Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Szczuczyn: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Szczuczyn.
Numer ogłoszenia: 54849 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczuczyn , Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 86 273 50 80, faks 86 273 50 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Szczuczyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Niedźwiadnej oraz przyległych mieszkań komunalnych. Szczegółowy zakres prac: Rozbiórka komina byłej kotłowni. Remont pokrycia dachów w budynku szkoły i nad częścią mieszkalną wraz z wydłużeniem połaci dachowych i ociepleniem stropów. - demontaż i ponowy montaż anten i masztów, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - rozbiórka lukarn nad częścią mieszkalną, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachy, - rozbiórka deskowania na krokwiach, - przedłużenie krokwi w celu wykonania okapu wystającego przed lico ściany o 60cm, - usuniecie istniejących warstw ocieplenia, - oczyszczenie istniejących stropów i przygotowanie podłoża pod ocieplenie, - ocieplenie stropów i stropodachów wełną mineralną i na części płytami poliizocyjanurowymi, - wykonanie pełnego deskowania, - wykonanie pokrycia dachu panelami z blachy powlekanej na rąbek stojący, - wykonanie obróbek kominów, - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich: pasy nad i pod rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, grubości min. 0,5mm, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm, - montaż nowej instalacji odgromowej, - montaż anten i masztów internetowych. Wymiana dachu nad salą gimnastyczną - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z warstwą docieplenia, - montaż płyt warstwowych gr. 16cm na istniejącej konstrukcji dachu, - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich: pasy nad i pod rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, grubości min. 0,5mm, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm. Przebudowa i wymiana świetlików na piętrze szkoły - demontaż istniejących świetlików, - nadmurowanie ściany pod świetlikami o 1 pustak, - przygotowanie otworów pod nowe świetliki, - montaż nowych świetlików, - wykonanie nowych obróbek blacharskich przy świetlikach. Prace termo-modernizacyjne ścian piwnic wraz z wymiana stolarki - zabezpieczenie istniejących terenów zielonych przed uszkodzeniami mogącymi powstać w wyniku prac ziemnych i remontowych, - rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i opaski wokół budynku, - rozbiórka istniejących schodów do kotłowni i koszy podokiennych przy składzie opału, - odkopanie budynku do poziomu ław fundamentowych z zabezpieczeniami ścian wykopów, - wymiana wszystkich okien piwnicznych i drzwi do kotłowni, - wykonanie izolacji pionowej z dwuskładnikowej bitumicznej masy powłokowej do poziomu ław fundamentowych z wywinięciem ich na ławie, - ocieplenie cokołu oraz ścian piwnic do głębokości 1m poniżej terenu a miejscach koszy podokiennych na całej wysokości ściany piwnic, płytami polistyrenu ekstradowanego grubości 15cm o współczynniku 0,040, - wykończenie cokołów tynkiem mozaikowym powyżej poziomu terenu, - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu. Prace termo-modernizacyjne ścian nadziemia wraz z wymiana stolarki - demontaż wyposażenia elewacji typu kraty w oknach, wysięgniki kamer, tablice, parapety zewnętrzne, instalacja odgromowa, oświetlenie, anteny itp., - wymiana wszystkich okien i drzwi w budynku, - wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych - 4 szt. (główne drzwi wejściowe, drzwi zewnętrzne do sali gimnastycznej, drzwi do części mieszkalnej, drzwi na tyłach szkoły), - przemurowanie otworów okiennych i drzwiowych kolidujących z nowymi warstwami ocieplenia, - przygotowanie ścian do docieplenia poprzez mycie elewacji woda, naprawa tynków, uzupełnienie ubytków na ścianach, - zagruntowanie ścian zewnętrznych gruntem głęboko penetrującym, - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 040 gr. 15cm, - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego o grubości 1,5mm i fakturze ,,baranek,, - malowanie elewacji zgodnie z kolorystyką podana w projekcie, - ponowne zainstalowanie elementów wyposażenia elewacji, wykonanie i montaż nowych krat w oknach, parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. min. 0,5mm, montaż rur spustowych śr. 150mm