszcza oraz nóg połączonych przez spawanie; - w celu zabezpieczenia dennicy przed zarwaniem musi ona mieć kształt łukowy (nie dopuszcza się zastosowania płaskiej dennicy) i być przymo-cowana do dolnej części filtra w najniższym jego punkcie; - zbiornik ciśnieniowy od wewnątrz musi być zabezpieczony przed korozją poprzez piaskowanie, podwójnie gruntowanie i epoksydowanie; - grubość powłoki epoksydowej 230 - 250 mikronów. 5.1. Parametry złoża filtracyjnego odżelaziającego (UF): - złoże filtracyjne filtrów odżelaziających musi być złożem dwuwarstwowym (multimedialnym) o możliwości pracy złoża całą objętością; - wymaga się, aby złoże filtracyjne składało się z następujących warstw: piasek kwarcowy, antracyt; - warstwę podtrzymująca musi stanowić piasek kwarcowy składający się z 4 warstw o różnej granulacji; - frakcja właściwa każdej warstwy musi wynosić, co najmniej 90% (załączyć do oferty krzywe przesiewu wykonane przez niezależną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań); 5.2. Parametry złoża filtracyjnego odmanganiającego (UFP): - złoże filtracyjne musi być złożem trójwarstwowym (multimedialnym) o możliwości pracy złoża całą objętością; - wymaga się, aby złoże filtracyjne składało się z następujących warstw: piasek kwarcowy, piroluzyt, antracyt; - warstwę podtrzymująca musi stanowić piasek kwarcowy składający się z 4 warstw o różnej granulacji; - frakcja właściwa każdej warstwy musi wynosić, co najmniej 90% (załączyć do oferty krzywe przesiewu wykonane przez niezależną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań); 5.3. Parametry sterowania pracą filtrów: - płukanie filtrów musi się odbywać wodą surową lub uzdatnioną bez udziału powietrza; - płukanie filtrów musi się odbywać w trzech fazach: płukanie wsteczne, postój, dopłukiwanie zgodnie z kierunkiem filtracji; - armatura realizująca płukanie filtrów musi być sterowana hydraulicznie - wodą (np. zawory membranowe), ułożenie grzybka zaworu pod kątem 45 stopni w stosunku do przepływu wody (ograniczenie strat hydraulicznych); - każdy z filtrów musi być wyposażony, w co najmniej trzy międzykołnierzowe urządzenia zabezpieczające przed nadmiernym przepływem; - płukanie filtrów musi odbywać się w cyklu czasowym; - każdy z filtrów musi posiadać odrębny sterownik umożliwiający pracę filtra w cyklu automatycznym jak również w cyklu manualnym, niezależnie od głównego sterownika stacji; - pracownik obsługi musi posiadać możliwości zadania indywidualnego cyklu płukania dla filtrów z poziomu sterownika każdego z filtrów; - kurki do poboru wody surowej i uzdatnionej, manometry; - karty katalogowe producenta filtrów (załączyć do oferty); - kompletny filtr musi posiadać atest PZH, Aprobata Techniczną COBRTI Instal, Paszporty UDT, Certyfikat Testów Materiałowych i Ciśnieniowych, Deklaracje Zgodności (załączyć do oferty). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 7. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa b) obsługa geodezyjna, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza c) przeprowadzenie badań i prób d) opracowanie projektu powykonawczego e) sporządzenie instrukcji oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowego obiektu f) dokonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznanie się z warunkami realizacji robót. Wizję lokalną Wykonawcy odbywają we własnym zakresie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45252126-7 Za-kłady uzdatniania wody pitnej; 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów. 9. Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia dostępna jest również do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dni pracujące, w godzinach od 9.00-14.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7, 45.23.11.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 180.000,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) do dnia: 8 kwietnia 2008 r. do godz. 11.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postę-powaniu określone w art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5. Wykonawca winien posiadać w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia przeciętne zatrudnienie w ilości mini-mum 50 osób, w tym nie mniej niż 5 osób personelu kierowniczego. 6. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w branży: konstrukcyjno-budowlanej; insta-lacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, tj. wodociągowych, kanali-zacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych i gazowych; instalacyjnej w zakresie sieci, insta-lacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane osoby to: a) Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu robót sanitarnych, w tym kierowanie budową minimum dwóch stacji uzdatniania wody, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zo-stały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. b) Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót z zakresu robót sanitarnych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wo-dociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. c) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej 1 zadania z zakresu robót sanitarnych, kanalizacyjnych lub wodociągowych zewnętrznych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elek-trycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnie-nia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązują-cych przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę d) Kierownik Robót Budowlano-Konstrukcyjnych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Konstrukcyjno-Budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej 1 za-dania z zakresu robót sanitarnych, kanalizacyjnych lub wodociągowych ze-wnętrznych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcze-śniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. e) Kierownik Robót Drogowych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Drogowych, - uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zo-stały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. 7. Wykonawca winien posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, związanych z: a) budową co najmniej jednej stacji uzdatniania wody w zakresie technologii, o wy-dajności co najmniej 200 m3/h wraz ze zbiornikami na wodę, b) budową budynku stacji uzdatniania wody, c) wykonaniem minimum dwóch zadań z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej ø 300 mm o długości minimum 250 m każda wykonanej w terenie miejskim. 8. Wykonawca winien wykazać się zdolnością finansową w formie posiadania środków fi-nansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN. 9. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. osiągnąć przychody w każdym z ostatnich zamkniętych 3 lat obrotowych (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości co najmniej 20.000.000 PLN. 10. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 PLN. 11. Wykonawca winien zagwarantować minimum 36-miesięczny okres gwarancji na wyko-nane roboty budowlane, licząc od daty odbioru końcowego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonej oferty, przy zastosowaniu kryterium: spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymagania otrzyma ocenę: spełnia, natomiast oferta niespełniająca postawionych wymagań otrzyma ocenę: nie spełnia i zostanie odrzucona, a Wykonawca, który ją złożył zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający o wykluczeniu z postępowania powiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert z podaniem podstaw faktycznych i prawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki, m. in.: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 1. 2. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 3. Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające oso-by upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby i pod-miotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podat-ków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkim opi-sem doświadczenia zawodowego kadry kierowniczej - Załącznik nr 3. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upraw-nień wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego. 10. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat wg Załącznika nr 4. 11. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie od-powiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgod-nie z Załącznikiem nr 5. 12. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą staran-nością. 13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finan-sowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności za ostatnie 3 zamknięte lata obrotowe, albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. 14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finanso-wych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom. 17. Kosztorysy ofertowe uproszczone. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii po-twierdzonych na każdej stronie przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z adnotacją: za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4, 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwier-dzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społecz-ne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4, 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jest zamieszczona na stronie internetowej: www.pwikjarocin.pl Specyfikacja w wersji papierowej płatna: 800.00 PLN (sposób płatności: przelew)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (na I piętrze) w siedzibie Zamawiającego: ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawa ciągnika rolniczego przystosowanego do prac leśnych dla Nadleśnictwa Lipinki
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy i miasta Jarocin- sektor IV i V
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroń
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowości Wolbrom, Gmina Wolbrom
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.