Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-11
Suwałki: Organizacja obchodów jubileuszu 40-lecia PEC.
Numer ogłoszenia: 54724 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35354 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Suwałkach Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 6A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5664254 w. 223, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiortswo Energetyki Cieplnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obchodów jubileuszu 40-lecia PEC..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja jubileuszu obejmuje: -wynajem sali kinowej na część oficjalną, -wynajem sali restauracyjnej wraz z konsumpcja na uroczysty bankiet, -zapewnienie noclegów dla gości spoza Suwałk, -zorganizowanie części artystycznej-występ kabaretu, zespołu muzycznego, -zapewnienie odpowiednich warunków dla występów zaproszonych artystów, - opracowanie prezentacji o firmie, realizacja filmu oraz wydawnictwa, -zapewnienie oprawy muzycznej, oświetlenia, nagłośnienia itp. -opracowanie i przygotowanie odpowiednich wyróżnień, nagród pracownikom, -przygotowanie gadżetów z logo firmy dla zaproszonych gości, -pozostałe czynności (np. dekoracja pomieszczeń, zaproszenia, dyplomy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja jubileuszu 40-lecia PEC w Suwałkach: sala restauracyjna, bankiet, noclegi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE "MIRAGE" MIROSŁAW SZYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUGOWO-HANDLOWE "MIRAGE" MIROSŁAW SZYSZKO
- Biuro Usługowo Handlowe MIRAGE Mirosław Szyszko, ul. Teofila Noniewicza 57, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77157,90
Oferta z najniższą ceną: 77157,90 / Oferta z najwyższą ceną: 77157,90
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 2a, art. 5 ust. 1, art. 5a, art. 66, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a i c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienie wyboru trybu: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie organizacji jubileuszu 40-lecia PEC w Suwałkach, która będzie udzielana w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 66 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm.), w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz art. 5 ust. 1, art. 5a, art. 2a ustawy p.z.p. Usługa polega na organizacji obchodów jubileuszu przedsiębiorstwa w dniu 24 czerwca 2016r. tj.: - wynajem sali kinowej na część oficjalną, -wynajem sali restauracyjnej wraz z konsumpcja na uroczysty bankiet, -zapewnienie noclegów dla gości spoza Suwałk, -zorganizowanie części artystycznej-występ kabaretu, zespołu muzycznego, -zapewnienie odpowiednich warunków dla występów zaproszonych artystów, - opracowanie prezentacji o firmie, realizacja filmu oraz wydawnictwa, -zapewnienie oprawy muzycznej, oświetlenia, nagłośnienia itp. -opracowanie i przygotowanie odpowiednich wyróżnień, nagród pracownikom, -przygotowanie gadżetów z logo firmy dla zaproszonych gości, -pozostałe czynności (np. dekoracja pomieszczeń, zaproszenia, dyplomy). Impreza ma charakter niepriorytetowy, o numerze słownika podstawowego CPV 92000000-1.- usługi w zakresie organizacji imprez należąca do kategorii usług 26: usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. z 2010r. Nr 12, poz. 68) oznacza to, że w świetle art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy p.z.p. wykonanie tego typu usług, w uzasadnionych przypadkach można zlecić w trybie zamówienia z wolnej ręki. Nadto należy podkreślić, iż Wykonawca jest jedynym podmiotem, który jest uprawniony i zdolny do wykonania przedmiotowego zamówienia w miejscu i czasie, w którym ma ono zostać zrealizowane. Spełniona jest więc przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy p.z p., usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W związku z tym, że udział w uroczystości weźmie ok. 300 osób oraz impreza będzie podzielona na część oficjalną oraz bankiet czyli będą potrzebne dwie sale położone w bliskiej odległości od siebie, które są w stanie przyjąć taką liczbę gości jedyną salą w Suwałkach, która spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie organizacji części bankietowej jest firma Biuro Usługowo Handlowe Mirage Mirosław Szyszko Hotel Szyszko*** 16-400 Suwałki ul. Innowacyjna 3. Bardzo istotne jest również to, iż Wykonawca jest w stanie zapewnić noclegi dla zaproszonych gości w tym samym obiekcie. Realizacja pozostałych działań w zakresie usług kulturalno-artystycznych organizacji imprezy ( wynajem Sali kinowej na część oficjalną, zorganizowanie części artystycznej występy artystów, prezentacja firmy, realizacja filmu oraz wydawnictwa, oprawa muzyczna, przygotowanie gadżetów z logo firmy dla zaproszonych gości, dekoracja pomieszczeń, zaproszenia, dyplomy, itd.) zostanie zlecona firmie KREATOR Karol Wasilewski ul. Kowalskiego 18 lok.51 w Suwałkach, która specjalizuje się w organizacji tego typu imprez-lokalizacja siedziby w Suwałkach umożliwi częsty osobisty kontakt z wykonawcą, co jest konieczne ze względu na szeroki zakres realizacji umowy. W świetle powyższego, zastosowanie trybu z wolnej ręki znajduje uzasadnienie faktyczne i prawne.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
- Udostępnienie torów na krytym basenie wraz z infrastrukturą niezbędną do przeprowadzenia zajęć sportowych i lekcji wychowania fizycznego dla uczniów ZSEO we Wrocławiu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.