eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn. Przebudowa rozjazdów nr 49 i 51 w stacji Warszawa Rembertów, realizowanego w ramach projektu pn. "Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 54880 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn. Przebudowa rozjazdów nr 49 i 51 w stacji Warszawa Rembertów, realizowanego w ramach projektu pn. "Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Jednostką prowadzącą Postępowanie jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny z siedzibą w Warszawie przy ulicy Minerskiej 16.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. reprezentowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny, krajowy numer identyfikacyjny 1731902700000, ul. ul.Minerska  16, 04506   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 47 32 153, e-mail ewa.wrobel@plk-sa.pl, faks 22 47 32 154.
Adres strony internetowej (URL): https://zamowienia.plk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka skarbu Państwa, ponad 50% udziałów stanowiących własność Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
https://zamowienia.plk-sa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
https://zamowienia.plk-sa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny, ul. Minerska 16, 04-506 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn. Przebudowa rozjazdów nr 49 i 51 w stacji Warszawa Rembertów, realizowanego w ramach projektu pn. "Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych"
Numer referencyjny: IREZA1b-216-11a/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:71322000-1, 45200000-9, 45230000-8, 45234000-6, 45234100-7, 45234113-1, 45234116-2, 34632000-6, 45231400-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1903473.52
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3) Ustawy. Zamówienie podobne na roboty budowlane może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą w zakresie postanowień umowy (w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji/rękojmi). Zamówienie takie będzie obejmowało przedmiot analogiczny do zamówienia podstawowego opisanego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), w szczególności w zakresie robót/branż: nawierzchnia kolejowa (pkt 3.7), rozjazdy (pkt 3.7.1.2), elektroenergetyka trakcyjna (3.7.9), elektroenergetyka nietrakcyjna (pkt 3.7.10), sterowanie ruchem kolejowym (pkt 3.7.7). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do kwoty stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 14/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Użyte w SIWZ terminy mają następujące znaczenie: 1) "Ustawa" - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.), 2) "Ustawa Prawo budowlane" - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r.poz. 290), 3) "Ustawa o transporcie kolejowym" - ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (tj. Dz.U. 2015, poz. 1297 z późn. zm.), 4) "PKP PLK S.A." lub "Zamawiający" - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 5) "Postępowanie" -należy przez to rozumieć, w myśl Ustawy, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone przez Zamawiającego na podstawie Działu II Rozdziału III Oddziału I Ustawy oraz niniejszej SIWZ, 6) "SIWZ" - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 7) "IDW" - Instrukcja dla Wykonawców, stanowiąca Tom I SIWZ, 8) Oświadczenie - należy przez to rozumieć oświadczenie wskazane w art. 25a Ustawy, składane przez Wykonawcę w postępowaniach, których wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. 9) "OPZ" - Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Tom III SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami 10) "Zamówienie" - należy przez to rozumieć, w myśl Ustawy, zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w Tomie III, niniejszej SIWZ, 11) "WU"- warunki umowy stanowiące tom II SIWZ, 12) "Przebudowa"- przebudowa w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane, (zapis pozostawić w przypadku, gdy w treści IDW znajdują się odniesienia do w/w ustawy), 13) "Przebudowa"- przebudowa w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane 14) "Remont"- remont w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. Zamawiający informuje, iż całkowita szacowana wartość zamówienia wynosi 2 855 210,28 PLN netto, w tym wartość zamówień podobnych 951 736,78 PLN netto. Szacowana wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 903 473,52 PLN netto

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w łącznej wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9 IDW.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w sposób należyty: Dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie podtorza, nawierzchni i rozjazdów w stacji w torach zelektryfikowanych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. Kierownik Budowy - 1 osoba, Projektant branży linie, węzły i stacje kolejowe - 1 osoba, Kierownik robót w zakresie nawierzchni i podtorza - 1 osoba, Kierownik robót w zakresie srk - 1 osoba, Kierownik robót w zakresie elektroenergetyki - 1 osoba. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące posiadanych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia przez ww. osoby zostały opisane w pkt 8.6.2 lit. a) IDW. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia co najmniej: - zestaw min. 5 szt. wagonów samowyładowczych do przewozu podsypki - 1 szt. - podbijarka rozjazdowa do podrozjezdnic betonowych, z boczną listwą wibracyjną do zagęszczania czoła podkładów- 1 szt. - sprzęt do układania rozjazdów na podrozjazdnicach strunobetonowych - 1 szt. - szlifierka oparta dwutokowo do szlifowania rozjazdów i skrzyżowań torów - 1 szt. - pociąg sieciowy do potokowej wymiany sieci trakcyjnej - 1 szt. - koparka dwudrogowa z osprzętem: chwytak, łyżka do skrawania -skrętna, łyżka podsiębierna o min. pojemności 0,8m3 - 1 szt. - grupa spawaczy termitowych. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego narzędzi i urządzeń technicznych zawiera pkt 8.6.2 lit. b) IDW.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od Wykonawców dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które muszą spełniać niżej wymienione wymagania: 1.KIEROWNIK BUDOWY (1 osoba) Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe):uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, obejmujące swym zakresem stacje, węzły i linie kolejowe. Doświadczenie: co najmniej 3 (trzy) lata doświadczenia, na stanowisku Kierownika Budowy lub kierownika robót w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane na robotach związanych z budową lub przebudową linii kolejowej (w rozumieniu Ustawy o transporcie kolejowym), z których co najmniej jedna obejmowała przebudowę, lub budowę podtorza, nawierzchni i rozjazdów w stacji w torach zelektryfikowanych. 