z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm, Prace wykończeniowe i brukarskie na zewnątrz budynku: - rozbiórka i wykonanie na nowo schodów zewnętrznych na gruncie prowadzących do kotłowni z kostki betonowej wraz z wykończeniem tynkiem mozaikowym murów oporowych, - naprawa i wykończenie schodów zewnętrznych na tyłach szkoły - obłożenie płytkami, - gresowymi mrozoodpornymi, - remont ścian schodów głównych (skucie płytek i wykończenie ścian tynkiem mozaikowym), - odtworzenie opaski chodnikowej wokół budynku po pracach termomodernizacyjnych, - wykonanie korytek odprowadzających wodę spod rur spustowych na trawniki, - wykonanie nawierzchni pomiędzy częścią mieszkalna a zejściem do kotłowni (pokruszony dziurawy beton zniszczony na skutek odwiertów na potrzeby pompowni zastąpić kostką betonową). Prace budowlane wewnątrz budynku - naprawa tynków uszkodzonych w czasie prac instalacyjnych, - gruntowanie uzupełnień tynków, - gruntowanie ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzono prace instalacyjne, - dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzono prace instalacyjne (całe pomieszczenie), - malowanie ścian i sufitów w całości w pomieszczeniach, w których prowadzono prace instalacyjne farbą emulsyjną do wnętrz, - malowanie w całości lamperii farbą olejną wraz ze szpachlowaniem w pomieszczeniach, w których prowadzono prace instalacyjne, - naprawa posadzek uszkodzonych w czasie prac instalacyjnych, - wykonanie obudów grzejników w celu zabezpieczenia przed poparzeniem i uderzeniem (na całym obiekcie), - inne drobne prace wykończeniowe np. wymiana parapetów wewnętrznych z konglomeratu lub lastryko w oknach częściowo zamurowywanych. Prace porządkowe - doprowadzenie trawników i nawierzchni utwardzonych do stanu sprzed termomodernizacji, - naprawa zniszczonej zieleni, - naprawa zniszczonych odwiertami nawierzchni utwardzonych, - wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych poza teren budowy wraz z opłatą za składowanie, utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórek. Prace instalacyjne Modernizacja istniejącej kotłowni i instalacji c.o. - demontaż istniejącej instalacji c.o. w kotłowni i całym budynku, - opracowanie projektu prac geologiczych i uzyskanie stosownych pozwoleń i opinii na potrzeby odwiertów pompy ciepła, - opracowanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych odwiertów, - nadzór geologiczny nad prowadzonymi pracami geologicznymi, - montaż pompy ciepła wraz z instalacja c.o. z podziałem na 4 obiegi: (wentylacja Sali gimnastycznej, centralne ogrzewanie szkoły, centralne ogrzewanie części mieszkalnej, cwu), - demontaż elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody, - montaż nowych elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody, - montaż instalacji solarnej na potrzeby wspomagania c.w.u. Wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na sali gimnastycznej Remont instalacji odgromowej oraz oświetlenia zewnętrznego na elewacjach - demontaż instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego - montaż nowej instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego - przebudowa instalacji elektrycznej w pompowni (pomieszczenie po likwidowanej kotłowni) 1.2 Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Szczuczynie przy Placu 1000-lecia 14 Remont pokrycia dachu w budynku gimnazjum wraz z wydłużeniem połaci dachowych i ociepleniem stropów, zakres prac: - demontaż anten - demontaż istniejącej instalacji odgromowej - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachy - rozbiórka deskowania na krokwiach - przedłużenie krokwi w celu wykonania okapu wystającego przed lico ściany, - oczyszczenie istniejącego najwyżej położonego stropu, docieplenie styropianem i wylanie warstwy dociskowej - posadzkowej, - wykonanie instalacji solarnej wraz z montażem kolektorów słonecznych na dachu, - wykonanie deskowania ażurowego na łatach dystansowych - wykonanie deskowania pełnego - wykonanie pokrycia dachu blachodachówką, - wykonanie obróbek kominów, - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich: pasy nad i pod rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, grubości min. 0,5mm, rynien i rur spustowych z - blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm - montaż nowej instalacji odgromowej, - montaż kolektorów słonecznych, - montaż anten, oświetlenia elewacyjnego, tabliczek informacyjnych