Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-02
Og³oszenie nr 545522-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.
Przedsiêbiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o.: Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wañkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne ko³o zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Bieszczad-ski - rewitalizacyjne ko³o zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiêbiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica PRI Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
380710081, ul.
Olszanica
81
,
38-722
Olszanica, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
(013) 461 70-45, (013) 461 70-45, e-mail
pri@olszanica.pl, pri@olszanica.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.priolszanica.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.priolszanica.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Ofertê wraz z dokumentami w formie pisemnej nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego.
Adres:
Przedsiêbiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica "PRI" Sp. z o.o. 38-722 Olszanica 81
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wañkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne ko³o zamachowe rozwoju Gminy Olszanica"
Numer referencyjny:
PRI.271.1.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wañkowej - roboty budowlane", które jest realizowane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne ko³o zamachowe rozwoju Gminy Olszanica". Zamawiaj±cy podzieli³ zadanie na 5 czê¶ci, jak poni¿ej: czê¶æ 1 zamówienia - "Budowa kolei linowej wraz z niezbêdn± do jej prawid³owego funkcjonowania infrastruktur± towarzysz±c± oraz budynków obs³ugi przy dolnej i górnej stacji, stanowi±cych jej zaplecze funkcjonalne". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej kolei krzese³kowej, jednolinowej, niewyprzêganej z czteromiejscowymi krzes³ami, wyposa¿onej w przeno¶nik ta¶mowy u³atwiaj±cy wsiadanie, bramki taktuj±ce, które powoduj±, ¿e narciarze i inni pasa¿erowie dziêki sterowaniu czasowemu wpuszczani s± w odpowiednich przedzia³ach czasowych na przeno¶nik ta¶mowy i krzes³a, a tak¿e na budowie budynków obs³ugi (tzw. sterówek) przy dolnej i górnej stacji kolei linowej oraz wykonaniu wszelkich niezbêdnych do jej prawid³owego funkcjonowania instalacji i uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich przewidzianych prawem zgód, dopuszczeñ oraz decyzji, pozwalaj±cych Zamawiaj±cemu na zgodne z obowi±zuj±cym prawem u¿ytkowanie kolei po jej odbiorze od Wykonawcy. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci: 1) Fundamenty stacji i podpór kolei, 2) Wyposa¿enie trasy kolei, 3) Pojazdy kolei, wyposa¿enie: - w co najmniej 103 szt. kompletnych krzese³ek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzêg³ami. W przypadku przeniesienia kolei pracuj±cej (u¿ywanej) z innej lokalizacji konieczna bêdzie wymiana wszystkich wyk³adzin siedzisk i oparæ oraz dostarczenie przynajmniej 5 szt. zapasowych kompletnych krzese³ek 4 osobowych z zawieszeniami i wprzêg³ami a tak¿e wymiana na now± ta¶my chodnika ruchomego, 4) Stacja napêdowa (dolna): ? Napêd g³ówny kolei, ? Napêd awaryjny z kompletnym niezbêdnym wyposa¿eniem, ? Kompletne wyposa¿enie elektryczne i elektroniczne stacji napêdowej wraz z okablowaniem, ? Kompletna konstrukcja wsporcza stacji, ? Peron do wsiadania i wysiadania pasa¿erów, 5) Budynek sterówki kolei przy stacji dolnej, 6) Stacja przewojowa (górna): ? Mechanizmy stacji, ? Kompletna konstrukcja wsporcza stacji ? Peron do wsiadania i wysiadania pasa¿erów. 7) Budynek sterówki kolei przy stacji górnej, 8) Niezbêdny sprzêt do ewakuacji pasa¿erów - kompletny, Uwaga: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza wykorzystanie podczas budowy fabrycznie nowych urz±dzeñ, jak i tzw. przeniesienie kolei linowej (u¿ywanej) z innej lokalizacji, która: a) posiada wszystkie niezbêdne homologacje do u¿ytkowania na terenie Unii Europejskiej i Polski b) w ci±gu ostatnich 7 lat jej zakup nie by³ wspó³finansowany ze ¶rodków UE lub w ramach dotacji ze ¶rodków publicznych . 