Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 546401-N-2020 z dnia 2020-06-16 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej : Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , krajowy numer identyfikacyjny
---00000000000, ul.
Aleja Jana Pawła II
9A
,
26-400
Przysucha, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 3833505, e-mail
sekretariat@spzzozprzysucha.pl, faks
48 3833504.
Adres strony internetowej (URL): www.spzzozprzysucha.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzzozprzysucha.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al.Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha,Sekcja Org.-Gospodarcza
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al.Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha,Sekretariat Dyrektora
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze
Numer referencyjny:
02/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postepowania przetargowego jest dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 4 do formularza oferty. 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, postępowanie niniejsze będzie realizowane z podziałem na następujące zadania: Zadanie 1 - biochemia: dzierżawa analizatora, witryny chłodniczej, stanowiska komputerowego z podłączeniem do LIS wraz z zakupem odczynników Zadanie 2 - immunochemia: dzierżawa analizatora, wirówki, stanowiska komputerowego oraz lodówki z zamrażarką wraz z zakupem odczynników Zadanie 3 - równowaga kwasowo-zasadowa: dzierżawa analizatora wraz z zakupem odczynników Zadanie 4 - analityka: dzierżawa analizatora pasków do moczu wraz z zakupem odczynników Zadanie 5- koagulologia: zakup odczynników z dzierżawą analizatora Zadanie 6 - hematologia: dzierżawa analizatora wraz zakupem odczynników Zadanie 7 - system do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej: dzierżawa aparatu do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej, witryny chłodniczej, lodówki, systemu monitorowania temp. w urządzeniach chłodniczych wraz z zakupem odczynników Zadanie 8 - system pomiaru glikemii we krwi 2.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy: 33696500-0-odczynniki laboratoryjne 38434000-6 - analizatory 38434570-2-analizatory hematologiczne 38434500-1-analizatory biochemiczne 39711100-0-chłodziarki i zamrażarki 42931100-2-wirówki laboratoryjne i akcesoria 3.W przypadku składania oferty obejmującej wszystkie zadania ich ceny ofertowe należy podać na formularzu ofertowym oddzielnie dla każdego zadania. 4.Oferty nie spełniające parametrów wymaganych i granicznych określonych w załączniku nr 4 do formularza oferty będą odrzucone. 5.Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6.Analizatory laboratoryjne, które będą przedmiotem umowy dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować w Laboratorium Analitycznym mieszczącym się w szpitalu w Przysusze przy ul. Partyzantów 8 w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy dzierżawy oraz przeszkolić personel Zamawiającego, tj. wskazane przez niego osoby (do 6 osób personelu technicznego i medycznego) w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania dostarczonego i zamontowanego sprzętu, 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniku nr 4 do Formularza oferty. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 13.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia aparatury w szczególności od ryzyka kradzieży i uszkodzenia , w razie zaniechania tego obowiązku Wykonawca ponosi związane z tym ryzyko 17. Ilości asortymentu (dot. odczynników) przewidzianego niniejszą SIWZ, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania stabilności cen przez cały okres trwania umowy bez względu na ilości zakupionych odczynników. 18. Zamówienie będzie realizowane partiami. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć poszczególną partię zamówienia w nieprzekraczalnym terminie jaki zadeklaruje w ofercie, licząc od daty otrzymania zamówienia zgłoszonego pisemnie lub drogą elektroniczną (np. fax, e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00). 19. Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia bezpośrednio do Zamawiającego przy ul. Partyzantów 8, 26-400 Przysucha na swój koszt, 20. Informacje na temat oferowanych testów, należy podać m.in.: 1) czułość, dokładność, precyzję, liniowość itp. w zakresach wartości normalnych, patologicznych niskich i patologicznych wysokich, okres ważności po otwarciu testów, wzorców i kontroli, 2) warunki przechowywania, 3) obligatoryjną kalibrację testu - jak często musi być wykonywana, 4) zasady testów - opis, 21. Wykonawca powinien zabezpieczyć faktyczną możliwość wykonania danego badania, tzn. powinien dostarczyć wszelkie środki i materiały niezbędne do prawidłowego korzystania z urządzeń 22. Oferowane produkty powinny być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późniejszymi zmianami) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w Załączniku nr 4 w zależności od tego, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta, muszą odpowiadać odpowiednim przepisom oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: 23. W przypadku awarii czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia max 24h; w przypadku braku usunięcia awarii w ciągu 48 h Wykonawca zapewnia wykonanie oznaczeń w innym laboratorium na własny koszt; w przypadku awarii dłuższej niż 10 dni Wykonawca dostarcza sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach technicznych. 24. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej raz na rok bezpłatny, okresowy przegląd urządzeń wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych . Koszt tego przeglądu winien zostać wliczony w cenę oferty, 25. Wykonawca wydzierżawiający aparaty zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu urządzeń, 26. Po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że urządzenie jest sprawne i jest dopuszczone do eksploatacji, 27.Oferowane urządzenia powinny zapewniać Zamawiającemu możliwość wykonywania wszystkich badań wymienionych w Załączniku nr 4 do Formularza oferty, 28.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu aparatów oraz do zapewnienia stałej ich sprawności, 29.Wykonawca zabezpieczy stół do postawienia urządzenia, jeżeli aparat nie będzie wolnostojący, 30. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić współpracę z Laboratoryjnym Systemem Informatycznym zabezpieczając sprzęt komputerowy, wyposażony w system operacyjny klasy nie niższej niż Windows 10 Professional 64bit (z pełnym wsparciem producenta systemu operacyjnego: aktualizacje zabezpieczenia) lub równoważny. Nie dopuszcza się rozwiązania typu Home, Parametry równoważności: a) Pełna integracja z domeną Active Directory MS Windows (posiadaną przez Zamawiającego) opartą na serwerach Windows Server 2012 b) Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory MS Windows (posiadaną przez zamawiającego c) Pełna obsługa ActiveX Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 10. 31.Całkowity koszt wykonania niezbędnych prac związanych z podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem (zestaw komputerowy, drukarka sieciowa) spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający informuje, że autorem Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, programu ProfLab jest firma ATD SOFTWARE Krystian Szczygieł, Michał Grzesiak, Marek Celiński Sp.j.. 32.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia, tj. aparaty i zestaw komputerowy wyposażone zostały w UPS, 33.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania bezpłatnego (wykup za 1 zł) sprzętu pomocniczego w tym: wirówki, stanowiska komputerowe , witrynę chłodniczą, lodówko-zamrażarkę i lodówkę po okresie wygaśnięcia umowy dzierżawy. 34. Zamawiający zastrzega sobie u wykonawców możliwość zwiększenia ilości zamawianych odczynników w cenach obowiązujących w umowie - dotyczy sytuacji wyczerpania szacowanych ilości odczynników zgodnie z załącznikiem nr 4 do Formularza oferty. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.
II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38434500-1 |
38434570-2 |
38434580-5 |
39711100-0 |
42931100-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b)Wypełnioną specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową wraz z opisem analizatorów.- zał. nr 4 do Formularza oferty c)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie dłuższym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - oświadczenia stwierdzającego dopuszczenie do obrotu na terenie Polski oferowanych do dzierżawy analizatorów i odczynników- zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć , że posiadane dokumenty będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego. - kart charakterystyk materiałów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników zawierających substancje niebezpieczne należy dołączyć do oferty w formie papierowej lub elektronicznej. Wszystkie w/w dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub kserokopię tych dokumentów z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę. d) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa . e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy na realizację przedmiotowego zadania został przedstawiony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 38434500-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 42931100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2, 38434000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 38434000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 38434000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zadanie 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zadanie 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 38434000-6, 39711130-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zadanie 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/068/25 Dostawa odczynników i szkiełek produkcji firmy AgilentTechnologies do mikromacierzy do skanera Surescan DX Microarray Scanner Bundle firmy Agilent Technologies (...).
- Dostawa oprogramowania oraz analizatorów do oznaczania poziomu glukozy w standardzie POCT
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
- Dostawa odczynników i kart do oznaczeń immunohematologicznych kompatybilnych z aparatem Wadiana firmy Grifols dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa odczynników i produktów zużywalnych do sekwencjonowania kompatybilnych z posiadanym sekwenatorem NGS
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.