eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT INSTALACJI ELEKTR., WOD-KAN POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ORAZ INSTALACJI OCHRONY PRZEPIĘCIOWEJ, REMONT PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNEGO I POZIOMÓW KANALIZACJI SANITAR. WRAZ Z ROB. BUDOWL.W BUD.METEOROLOGII I KLIMATOLOGII UWR PRZY UL.KOSIBY6/8 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2005-10-18

POZYCJA 54719

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: REMONT INSTALACJI ELEKTR., WOD-KAN POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ORAZ INSTALACJI OCHRONY PRZEPIĘCIOWEJ, REMONT PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNEGO I POZIOMÓW KANALIZACJI SANITAR. WRAZ Z ROB. BUDOWL.W BUD.METEOROLOGII I KLIMATOLOGII UWR PRZY UL.KOSIBY6/8 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Gabriela Kantecka Biuro Zamówień Publicznych UWr, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych UWr, Gabriela Kantecka Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych UWr, Gabriela Kantecka Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych UWr, Gabriela Kantecka Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT INSTALACJI ELEKTR., WOD-KAN POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ORAZ INSTALACJI OCHRONY PRZEPIĘCIOWEJ, REMONT PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNEGO I POZIOMÓW KANALIZACJI SANITAR. WRAZ Z ROB. BUDOWL.W BUD.METEOROLOGII I KLIMATOLOGII UWR PRZY UL.KOSIBY6/8 WE WROCŁAWIU. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane Naprawa i remont pomieszczeń toalet, warsztatu, pokoi pracowników, sal dydaktycznych oraz pokoju gościnnego, po wykonanych robotach instalacji sanitarnych i elektrycznych. Prace budowlane wykonane będą na podstawie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Roboty elektryczne dotyczą wszystkich kondygnacji budynku i obejmują: a) demontaż istniejących instalacji wewnętrznych, b) remont wewnętrznych linii zasilających wraz z tablicami piętrowymi, c) remont instalacji oświetleniowej d) remont instalacji gniazd wtykowych e) wykonanie instalacji ochrony przepięciowej torów przesyłowych urządzeń pomiarowych i przesyłu danych do komputera. 3. Roboty instalacji sanitarnych obejmują: a) remont instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody w pomieszczeniach toalet mieszczących się w piwnicach, na parterze, I-piętrze oraz poddaszu budynku b) remont kotłowni gazowej w części instalacji ciepłej wody użytkowej c) naprawę przykanalika oraz remont kanalizacji sanitarnej w piwnicach, na parterze, I-piętrze oraz na poddaszu d) remont pomieszczenia warsztatowego dotyczący instalacji sanitarnych, naprawa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej 4. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na: a) roboty budowlano-instalacyjne min 36 miesięcy od daty końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy do max 60 m-cy; b) urządzenia - zgodna z gwarancją producenta (min 24 miesiące od daty końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy). Remont odbywać się będzie na czynnym obiekcie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Kosiby 6/8. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: A) Przedstawienia wykazu wykonanych robót budowlano - instalacyjno - sanitarnych zawierającego potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (XI 2000 r. - X 2005 r.) - roboty budowlanej (rozpoczętej i zakończonej), podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną, (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia, należy rozumieć robotę o wartości, co najmniej 150.000,- zł (brutto) za co zostaną przydzielone 2 pkt: Dodatkowo za każdy następny kontrakt o wartości, co najmniej 100.000,- zł (brutto) spełniający powyższe warunki - zostanie przydzielony 1 punkt. B) Do wykazu kontraktów Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie kontraktów zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie daty wykonania, e) wskazanie miejsca wykonania, f) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b) Uwaga: W przypadku zrealizowanego kontraktu w ramach konsorcjum należy wskazać część kontraktu (zrealizowanych robót) przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie warunek określony w pkt 2.1 będzie oceniany łącznie. 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Dokumenty wymagane w pkt 2; 3) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy przedstawić pełnomocnictwo zgodnie z zapisem w pkt 6. 4) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 8) Informacje z banku, w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. 100.000,-zł- ,wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność powyższych osób do właściwej izby inżynierskiej. 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę (za jedno zdarzenie) nie mniejszą niż 100 tys. złotych. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 3) ,4) ,5), 6), 7) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt, 9) 10) muszą być wniesione przez którekolwiek z nich. Dokumenty określone w pkt, 8), muszą być wniesione przez którekolwiek z nich lub łącznie. Natomiast oświadczenie określone w pkt 1) musi być złożone łącznie przez podmioty, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli lub przez pełnomocnika. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii dokument należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa (załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy i jest ono obowiązujące do danego postępowania) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 04.253.2532 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. 7. Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, spięte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem :Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na remont w budynku Meteorologii i klimatologii U.Wr. przy ul. Kosiby 6/8 we Wrocławiu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 11:00, Biuro Zamówień Publicznych, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.