Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Kraków: Sukcesywne dostawy środków czystości
i art. chemicznych oraz naczyń jednorazowego użytku dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury -ośrodek szkoleniowy w Dębem
Numer ogłoszenia: 54724 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości i art. chemicznych oraz naczyń jednorazowego użytku dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury -ośrodek szkoleniowy w Dębem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Specyfikacja surowca dla części 1: 2.1.Dostawa towarów musi odpowiadać co do jakości i wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na dostarczone towary. Dostawca winien posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Ilekroć w niniejszej specyfikacji, w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach, towarach, certyfikatach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenie i nazwy własne materiałów i produktów (certyfikatów) służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, wskazania standardu jakościowego, które powinny spełniać te produkty. 2.2.Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia). 2.3.Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. 2.4.Wymienione w ofercie produkty powinny posiadać atest PHZ, świadectwo jakości oraz kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego, które to winny być dostarczone do Ośrodka wraz z pierwszą dostawą towaru. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą towaru, kart stanowiskowych oraz zobowiązany jest do wprowadzenia procedur higienicznych ze stosowanych środków. Dostarczane produkty winny spełniać wymogi HACCP. 2.5.Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych z zasadami bezpiecznego stosowania preparatów myjących i dezynfekujących. 2.6.Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. Ustaw nr 175, poz. 1433 z późn. zmianami). 2.7.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego na temat używania profesjonalnych środków chemicznych. 2.8.Wszystkie środki chemiczne będą przeznaczone do powierzchni silnie zabrudzonych. 3.Specyfikacja surowca dla części 2: 3.1.Dostawa towarów musi odpowiadać co do jakości wyrobom przeznaczonym do kontaktu z żywnością. 3.2.Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym, obniżających jego wartość użytkową..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 19.52.00.00-7, 39.22.43.20-7, 39.80.00.00-0, 39.22.21.20-1, 39.22.22.00-6, 33.76.40.00-3, 19.52.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo cenowym, wpisując asortyment równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać odpowiednim dokumentem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu - na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a)wystąpienie siły wyższej; b)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; c)w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój nr 328.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać pod adres Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419 do dnia 25 lutego 2014r. do godz. 11.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy środków czystości i art. chemicznych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury -ośrodek szkoleniowy w Dębem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja surowca dla części 1: Dostawa towarów musi odpowiadać co do jakości i wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na dostarczone towary. Dostawca winien posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Ilekroć w niniejszej specyfikacji, w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach, towarach, certyfikatach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenie i nazwy własne materiałów i produktów (certyfikatów) służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, wskazania standardu jakościowego, które powinny spełniać te produkty. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia). Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Wymienione w ofercie produkty powinny posiadać atest PHZ, świadectwo jakości oraz kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego, które to winny być dostarczone do Ośrodka wraz z pierwszą dostawą towaru. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą towaru, kart stanowiskowych oraz zobowiązany jest do wprowadzenia procedur higienicznych ze stosowanych środków. Dostarczane produkty winny spełniać wymogi HACCP. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych z zasadami bezpiecznego stosowania preparatów myjących i dezynfekujących. Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. Ustaw nr 175, poz. 1433 z późn. zmianami). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego na temat używania profesjonalnych środków chemicznych. Wszystkie środki chemiczne będą przeznaczone do powierzchni silnie zabrudzonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.22.43.20-7, 39.80.00.00-0, 33.76.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy naczyń jednorazowego użytku dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury -ośrodek szkoleniowy w Dębem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja surowca dla części 2: Dostawa towarów musi odpowiadać co do jakości wyrobom przeznaczonym do kontaktu z żywnością. Dostarczony asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym, obniżających jego wartość użytkową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.22.21.20-1, 39.22.22.00-6, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.