2. W przypadku przeniesienia kolei linowej (u¿ywanej) z innej lokalizacji, zamawiaj±cy okre¶la wymóg, aby ten ¶rodek trwa³y nie by³ w okresie ostatnich 7 lat przed terminem sk³adania ofert wspó³finansowany ze ¶rodków UE lub w ramach dotacji ze ¶rodków publicznych. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek dostarczenia deklaracji okre¶laj±cej pochodzenie ¶rodka trwa³ego oraz o¶wiadczeñ wszystkich w³a¶cicieli oferowanej kolei z ostatnich 7 lat przed terminem sk³adania ofert zawieraj±cych potwierdzenie, i¿ dany ¶rodek trwa³y nie by³ w tym okresie wspó³finansowany ze ¶rodków UE lub w ramach dotacji ze ¶rodków publicznych. Wzór powy¿szej deklaracji oraz o¶wiadczeñ stanowi za³±cznik 9 do SIWZ. Dokumenty te sk³ada wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana - przed podpisaniem umowy zgodnie z wymaganiami rozdzia³u 14.3 SIWZ. 3. W przypadku oferowania fabrycznie nowego urz±dzenia lub przeniesienia kolei linowej (u¿ywanej) z innej lokalizacji, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do projektowanych. Przez rozwi±zania równowa¿ne zamawiaj±cy rozumie spe³nianie przez oferowany system kolejowy nastêpuj±cych wymogów i parametrów równowa¿no¶ci: System kolei - kolej jednolinowa, obiegowa, krzese³kowa, niewyprzêgana o d³ugo¶ci max 953 m (dopuszcza siê skrócenie max o 5 metrów) Ilo¶æ podpór - 10 szt. (dopuszcza siê zmianê ilo¶ci podpór) Pojazdy - krzese³ka 4 osobowe, Ilo¶æ krzese³ - 103 szt. kompletnych krzese³ek 4 osobowych z zwieszeniami i wprzêg³ami oraz pa³±kiem zamykaj±cym i podpórk± dla stóp lub nart, (dopuszcza siê zmianê ilo¶ci krzese³ek, która nie mo¿e byæ jednak wiêksza ni¿ 5 szt.) Ró¿nica poziomów stacji - oko³o 211 m ¦rednie nachylenie stoku - oko³o 23 %, Przepustowo¶æ - min. 1 700 os/godz.(w górê trasy); min. 500 os/godz. (w dó³ trasy) Prêdko¶æ jazdy regulowana w zakresie - 0,5 - 2,5 m/s Kierunek ruchu - lewy tok (kierunek odwrotny do ruchu wskazówek zegara), Wsiadanie na stacji dolnej - po prawej stronie peronu z pomoc± chodnika ruchomego (przeno¶nika ta¶mowego) Stacja napêdowa -lokalizacja w dolnej stacji kolei, Stacja przewojowa -lokalizacja w górnej stacji kolei, Napêd - silnik elektryczny. Je¿eli parametry oferowanej kolei równowa¿nej do ujêtej w projekcie które odpowiadaj± ww. opisowi równowa¿no¶ci bêd± wymaga³y zmiany pozwolenia na budowê - Wykonawca we w³asnym zakresie dokona aktualizacji dokumentacji projektowej oraz uzyska w imieniu Zamawiaj±cego nowe pozwolenie na budowê lub zmianê pozwolenia na budowê. Obowi±zkiem Wykonawcy jest wykonanie monta¿u kolei oraz uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich zgód pozwalaj±cych na jej uruchomienie i u¿ytkowanie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. czê¶æ 2 zamówienia - "Budowa systemu na¶nie¿ania stoku", której zakres robót obejmuje budowê systemu na¶nie¿ania stoku, w sk³ad którego wchodziæ bêd± w szczególno¶ci: ? Pompownia niskiego ci¶nienia ? Kontenerowa pompownia wysokiego ci¶nienia PS100. ? Filtr automatyczny. ? Sterowanie pompowni. ? Studnia hydrantowa typu bunkier pod armatê automatyczn± (10 szt.) ? Ruroci±g niskiego