Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Bytom: Dostawa sprzętu służącego do celów szkoleniowych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 54350 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, faks 032 2822681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu służącego do celów szkoleniowych w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu służącego do celów szkoleniowych w zakresie udzielania pierwszej pomocy tj. Zad. 1. Manekin do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z monitoringiem wentylacji i poprawności ucisku klatki piersiowej (10 szt.), Zad. 2 Manekin do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem (10 szt.) Zad. 3 1.Manekin do nauki zaawansowanych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem - (1 szt.), 2.Zestaw do pozoracji ran - (5 kpl.). Zad. 4. Deska ortopedyczna z klockami stabilizującymi głowę - (5 kpl.). Przedmiot zamówienia został podzielony na części (Zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uznaje się każde Zadanie oddzielnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 33.19.21.60 - Nosze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj:. - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty zał. nr 1 , który zawiera podstawowe dane odczytywane na otwarciu oraz oświadczenia wykonawcy. 2.Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę: 1)aktualny, ważny sześć miesięcy odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 2)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, 3)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych zał. nr 2, 4.Charakterystyka przedmiotu zamówienia 5.Oświadczenie o warunkach gwarancji (zał. nr 3) 6.Oświadczenie o warunkach serwisu (zal. nr 4)) 7.Świadectwo rejestracji CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość techniczna - 40
- 3 - Gwarancja i serwis - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 307.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa manekinów do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z monitoringiem wentylacji i poprawności ucisku klatki piersiowej (10 szt.),.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa manekinów do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z monitoringiem wentylacji i poprawności ucisku klatki piersiowej (10 szt.),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość techniczna - 40
- 3. Gwarancja i serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa manekinów do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem (10 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa manekinów do nauki podstawowych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem (10 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.11.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość techniczna - 40
- 3. Gwarancja i serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa manekina do nauki zaawansowanych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem - (1 szt.) oraz zestawu do pozoracji ran - (5 kpl.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa manekina do nauki zaawansowanych czynności w zakresie resuscytacji wraz z wymaganym osprzętem - (1 szt.) oraz zestawu do pozoracji ran - (5 kpl.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość techniczna - 40
- 3. Gwarancja i serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa desek ortopedycznych z klockami stabilizującymi głowę - (5 kpl.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa desek ortopedycznych z klockami stabilizującymi głowę - (5 kpl.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość techniczna - 40
- 3. Gewarancja i serwis - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- "Wykonanie napraw i remontów: silników elektrycznych, maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń ( Cz I, II i III)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 54 im.Wacława Kuchara w Bytomiu w roku 2025
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów w 2025 r. z podziałem na zadania z możliwością zastosowania opcji.
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.