eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinBudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Jarocin: Budowa stacji uzdatniania wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 93535 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 54226 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, fax 062 7473480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody przy ul. Poznańskiej w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową nowej stacji uzdatniania wody o wydajności 4800 m3/dobę w Jarocinie przy ul. Poznańskiej wraz z obiektami towarzyszącymi, kompleksowo, w zakresie wynikającym z dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również: 1.1. Budowę pompowni III st; 1.2. Budowę rurociągów i kanałów międzyobiektowych łączących nową stację z istniejącymi zbiornikami wody czystej, istniejącą siecią wodociągową oraz kanałem sanitarnym; 1.3. Podłączenie 9 istniejących studni głębinowych do nowej stacji uzdatniania wody; 1.4. Opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego związanego z zajęciem pasa drogowego. 2. W ramach zadania należy wykonać m.in.: 2.1. Budynek stacji uzdatniania wody o powierzchni 438,82 m2; 2.2. Technologię stacji uzdatniania wody w oparciu o urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej; 2.3. Sieć wody surowej i czystej: - rurociągi PE fi 315 mm - 140 m; - rurociągi PE fi 350 mm - 380 m; - rurociągi PE fi 400 mm - 50 m; - kanał kamionkowy fi 500 mm - 40 m; - kanał PVC fi 300 mm - 30 m; 2.4. Drogę dojazdową; 2.5. Zagospodarowanie terenu; 3. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z opracowaną, zaakceptowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem na budowę, wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji, zgodnie z obowiązującymi nor-mami, przepisami, w tym BHP i ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i wymaganiami Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga osiągnięcia efektów uzdatniania wody oraz kosztów eksploatacji zgodnie z wytycznymi dokumentacji technicznej. Wykonawca zapewni - w ramach umowy na wykonawstwo - nadzór technologiczny nad procesem uzdatniania przez 12 miesięcy od dnia końcowego protokolarnego odbioru inwestycji. 5. Wymagania dotyczące parametrów technicznych filtrów: - filtry pionowe, ciśnieniowe; - każdy z filtrów musi być urządzeniem kompletnym i składać się ze zbiornika filtracyjnego, wielowarstwowego złoża filtracyjnego, armatury i urządzeń sterujących (realizujących filtrację i płukanie filtra), manometry, kurki; - zastosowane kompletne filtry muszą być wyprodukowane przez jednego producenta (nie dopuszcza się samodzielnego montażu filtrów przez oferenta z różnych podzespołów) oraz powinny mieć zastosowania na innych obiektach wodociągowych, co najmniej od 5 lat (nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych, testowych); - zbiornik musi się składać z dennicy, płaszcza oraz nóg połączonych przez spawanie; - w celu zabezpieczenia dennicy przed zarwaniem musi ona mieć kształt łukowy (nie dopuszcza się zastosowania płaskiej dennicy) i być przymo-cowana do dolnej części filtra w najniższym jego punkcie; - zbiornik ciśnieniowy od wewnątrz musi być zabezpieczony przed korozją poprzez piaskowanie, podwójnie gruntowanie i epoksydowanie; - grubość powłoki epoksydowej 230 - 250 mikronów. 5.1. Parametry złoża filtracyjnego odżelaziającego (UF): - złoże filtracyjne filtrów odżelaziających musi być złożem dwuwarstwowym (multimedialnym) o możliwości pracy złoża całą objętością; - wymaga się, aby złoże filtracyjne składało się z następujących warstw: piasek kwarcowy, antracyt; - warstwę podtrzymująca musi stanowić piasek kwarcowy składający się z 4 warstw o różnej granulacji; - frakcja właściwa każdej warstwy musi wynosić, co najmniej 90% (załączyć do oferty krzywe przesiewu wykonane przez niezależną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań); 5.2. Parametry złoża filtracyjnego odmanganiającego (UFP): - złoże filtracyjne musi być złożem trójwarstwowym (multimedialnym) o możliwości pracy złoża całą objętością; - wymaga się, aby złoże filtracyjne składało się z następujących warstw: piasek kwarcowy, piroluzyt, antracyt; - warstwę podtrzymująca musi stanowić piasek kwarcowy składający się z 4 warstw o różnej granulacji; - frakcja właściwa każdej warstwy musi wynosić, co najmniej 90% (załączyć do oferty krzywe przesiewu wykonane przez niezależną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań); 5.3. Parametry sterowania pracą filtrów: - płukanie filtrów musi się odbywać wodą surową lub uzdatnioną bez udziału powietrza; - płukanie filtrów musi się odbywać w trzech fazach: płukanie wsteczne, postój, dopłukiwanie zgodnie z kierunkiem filtracji; - armatura realizująca płukanie filtrów musi być sterowana hydraulicznie - wodą (np. zawory membranowe), ułożenie grzybka zaworu pod kątem 45 stopni w stosunku do przepływu wody (ograniczenie strat hydraulicznych); - każdy z filtrów musi być wyposażony, w co najmniej trzy międzykołnierzowe urządzenia zabezpieczające przed nadmiernym przepływem; - płukanie filtrów musi odbywać się w cyklu czasowym; - każdy z filtrów musi posiadać odrębny sterownik umożliwiający pracę filtra w cyklu automatycznym jak również w cyklu manualnym, niezależnie od głównego sterownika stacji; - pracownik obsługi musi posiadać możliwości zadania indywidualnego cyklu płukania dla filtrów z poziomu sterownika każdego z filtrów; - kurki do poboru wody surowej i uzdatnionej, manometry; - karty katalogowe producenta filtrów (załączyć do oferty); - kompletny filtr musi posiadać atest PZH, Aprobata Techniczną COBRTI Instal, Paszporty UDT, Certyfikat Testów Materiałowych i Ciśnieniowych, Deklaracje Zgodności (załączyć do oferty). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 7. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa b) obsługa geodezyjna, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza c) przeprowadzenie badań i prób d) opracowanie projektu powykonawczego e) sporządzenie instrukcji oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowego obiektu f) dokonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznanie się z warunkami realizacji robót. Wizję lokalną Wykonawcy odbywają we własnym zakresie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45252126-7 Za-kłady uzdatniania wody pitnej; 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7, 45.23.11.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8833270,43 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum w składzie: - METROLOG Sp. z o.o. - lider - PUH KANBUD Sp. z o.o. (Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin) - partner, ul. Kościuszki 97, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8759454.86
  • Oferta z najniższą ceną: 8759454.86 / oferta z najwyższą ceną: 9866744.98
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.