ci¶nienia. ? Ruroci±g wysokiego ci¶nienia. ? Instalacja elektryczna. ? Komunikacja armatek i pompowni. czê¶æ 3 zamówienia - "Budowa wielofunkcyjnego budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z infrastruktura towarzysz±c±, budow± stawu i przebudow± linii SN", której zakres robót obejmuje: 1) Budowê wielofunkcyjnego budynku u¿yteczno¶ci publicznej z pomp± ciepln±, w szczególno¶ci: ? Wyburzenie budynku gospodarczego, ? Wykonanie dojazdu, ? Wykonanie kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodp³ywowego, ? Wykonanie odwiertów pod pompy ciep³a, ? Wykonanie odwodnienia miejsc postojowych, ? Wykonanie fundamentów budynku us³ugowego, ? Wykonanie ¶cian piwnic budynku us³ugowego, ? Wykonanie stropu nad piwnicami budynku us³ugowego, ? Wykonanie ¶cian parteru budynku us³ugowego, ? Wykonanie stropu nad parterem budynku us³ugowego, ? Wykonanie ¶cian poddasza budynku us³ugowego, ? Wykonanie stropodachu budynku us³ugowego, ? Monta¿ stolarki w budynku us³ugowym, ? Wykonanie wewnêtrznych instalacji elektrycznych budynku us³ugowego, ? Wykonanie wewnêtrznych instalacji wod-kan. budynku us³ugowego, ? Wykonanie wewnêtrznych instalacji co budynku us³ugowego, ? Wykonanie posadzek budynku us³ugowego, ? Wykonanie tynków wewnêtrznych budynku us³ugowego, ? Wykonanie doj¶æ i tarasów, ? Wykonanie narciarskiego przeno¶nika ta¶mowego dla pocz±tkuj±cych narciarzy ? Wykonanie miejsc postojowych, ? Malowanie pomieszczeñ budynku us³ugowego, ? Prace wykoñczeniowe, ? Uporz±dkowanie placu budowy. 2) Budowê parkingu wewnêtrznego, w tym: ? Wykonanie dojazdu, ? Wykonanie miejsc postojowych, ? Wykonanie odwodnienia miejsc parkingowych, ? Uporz±dkowanie placu budowy. 3) Budowê stawu na potrzeby systemu na¶nie¿ania, w tym: ? wykonanie robót ziemnych, ? wykonanie prac betoniarskich ¿elbetowych elementów konstrukcyjnych , ? wykonanie robót instalacyjnych, ? wykonanie studni kopanej g³. 3,0 m ? wykonanie nawierzchni drogi z p³yt betonowych ? wykonanie prac wykoñczeniowych, 4) Przebudowa linii SN, w tym: a) Demonta¿ stanowisk s³upowych SN ( s³upy ¿elbetowe) b) Demonta¿ linii napowietrznej SN typu AFL 50 mm2 c) Demonta¿ linii napowietrznej SN typu AFL 35 mm2 d) Budowê stanowiska pocz±tkowego linii SN - stanowisko 195/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wañkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 oraz stanowisko 195/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wañkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier. STR Wañkowa 2 usytuowanego na dzia³ce nr ewid. 419/1, e) Budowê linii kablowej ziemnej SN-15kV 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronn± HDPE 160, f) Budowê linii kablowej ziemnej SN-15kV, trzon linii SN 3xXRUHAKXS 1x120/50 mm2 zabezpieczonej rura ochronn± HDPE 40, g) Budowê stanowiska koñcowego linii SN- stanowisko 196/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne - Wañkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 usytuowanego na dzia³ce nr ewid. 407/4 oraz stanowisko 196/1/61 dla linii napowietrznej Ustrzyki Dolne- Wañkowa typu 3 x AFL6 50 mm2 w kier.STR Wañkowa 2 usytuowanego na dzia³ce nr ewid. 407/5. czê¶æ 4 zamówienia - "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa czê¶ci budynku u¿yteczno¶ci publicznej na budynek hotelowy "Wañkowa SKI" wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz przebudowa budynku sto³ówki szkolnej na budynek us³ugowy CIS", której zakres robót obejmuje w szczególno¶ci: 1) Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa czê¶ci budynku u¿yteczno¶ci publicznej na budynek hotelowy "Wañkowa SKI", w tym: ? Wykonanie wykopów pod