eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE MARCULE W 2006 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54685

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Iłża: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE MARCULE W 2006 ROKU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Marcule, do kontaktów: Bogdan Tylus, Marcule, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6160066, 605 051806, fax 048 6163653, e-mail: nadlesnictwo.marcule@radom.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE MARCULE W 2006 ROKU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435) W NADLEŚNICTWIE MARCULE W 2006 ROKU, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciw pożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, utrzymanie dróg i urządzeń melioracyjnych;. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: OBSZAR NADLEŚNICTWA MARCULE - LEŚNICTWA: POLANY, SEREDZICE, JASIENIEC, BŁAZINY, KRUKI, RUDA, PODRZECZE, MICHAŁÓW oraz GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE w MARCULACH. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA W WYSOKOŚCI OKREŚLONEJ W DOKUMENTACJI. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: SZCZEGÓŁOWE WARUNKI FINANSOWANIA I PŁATNOŚCI OKREŚLONE WE WZORZE UMOWY ZAŁĄCZONYM DO DOKUMENTACJI - Zamawiający będzie płacił Wykonawcy należności za wykonane przez Wykonawcę prace przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru robót. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Do potwierdzenia: aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia: dla osób zamieszkałych na terenie RP lub posiadających obywatelstwo polskie - informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; dla osób posiadających obce obywatelstwo lub niezamieszkałych na terenie RP - równoważnym zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, którego są obywatelami, a w przypadku gdy nie można ustalić obywatelstwa kraju, w którym mają miejsce stałego zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającym odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Do potwierdzenia: informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, MINIMUM DO KWOTY ODPOWIADAJĄCEJ 4% CENY OFERTY ZŁOŻONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; Do potwierdzenia: - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartością odpowiadającą minimum 50% ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, - wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje wykonawca. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: a) dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 określonych w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum 3 pilarki spalinowe na jedną część zamówienia, - minimum 1 ciągnik specjalistyczny do zrywki drewna na jedną część zamówienia, b) dla części 9 określonej w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum 1 ciągnik o mocy powyżej 35 KM, - rozrzutnik, - ładowacz do kompostu np. koparko-ładowarka Ostrówek lub równorzędny, - pług rolniczy ciągnikowy, - kultywator, - glebogryzarka, - brona zwykła, - brona talerzowa, - minimum 1 opryskiwacz ręczny np. Herbaflex lub równorzędny opryskiwacz grawitacyjny Dodatkowo do prawidłowej realizacji zamówienia w części 9 wykaz winien zawierać narzędzia i urządzenia (wymienione niżej) które posiada lub którymi dysponuje Wykonawca. Uwaga: narzędzia i urządzenia wymienione niżej są dostępne na zasadach wynajmu odpłatnego u Zamawiającego. - opryskiwacz ciągnikowy (zawieszany), - opryskiwacz spalinowy, - sprzęt specjalistyczny do produkcji szkółkarskiej EGEDAL lub równorzędny - uprawa 5-ciu rzędów na taśmie c) dla części 10 określonej w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum 1 ciągnik o mocy powyżej 80 KM, - minimum 1 opryskiwacz ręczny np. Herbaflex lub równorzędny opryskiwacz grawitacyjny, - 2 lornetki polowe, - 2 telefony komórkowe, - 2 apteczki pierwszej pomocy, Dodatkowo do prawidłowej realizacji zamówienia w części 10 wykaz winien zawierać narzędzia i urządzenia (wymienione niżej) które posiada lub którymi dysponuje Wykonawca. Uwaga: narzędzia i urządzenia wymienione niżej są dostępne na zasadach wynajmu odpłatnego u Zamawiającego. - pług leśny aktywny, - pług leśny talerzowy, - pługofrezarka Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Do potwierdzenia: - wykazem osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu obejmującego zakresem merytorycznym całokształt robót (usług). W wykazie należy wyspecyfikować te roboty, które będą realizować podwykonawcy. W szczególności wykaz winien zawierać: a) dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 określonych w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum jednego pracownika nadzoru z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym), - minimum czterech pracowników fizycznych, z których przynajmniej dwóch posiada uprawnienia drwali motorniczych, na jedną część zamówienia, b) dla części 9 określonej w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum czterech pracowników, z których przynajmniej jeden posiada uprawnienia do zbioru nasion z drzew stojących oraz przynajmniej dwóch posiada aktualne zaświadczenia o możliwości pracy ze środkami chemicznymi, c) dla części 10 określonej w rozdziale 4 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ: - minimum czterech pracowników z których przynajmniej dwóch posiada aktualne badania wysokościowe i ma ukończone szkolenie na stanowisku obserwatora na wieży p. poż. oraz przynajmniej jeden posiada prawo jazdy na ciągnik rolniczy oraz przynajmniej jeden posiada uprawnienia operatora koparko-ładowarki (spycharki), - informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadze. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: U-2710-1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.12.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: DOKUMENTY MOŻNA UZYSKAĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO POKÓJ NR 11 PO OKAZANIU DOWODU WPŁATY (PŁATNOŚĆ W. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 11:00, SIEDZIBA NADLEŚNICTWA MARCULE; MARCULE POKÓJ NR 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Polany. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Seredzice. 3) Zakres lub wartość: Poniżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Jasieniec. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Błaziny. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Kruki. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Ruda. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Podrzecze. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.21.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Leśnictwa Michałów. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.13.00, 77.21.15.00, 77.21.16.00, 77.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Gospodarstwa Szkółkarskiego. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.10.00, 77.21.12.00, 77.23.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule na terenie Nadleśnictwa Marcule. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60 000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.