2. PROJEKTANT BRANŻY LINII, WĘZŁY I STACJE KOLEJOWE (1 OSOBA) Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej kolejowej bez ograniczeń w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. Kwalifikacje (doświadczenie): Brał udział w charakterze projektanta w zakresie linii, węzłów i stacji kolejowych w opracowaniu: minimum 2 dokumentacji projektowych (każda dokumentacja dla odrębnego zadania inwestycyjnego) obejmujących co najmniej projekt wykonawczy związany z budową lub przebudową w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane linii kolejowych, w tym co najmniej jedna dokumentacja obejmowała swoim zakresem budowę lub przebudowę podtorza, nawierzchni i rozjazdów w stacji. 3. KIEROWNIK ROBÓT W ZAKRESIE NAWIERZCHNI I PODTORZA (1 osoba) Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe): uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, obejmujące swym zakresem linie i węzły kolejowe. Doświadczenie: co najmniej 3 (trzy) lata doświadczenia, na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane na robotach związanych z budową lub przebudową lub modernizacją linii kolejowej. 4. KIEROWNIK ROBÓT W ZAKRESIE SRK (1 osoba) Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe): uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności inżynieryjnej kolejowej obejmujące swym zakresem sterowanie ruchem kolejowym. Doświadczenie: co najmniej 3 (trzy) lata doświadczenia, na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane przy wykonywaniu robót związanych z budową lub przebudową lub modernizacją infrastruktury kolejowej w zakresie urządzeń sterowania ruchem kolejowym, w tym 1 rok przy przebudowie stacyjnych urządzeń srk. 5. KIEROWNIK ROBÓT W ZAKRESIE ELEKTROENERGETYKI (1 osoba) Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe): uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie: co najmniej 3 (trzy) lata doświadczenia, na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane przy wykonywaniu robót związanych z budową lub przebudową lub modernizacją infrastruktury kolejowej w zakresie elektroenergetyki, w tym sieci trakcyjnej.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) AKTUALNĄ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, b) AKTUALNE zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) AKTUALNE zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) AKTUALNY odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji e) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do IDW); Szczegółowe informacje dotyczące ww. dokumentów Zamawiający zawarł w pkt. 9 IDW

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych określonych w punkcie 8.6.1. i 8.6.2. IDW Wykonawca złoży: a) WYKAZ robót budowlanych - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do IDW, b) WYKAZ narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do IDW, c) WYKAZ osób - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do IDW, 2. Dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych określonych w punkcie 8.6.3. IDW: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy: b) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje dotyczące ww. dokumentów Zamawiający zawarł w pkt. 9 IDW
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów o których mowa w pkt. 9.5. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy składa OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców, którzy złożyli ofertę (dotyczy również Wykonawców występujących wspólnie). Wykonawca wraz ze składanym oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. 5. Wykonawca składa razem z ofertą dokumenty wskazane w pkt 15.1. lit. od c) do g) Instrukcji Dla Wykonawców (IDW) celem potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w zakresie planowanych przez Wykonawcę do dostarczenia i zabudowania urządzeń, które będą spełniać następujące warunki: o posiadają świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu bądź deklarację zgodności dla składnika interoperacyjności, o producent urządzeń posiada uzgodnioną z PKP PLK S.A. "Dokumentację techniczną i Warunki techniczne Wykonania i odbioru", pozwalające na zabudowę oferowanej konstrukcji rozjazdowej na przedmiotowej stacji będącej przedmiotem zamówienia, o posiadają bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu dla planowanego do zabudowy systemu srk, o system srk współdziała z systemem przestawiania i kontroli zaoferowanej do zabudowy konstrukcji rozjazdowej. Poniżej wykaz dokumentów wskazanych w pkt 15.1 lit od c) do g) IDW: o wykaz urządzeń sterowania ruchem kolejowym - sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do IDW, o dla planowanych do zabudowy rozjazdów świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu bądź deklarację zgodności WE dla składnika interoperacyjności (potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie, sporządzone w języku polskim), o pismo z Biura Dróg Kolejowych potwierdzające, że producent posiada uzgodnioną z PKP PLK S.A. "Dokumentację techniczną i Warunki techniczne Wykonania i odbioru", pozwalające na zabudowę oferowanej konstrukcji rozjazdowej na przedmiotowej stacji będącej przedmiotem zamówienia, o bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu dla planowanego do zabudowy systemu srk, o oświadczenie potwierdzające, że system srk współdziała z systemem przestawiania i kontroli zaoferowanej do zabudowy konstrukcji rozjazdowej - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do IDW. W przypadku braku przedłożenia dokumentów wskazanych w pkt 15.1. lit. od c) do g) IDW, Wykonawca zostanie przez Zamawiającego wezwany do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 57 000,00 PLN (SŁOWNIE: PIĘĆDZIESIĄT SIEDEM TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100) Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera pkt 11 IDW.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
całkowita cena brutto80.00
okres gwarancji/rękojmii20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera par. 32 Tomu II SIWZ - Warunki Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny, ul. Minerska 16, 04-506 Warszawa I piętro, pokój 126 w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2) niniejszego ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.