rozbudowê budynku, ? Wykonanie fundamentów, ? Wykonanie ¶cian piwnic - przebudowa, ? Wykonanie ¶cian parteru - rozbudowa i przebudowa, ? Wykonanie stropu nad parterem - rozbudowa, ? Wykonanie ¶cian poddasza budynku us³ugowego, ? Wykonanie schodów, ? Rozbiórka czê¶ci ¶cian istniej±cego budynku, ? Wykonanie ¶cian piêtra, ? Wykonanie ¶cian poddasza, ? Wykonanie okien dachowych, ? Wykonanie ocieplenia dachu, ? Monta¿ windy, ? Monta¿ stolarki, ? Wykonanie wewnêtrznych instalacji, ? Wykonanie tynków, ? Wykonanie kanalizacji deszczowej ? Prace wykoñczeniowe, ? Uporz±dkowanie placu budowy. 2) Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym: plac zabaw, si³ownia plenerowa, strefa relaksu, w tym: ? Wykonanie placu zabaw wyposa¿onego w zestaw zabawowy z wie¿±, karuzelê, drabinkê wielofunkcyjn±, hu¶tawkê z drabink± oraz bujak, ? Wykonanie si³owni plenerowej wyposa¿onej w orbitrek, orbitrek dla niepe³nosprawnych, wio¶larza, wahad³o, twister oraz wyci±g górny, ? Wykonanie strefy relaksu wyposa¿onego w stó³ do gry w tenisa sto³owego oraz stó³ do gry w szachy, ? Wykonanie powierzchni bezpiecznej na placu zabaw, ? Wykonanie alejek z utwardzeniem, ? Wykonanie nasadzeñ, ? Wykonanie ogrodzenia z furtk±, ? Uporz±dkowanie placu budowy. 3) Przebudowa budynku sto³ówki szkolnej na budynek siedzibê CIS oraz budowa naziemnego zbiornika na gaz p³ynny. Zakres zadania obejmuje: ? Wykonanie wyburzenia czê¶ci ¶cian, ? Wykonanie ¶cian dzia³owych na parterze, ? Wymiana stolarki w budynku, ? Wykonanie docieplenia stropu nad poddaszem, ? Wykonanie przebudowy wewnêtrznych instalacji elektrycznych, ? Wykonanie przebudowy wewnêtrznych instalacji wod-kan, ? Wykonanie przebudowy wewnêtrznych instalacji co, ? Wykonanie posadzek, ? Wykonanie tynków wewnêtrznych, ? Malowanie pomieszczeñ, ? Prace wykoñczeniowe, ? Budowa zbiornika na gaz propan-butan o poj. 4 850 dm3, ? Wykonanie instalacji zbiornikowej wraz z prób± szczelno¶ci, ? Uporz±dkowanie placu budowy. 4) Instalacja systemu fotowoltaicznego w wielofunkcyjnym budynku u¿yteczno¶ci publicznej - instalacja systemu solarów na budynku starej szko³y (Wañkowa SKI) oraz sto³ówki (siedziba CIS). Instalacja systemu fotowoltaicznego w wielofunkcyjnym budynku u¿yteczno¶ci publicznej Zakres zadania obejmuje: - monta¿ 49 paneli fotowoltaicznych montowanych na systemach aluminiowych przeznaczonych do dachów p³askich o mocy minimalnej mocy szczytowej 17,64 kWp, - monta¿ inwertera (falownika) fotowoltaicznego trójfazowego, - monta¿ kabli solarnych sta³opr±dowych (DC) ³±cz±cych poszczególne generatory s³oneczne, - monta¿ kabli instalacji zmiennopr±dowej(AC), - monta¿ instalacji przeciw pora¿eniowej, - monta¿ uk³adu pomiarowo rozliczeniowego. Instalacja systemu solarów na budynku starej szko³y (Wañkowa SKI) Zakres zadania obejmuje: - monta¿ 5 kolektorów p³askich o ³±cznej powierzchni apertury min. 9 m2 , - monta¿ podgrzewacza 2-wê¿ownicowego wody u¿ytkowej o pojemno¶ci ok. 500 litrów, - monta¿ solarnego zestawu pompowego, - monta¿ naczynia wzbiorczego przeponowego, - monta¿ regulatora solarnego, - monta¿ ruroci±gów miedzianych. Instalacja systemu solarów na budynku sto³ówki (siedziba CIS) Zakres zadania obejmuje: - monta¿ 5 kolektorów p³askich o ³±cznej powierzchni apertury min. 9 m2, - monta¿ podgrzewacza 2-wê¿ownicowego wody u¿ytkowej o pojemno¶ci ok. 500 litrów, - monta¿ solarnego zestawu pompowego, - monta¿ naczynia wzbiorczego przeponowego, - monta¿ regulatora solarnego, - monta¿ ruroci±gów miedzianych. czê¶æ 5 zamówienia - "Remont zabytkowego ko¶cio³a". Planowane przedsiêwziêcie polegaæ bêdzie na remoncie budynku ko¶cio³a kat. X w