eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynWykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja poddasza budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ul. Moniuszki 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Kwidzyn: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja poddasza budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ul. Moniuszki 5.
Numer ogłoszenia: 54611 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kwidzynie, ul. Moniuszki 5, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 2793871, fax 0-55 2793871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowkwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja poddasza budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ul. Moniuszki 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie przy ul. Moniuszki 5 polegające na adaptacji poddasza budynku na pomieszczenia mieszkalne dla wychowanek ośrodka oraz dobudowie klatki schodowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy. 2.1.1. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, czyli zespół zdolny do wykonania zamówienia poprzez załączenie listy osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż: kierownika budowy uprawnienia ogólnobudowlane, kierownika robót uprawnionego do branży instalacji elektrycznych, kierownika robót uprawnionego do branży instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualnymi (na dzień składania oferty) zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.). 2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - /doświadczenie zawodowe/ - załączniku nr 3 do siwz Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 1.000.000,00 zł. Wartości w/w robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 latach (2005, 2006, 2007) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - /doświadczenie zawodowe/ - załączniku nr 3 do siwz. d) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 2.3. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 3. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót zwyczajowo wykonywanych w systemie podwykonawstwa Jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji robót im powierzonych i wykażą w składanej przez Wykonawcę ofercie, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane jw. o zakresie co najmniej równym dwukrotnemu zakresowi powierzonych im do wykonania elementów robót. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę /spełnia/- /nie spełnia/. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 4 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia /potencjał kadrowy/ na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do siwz. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do siwz. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 5 do siwz. Przedłożenie wypełnionego w/w formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mowkwidzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kwidzynie, ul. Moniuszki 5, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kwidzynie, ul. Moniuszki 5, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.