eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary UścimówPrzebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów gm. Uścimów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Stary Uścimów: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów gm. Uścimów
Numer ogłoszenia: 54568 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8016 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów, , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów gm. Uścimów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów 1) Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Stary Uścimów polegający na wymianie urządzeń technologicznych dla zdolności produkcji wody uzdatnionej w ilości Q h=51m3/h, obejmujący wymianę urządzenia hydroforowego - 2 szt ,i pomp płaskich - 4szt na zestaw hydroforowy o wydajności Q =55m3/h z pompą płuczną o wydajności Q =100m3/h , wymianę odżelaziaczy i przewodów instalacji technologicznej, instalacji spędzonego powietrza, instalacji dozowania chloru. Zgodnie z założeniami technologicznymi linia uzdatniania wody składać się z czterech filtrów ciśnieniowych o średnicy 1400 mm o powierzchni filtracyjnej jednego filtra 1,54 m3 wypełnionych złożem mieszanym: kwarcowym i katalitycznym z aeratorem o średnicy 800mm. Filtry ciśnieniowe wykonane ze stali niskowęglowej pracować będą automatycznie dzięki wyposażeniu w komplet zaworów hydraulicznych i sterownikiem A148 z programatorem czasowym i rozdzielaczem do sterowania układem zaworów w odżelaziaczu. Płukanie złoża pompą płuczną, z odprowadzeniem ścieków z płukania do istniejącego osadnika i rzeki. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza z rur ze stali kwasoodpornej. Woda surowa napowietrzana będzie za pomocą sprężarki, a zruszenie złoża w filtrach za pomocą dmuchawy. Zakres remontu budowlanego (robót budowlanych) budynku stacji uzdatniania wody polega na podziale hali technologicznej na dwa pomieszczenia, wykonanie ściany z betonu komórkowego 12 cm - 2,15 m3, uzupełnienie tynków wewnętrznych kat.III. - 38,66m2, wymianie stolarki okiennej -13 szt., wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- 5 szt, i wewnętrznej 4 szt, oraz wymiana drzwi technologicznych- 1szt.. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( glazura) na klej - 78,82 m2, posadzki z płytek ceramicznych / GRES/ na klej - 97,04m2, cokolik 10 cm z płytek ceramicznych GRES na klej- 54,6m, malowanie farba emulsyjna ścian i sufitów- 257,14 m2, ocieplenie budynku styropianem grubości 10cm z wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki - 222,22m2, wymiana obróbek blacharskich z blachy: podokienniki i obróbka okap- 34,81 mb, rynny dachowe o średnicy 15 cm- 50,25m i rury spustowe o średnicy 12 cm - 24,0 m. Zakres robót technologicznych obejmuje: demontaż hydroforów o poj. 4000 dm3, demontaż odżelaziaczy D 1400 - 2 szt, demontaż aeratora - 2 szt., demontaż pomp płaskich - 4 szt., demontaż instalacji technologicznej z rur stalowych o śr. 76 - 273mm z armatura - 130,0m, Montaż odżelaziaczy D=1400 - 4 szt, montaż aeratora D 800 - 1 szt. ,montaż zestawu hydroforowego o wydajności Q =55m3/h - 1 szt, wykonanie rurociągów technologicznych z rur PCW-U,PN10 o śr. 63-225 z armaturą - 169m, wykonanie instalacji sprężonego powietrza z armatura z rur ze stali nierdzewnej Dn 25-32mm - 23 m, montaż sprężarki bezolejowej o wyd. 150dm3/min - 1 szt., montaż dmuchawy o wyd. 2,51 m3/min, wykonanie instalacji dozowania chloru z rur PCW-U, PN-10 o śr. 25 mm- 5m, montaż chloratora c 52 - szt. wymiana umywalki - szt, wymiana ustępu z płuczką - 1szt.,wymiana podgrzewacza wody - 1 szt, montaż wentylatora dachowego Qmax=580m3/h, Zakres robót w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: wymiana tablicy rozdzielczej TPW - 1 kpl, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230,24V, instalacji siły i odbiorów technologicznych - 1 kpl. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również: * przygotowanie placu budowy, * zapewnienie dostawy wody do gospodarstw domowych i posesji w trakcie trwania robót, * wykonanie badań, wszelkich prób (szczelności, itp.) i kompleksowego rozruchu technologicznego, w ramach którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego * sporządzenie instrukcji obsługi stacji uzdatniania wody i przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika, * osiągnięcie dobrej jakości wody, wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik - analiza wody wykonana w laboratorium posiadającym akredytację, * sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, * uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu 3) Szczegółowy zakres robót określają: * dokumentacja projektowa, *specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, * przedmiary robót. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (w tym przedmiary robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4) Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów * Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 6) W przypadku gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej * Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramch działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOST Sp. z o.o, ul. Budowlana 30, 20-469 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600256,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 441317,31

  • Oferta z najniższą ceną: 441317,31 / Oferta z najwyższą ceną: 585305,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.