itp. - montaż grzejników oraz przewodów rurowych - montaż zabezpieczeń na grzejniki Prace termomodernizacyjne ścian piwnic i fundamentowych wraz z wymianą stolarki, zakres prac: - zabezpieczenie istniejących terenów zielonych przed uszkodzeniami mogącymi powstać w wyniku prac ziemnych i remontowych - rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i opaski wokół budynku - naprawa istniejących schodów do piwnicy i obłożenie płytką gresową - odkopanie budynku do poziomu ław fundamentowych z zabezpieczeniami ścian wykopów - termomodernizacja ścian piwnic - remont studzienek okiennych i wymiana drzwi zewnętrznych - głównych do piwnicy - wykonanie izolacji pionowej z dwuskładnikowej bitumicznej masy powłokowej do poziomu ław fundamentowych z wywinięciem ich na ławę - ocieplenie cokołu oraz ścian piwnic do głębokości 1,6m poniżej terenu płytami polistyrenu ekstradowanego grubości 17cm - wykończenie cokołów tynkiem elewacyjnym mozaikowym powyżej poziomu terenu - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu - odtworzenie opasek i chodników Prace termomodernizacyjne ścian nadziemia wraz z wymianą stolarki drzwiowej: - demontaż wyposażenia elewacji typu balustrady balkonów, wysięgniki kamer, tablice, parapety zewnętrzne, instalacja odgromowa, oświetlenie, itp. - wymiana drzwi zewnętrznych w szkole zgodnie z rysunkami rzutów - przygotowanie ścian do docieplenia poprzez mycie elewacji wodą, naprawa tynków, uzupełnienie ubytków na ścianach - naprawa i renowacja istniejących balkonów - oczyszczenie i pomalowanie balustrad balkonów i schodów, - zagruntowanie ścian zewnętrznych gruntem głęboko penetrującym - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą styropianem EPS 70 - 040 gr. 17cm - ocieplenie balkonów styropianem EPS70-040 gr. 5cm. - ułożenie płytek gresowych na balkonach - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego o grubości 1,5mm zgodnie z pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr Ł.5152.226.2015.II z dnia 04-11-2015r. - malowanie elewacji zgodnie z kolorystyką podaną na rysunkach elewacji - ponowne zainstalowanie elementów wyposażenia elewacji, wykonanie i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. min. 0,5mm, montaż rur spustowych śr. 120mm z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm, montaż odnowionych balustrad na balkonach oraz schodowych. 1.3 Termomodernizacja Hali Sportowej w Szczuczynie przy ul. Grunwaldzkiej 2 Remont pokrycia dachów w budynku - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachy. - rozbiórka deskowania na krokwiach lub wymiana uszkodzonych elementów - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - przedłużenie krokwi w celu wykonania okapu wystającego przed lico ściany o grubość izolacji, - wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej w niższej części socjalnomagazynowej oraz z płyty warstwowej w wyższej części hali - nad halą gimnastyczną. - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich: pasy nad i pod rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, grubości min. 0,5mm, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm - wykonanie obróbek kominów. Wymiana dachu nad salą gimnastyczną. - rozbiórka istniejącej konstrukcji nośnej oraz pokrycia dachowego wraz z warstwą docieplenia. - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - wykonanie pokrycia z płyt warstwowych. - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich: pasy nad i pod rynnowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, grubości min. 0,5mm, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm Ocieplenie dachów. - usunięcie istniejących warstw ocieplenia. - przygotowanie podłoża pod ocieplenie. - ocieplenie stropów i stropodachów wełną mineralną. Prace termomodernizacyjne ścian cokołowych. - zabezpieczenie istniejących terenów zielonych przed uszkodzeniami mogącymi powstać w wyniku prac ziemnych i remontowych. - rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i opaski wokół budynku - odkopanie budynku do poziomu ław fundamentowych z zabezpieczeniami ścian wykopów - wykonanie izolacji pionowej z dwuskładnikowej bitumicznej masy powłokowej do poziomu ław fundamentowych z wywinięciem ich na ławę. - ocieplenie cokołu do głębokości 1m poniżej terenu styrodurem gr.12cm. - wykończenie cokołów tynkiem mozaikowym powyżej poziomu terenu. - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu. Prace