miejscowo¶ci Wañkowa po³o¿onego na dzia³ce nr 206/2. Zakres zadania obejmuje: ? wykonanie remontu ocieplenia fundamentów, ? wykonanie remontu schodów zewnêtrznych, ? wykonanie remontu balustrady, ? wymiana stolarki okiennej, ? wymiana rur spustowych, ? wykonanie prac wykoñczeniowych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi± za³±czniki Nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 i 1.5 do SIWZ, w sk³ad których wchodz±: ? Projekty budowlane (w przypadku czê¶ci 2 wycena oferty odbywa siê na podstawie projektu wykonawczego), ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), ? Przedmiary robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
42418200-1 |
42418220-7 |
42418290-8 |
45223000-6 |
45234200-8 |
45314300-4 |
42961000-0 |
31311000-9 |
45213350-1 |
45110000-1 |
45232150-8 |
45232152-2 |
45111100-9 |
45111200-0 |
45223500-1 |
45210000-2 |
45232000-2 |
45231400-9 |
45233200-1 |
45261000-4 |
45300000-0 |
45400000-1 |
33141750-2 |
76431000-3 |
45332200-5 |
45212410-3 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45313100-5 |
45233200-1 |
45223500-1 |
09331100-9 |
45261215-4 |
45450000-6 |
45231220-3 |
45231222-7 |
45333000-0 |
37535200-9 |
37410000-5 |
37461500-2 |
39142000-9 |
34928480-6 |
45421000-4 |
45450000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie: - w zakresie czê¶ci 1 i 2 zamówienia w terminie do dnia 30.04.2021 r., - w zakresie czê¶ci 3, 4 i 5 zamówienia w terminie do dnia 15.11.2021 r., Terminy wykonywania poszczególnych robót wskazane bêd± w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o którym mowa w § 2 ust. 2 Projektu Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie czê¶ci 1 zamówienia:
co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± o warto¶ci minimum 3.000.000,00 z³ brutto która polega³a na budowie lub przebudowie lub dostawie z monta¿em wyci±gu krzese³kowego o d³ugo¶ci minimum 500 mb,
b) w zakresie czê¶ci 2 zamówienia:
co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie1 lub przebudowie2 instalacji do na¶nie¿ania stoku narciarskiego d³ugo¶ci sieci min. 500mb,
c) w zakresie czê¶ci 3 zamówienia:
co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie1 lub przebudowie2 budynku o kubaturze minimum 3000 m3
d) w zakresie czê¶ci 4 zamówienia:
co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie1 lub przebudowie2 budynku o kubaturze minimum 3000 m3
e) w zakresie czê¶ci 5 zamówienia:
co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 30 000 z³ brutto, która polega³a na budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie budynku bêd±cego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia
i skieruj± do jego realizacji:
a) w zakresie czê¶ci 1 zamówienia:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
b) w zakresie czê¶ci 2 zamówienia:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
c) w zakresie czê¶ci 3 zamówienia:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
d) w zakresie czê¶ci 4 zamówienia:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane
do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
e) w zakresie czê¶ci 5 zamówienia:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej o zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych oraz spe³niaj±c± wymogi wskazane w art. 37c z uwzglêdnieniem art. 37f i 37g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres oraz warto¶æ robót, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich
na podstawie art. 22a ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w ww. warunku udzia³u w postêpowaniu - pkt 4.2.3, ppkt. 1)odpowiednio lit. b), c) i d) SIWZ.
4) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r, poz. 1186) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania.
5) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 4.2.3, ppkt 2) SIWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
6) Zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
7) Sformu³owanie "zabytek" u¿yte w opisie warunku udzia³u w postêpowaniu oznacza zabytek w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) wpisany do rejestru o którym mowa w art. 8 ww. ustawy.
8) Jez?eli Wykonawca zamierza z³oz?yc? wiêcej niz? jedna? oferte? czê¶ciowa? (na 2, 3, 4 lub 5 cze?s?ci zamówienia) to moz?e, w celu wykazania zdolnos?ci technicznych i zawodowych, wskazac? to samo zadanie i t± sam± osobê na wiêksz± liczbê cze?s?ci zamo?wienia, je¿eli potwierdzaj± one spe³nianie warunków na wszystkie czê¶ci w ramach, których zostan± wykazane.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ),z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) SIWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ- w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2) SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które z³o¿y³y oferty w postêpowaniu. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
- w zakresie czê¶ci 1 zamówienia w wysoko¶ci: 50 000,00 PLN
(s³ownie z³: piêædziesi±t tysiêcy z³ i 00/100),
- w zakresie czê¶ci 2 zamówienia w wysoko¶ci: 25 000,00 PLN
(s³ownie z³: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³ i 00/100),
- w zakresie czê¶ci 3 zamówienia w wysoko¶ci: 60 000,00 PLN
(s³ownie z³: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³ i 00/100),
- w zakresie czê¶ci 4 zamówienia w wysoko¶ci: 30 000,00 PLN
(s³ownie z³: trzydzie¶ci tysiêcy z³ i 00/100),
- w zakresie czê¶ci 5 zamówienia w wysoko¶ci: 500 PLN
(s³ownie z³: piêæset z³ i 00/100),
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu; (wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Przedsiêbiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica "PRI" Sp. z o. o.
38-722 Olszanica , Olszanica 81
Nr rachunku: 82 8642 1012 2003 1218 2213 0001
z adnotacj± "Wadium - Znak sprawy: RRG.271.1.1.2020 - Czê¶æ nr ........." (nale¿y wskazaæ nr czê¶ci, na któr± sk³adana jest oferta Wykonawcy).
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 1310 ze zm.).
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow±
i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........",
d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, Zamawiaj±cy wymaga orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia).
Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,
z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w Rozdziale 6 SIWZ dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych - ze wzglêdów technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie ca³o¶ci wykonywanych robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia w okresie d³u¿szym ni¿ 5 nastêpuj±cych po sobie dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie; 2) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej, 3) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez inny organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji; 5) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 2 do umowy, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, 6) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzêdowe i w³adz samorz±dowych, zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki s±dowe itp. o ile oczekiwanie to nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi oczekiwania, 7) przed³u¿enia terminu wykonania w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych 8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 10) przed³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku ujawnienia podczas wykonywania robót stanowisk archeologicznych, zabytków ruchomych i nieruchomych wymagaj±cych zabezpieczenia - o czas niezbêdny na ich zabezpieczenie lub przeniesienie, o ile przerwa ta bêdzie mia³a wp³yw na dotrzymanie terminu koñcowego realizacji umowy; 11) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku przed³u¿aj±cego siê postêpowania maj±cego na celu udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e postêpowanie bêdzie trwa³o 40 dni (od dnia wszczêcia do dnia udzielenia zamówienia) . Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu wykonywania umowy o ilo¶æ dni trwania postêpowania ponad zak³adane 40 dni; 12) przed³u¿enie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 ust. 1 mo¿e nast±piæ w przypadku postoju w wykonaniu ¶wiadczenia, wynikaj±cego bezpo¶rednio z okoliczno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem siê lub ponownym og³oszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemiologicznego na terytorium RP, o ile okoliczno¶ci te maj± bezpo¶redni wp³yw na brak mo¿liwo¶ci realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia bêdzie mo¿liwe o czas postoju spe³niaj±cego ww. wymagania który nie mo¿e trwaæ d³u¿ej ni¿ do momentu odwo³ania stanu epidemii lub zagro¿enia epidemicznego. 