Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-03-11
Bia³ystok: Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów
dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
Numer og³oszenia: 54856 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materia³ów eksploatacyjnych. Przez u¿ycie s³owa oryginalne Zamawiaj±cy rozumie materia³y eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad technicznych, wyprodukowane (sygnowane) przez producentów biurowych urz±dzeñ drukuj±cych, w których maj± byæ u¿ytkowane..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.21.13 - Wk³ady drukuj±ce .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje przynajmniej dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto (ka¿de), i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czy dowody czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 16 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 3A do SIWZ) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) i ppkt 6) powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 16) SIWZ: Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiêbiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze (lub np. w ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). Je¿eli ofertê podpisuje osoba inna ni¿ to wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, ewidencja dzia³alno¶ci gospodarczej), wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ dokument lub pe³nomocnictwo (orygina³ pe³nomocnictwa lub kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do sk³adania o¶wiadczeñ woli i reprezentowania Wykonawcy, je¿eli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pe³nomocnictwo musz± byæ integraln± czê¶ci± oferty: a) pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika; b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem, c) spó³ka cywilna do³±cza w/w pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pe³nomocnictwo, np. kopie umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê - po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em. PODMIOTY ZAGRANICZNE: Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów o których mowa w ppkt 7) SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Tre¶æ ppkt 8) SIWZ stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Termin realizacji - 6
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 503, piêtro V - Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14, 15-097 Bia³ystok, pokój 1008, piêtro X - Kancelaria Uniwersytetu w Bia³ymstoku..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie projektów sta³ej organizacji ruchu z podzia³em na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Bia³ostockiej w Bia³ymstoku wraz z budow± i przebudow± infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z monta¿em instalacji systemu kontroli dostêpu KD wraz z integracj± systemów teletechnicznych w budynku Bia³ostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga dzier¿awy drukarek wraz z dostaw± drukarek dla Urzêdu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artyku³ów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i us³uga z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Koñskowoli
wiêcej: Wk³ady drukuj±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.