eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaDoposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Żurawica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Żurawica: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Żurawica
Numer ogłoszenia: 54353 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5417 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych w Żurawicy, ul. Marcina Króla 3, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 16 6723840, faks 16 6723840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Żurawica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.I. Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej Nr 2 w Żurawicy: 1. rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych 1.1. Pomoce dydaktyczne 2. rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie 2.1. Pomoce dydaktyczne 3. wyrównawczych i wspomagających rozwój uczniów w zakresie, mówienia, czytania i pisania w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji 3.1. Pomoce dydaktyczne I.II. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ. I.III. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ oraz katalogi z opisami i zdjęciami oferowanych produktów. W celu ułatwienia Wykonawcy sporządzenia kosztorysu ofertowego, Zamawiający dołącza Przedmiar stanowiący załącznik nr 5.1a do SIWZ. I.IV. W kosztorysie ofertowym, przy każdym oferowanym produkcie, należy podać w kolumnie Opis przedmiotu zamówienia nazwę produktu oraz odniesienie do pozycji obrazującej i opisującej dany produkt w katalogu. I.V. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty do siedziby danej szkoły w pakietach pogrupowanych wg rodzajów zajęć. I.VI. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienia realizowane jest w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Żurawica w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDUCARIUM Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 207 85-451 Bydgoszcz, ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9833,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11268,30

  • Oferta z najniższą ceną: 11268,30 / Oferta z najwyższą ceną: 18487,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.