13) zmniejszenie zakresu prac i odpowiednio zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku stwierdzenia, ¿e roboty ujête w projekcie nie s± niezbêdne do wykonania z zastrze¿eniem § 5 ust. 23 pkt 1 umowy; 14) zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwi±zañ technicznych lub materia³owych wynikaj±cych z dokumentacji, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja. W tym przypadku strona wystêpuj±ca o zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji Projektanta oraz zatwierdzenia do realizacji przez strony umowy (przy udziale Inspektora Nadzoru), 15) zmiany osób pe³ni±cych funkcje kierowników robót i kierownika budowy. Je¿eli zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów kandydata na stanowisko Kierownika budowy lub Kierownika robót, z których jednoznacznie musi wynikaæ, ¿e osoba ta spe³nia warunki udzia³u, jakie by³y okre¶lone dla tej osoby w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego 16) zmiany zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma indywidualn± interpretacjê podatkow± dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpowania, która wska¿e na konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy z Wykonawc± na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji indywidualnej (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z w³a¶ciwym podatkiem VAT). 17) Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e: a) wynikaæ bêd± z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji, b) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji; c) Wykonanie elementów jednostkowych - indywidualnych proponowanych przez Wykonawcê bêdzie zapewniaæ wy¿sz± trwa³o¶æ i lepsze warunki eksploatacyjne. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nast±pi kosztorysem ró¿nicowym, który stanowiæ bêdzie ró¿nicê pomiêdzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny nale¿y opracowaæ na zasadach okre¶lonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczno¶ci wykonania robót zamiennych zamawiaj±cy pisemnie powiadamia wykonawcê. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporz±dza kosztorys ró¿nicowy. Po sprawdzeniu przez inspektora nadzoru kosztorysu ró¿nicowego oraz po jego zatwierdzeniu przez zamawiaj±cego strony dokonaj± zmiany umowy. Kosztorys zamienny oparty bêdzie na nastêpuj±cych za³o¿eniach: ? ceny czynników produkcji (Rg, M, S, K , Z) zostan± przyjête z kosztorysu, o którym mowa w § 5 ust. 20, ? w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danych robót w oparciu o pozycje z kosztorysu, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête wg zasad wskazanych w § 5 ust. 24. 18) Wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | "Budowa kolei linowej wraz z niezbêdn± do jej prawid³owego funkcjonowania infrastruktur± towarzysz±c± oraz budynków obs³ugi przy dolnej i górnej stacji, stanowi±cych jej zaplecze funkcjonalne". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 42418200-1, 42418220-7, 42418290-8, 45223000-6, 45234200-8, 42961000-0, 45314300-4, 31311000-9, 45213350-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | "Budowa systemu na¶nie¿ania stoku" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45232150-8, 45232152-2, 31311000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | "Budowa wielofunkcyjnego budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z infrastruktura towarzysz±c±, budow± stawu i przebudow± linii SN" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45111200-0, 45223500-1, 45210000-2, 45232000-2, 45231400-9, 45233200-1, 45261000-4, 45261000-4, 45300000-0, 45400000-1, 33141750-2, 31311000-9, 45231400-9, 76431000-3, 45332200-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa czê¶ci budynku u¿yteczno¶ci publicznej na budynek hotelowy "Wañkowa SKI" wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz przebudowa budynku sto³ówki szkolnej na budynek us³ugowy CIS" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45212410-3, 45261000-4, 45300000-0, 45400000-1, 45313100-5, 45233200-1, 45223500-1, 09331100-9, 45261215-4, 45450000-6, 45333000-0, 45231220-3, 45231222-7, 37535200-9, 37410000-5, 37461500-2, 39142000-9, 34928480-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | "Remont zabytkowego ko¶cio³a" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45233200-1, 45421000-4, 45450000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI OLSZANICA
wiêcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowo¶ci Wierzbica, gmina Koz³ów
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.