termomodernizacyjne ścian nadziemia. - demontaż wyposażenia elewacji typu kraty w oknach, tablice, parapety zewnętrzne, instalacja odgromowa, oświetlenie, anteny itp. - przygotowanie ścian do docieplenia poprzez mycie elewacji wodą, naprawa tynków, uzupełnienie ubytków na ścianach, - zagruntowanie ścian zewnętrznych gruntem głęboko penetrującym, - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 - 040 gr. 17cm - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego o grubości 1,5mm i fakturze ,,baranek,, - ponowne zainstalowanie elementów wyposażenia elewacji wykonanie i montaż nowych krat w oknach, parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej gr. min. 0,5mm, montaż rur spustowych śr. 120mm z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,5mm. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - stolarka okienna do wymiany. - stolarka drzwiowa do wymiany. Prace wykończeniowe i brukarskie na zewnątrz budynku: - rozbiórka i wykonanie na nowo schodów zewnętrznych na gruncie z wykończeniem tynkiem mozaikowym. - naprawa i wykończenie schodów zewnętrznych obłożenie płytkami gresowymi mrozoodpornymi antypoślizgowymi. - remont schodów (ułożenie płytek i wykończenie ścian tynkiem mozaikowym) - wymiana opaski chodnikowej wokół budynku. - wykonanie korytek odprowadzających wodę spod rur spustowych na trawniki. Roboty rozbiórkowe - wykonanie nowego otworu do pom. kotłowni. Prace budowlane wewnątrz budynku - demontaż i montaż osłon grzejników i innych elementów utrudniających wymianę grzejników. Prace porządkowe - doprowadzenie trawników i nawierzchni utwardzonych do stanu sprzed termomodernizacji. - wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych poza teren budowy wraz z opłatą za składowanie, utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórek, - naprawa zniszczonej zieleni, - naprawa zniszczonych odwiertami nawierzchni utwardzonych, Prace instalacyjne Wykonanie kotłowni i modernizacja instalacji c.o. - wykonanie nowej kotłowni olejowej. - wymiana istniejących grzejników. - wykonanie systemu solarnego c.w.u. - 400 l. Remont instalacji odgromowej oraz oświetlenia zewnętrznego na elewacjach. - demontaż instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego, - montaż nowej instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego, - nowe oprawy oświetleniowe wewnątrz hali. Wymiana okablowania oraz wpięcie do istniejącej instalacji elektrycznej, Wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na Sali gimnastycznej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 70.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 Urzędu Miejskiego w Szczuczynie. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt. 1 ppkt 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 6. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (termomodernizacja budynków użyteczności publicznej itp.), której wartość brutto w jednym zadaniu nie może być mniejsza jak 600.000,00 zł, oraz minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu pomp ciepła solanka-woda dla budynku użyteczności publicznej z wykorzystaniem dolnego źródła GWC, o mocy grzewczej wynoszącej minimum 140 kW.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) do kierowania robotami pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: - 1 osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami; - 1 osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; oraz w/w osoby muszą mieć doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (termomodernizacja budynków użyteczności publicznej itp.), której wartość brutto w jednym zadaniu nie może być mniejsza jak 600.000,00 zł, oraz minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu pomp ciepła solanka-woda dla budynku użyteczności publicznej z wykorzystaniem dolnego źródła GWC, o mocy grzewczej wynoszącej minimum 140 kW.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja jakości - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczuczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczuczynie
Plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
(pokój nr 10, 11 - I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczuczynie Plac 1000-lecia 23 19-230 Szczuczyn (Sekretariat - pok. nr 14 I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, działanie 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.