eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów"RIPOK MBP/ budowa PSZOK na terenie Zak³adu Unieszkodliwiana Odpadów w G³ogowie ul. Komunalna 3"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-13



Og³oszenie nr 549546-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.

GPK-SUEZ G³ogów Sp. z o.o.: "RIPOK MBP/ budowa PSZOK na terenie Zak³adu Unieszkodliwiana Odpadów w G³ogowie ul. Komunalna 3"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Inwestor zastêpczy: Przedsiêbiorstwo Us³ug Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" Sp. z o.o. 67-200 G³ogów ul. Stawna 4F Tel/fax 76 834-00-87, 834 00 89, email: inwestycje@inwestor.glogow.pl Inwestor zastêpczy dzia³a w imieniu Zamawiaj±cego w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia postêpowania przetargowego oraz pe³nienia nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania.
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: GPK-SUEZ G³ogów Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 39076792000000, ul. ul. Przemys³owa  7a , 67-200   G³ogów, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 767 265 656, , e-mail suezglogow@suezglogow.pl, , faks 767 265 666.
Adres strony internetowej (URL): www.suezglogow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka z o.o. z udzia³em Gminy Miejskiej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.suezglogow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego,osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
GPK-SUEZ G³ogów Sp. z o.o. Przemys³owa 7a, 67-200 G³ogów, pokój nr 6 (Seretariat - I piêtro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "RIPOK MBP/ budowa PSZOK na terenie Zak³adu Unieszkodliwiana Odpadów w G³ogowie ul. Komunalna 3"
Numer referencyjny: DHW/168/2017/848
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn RIPOK MBP/ budowa PSZOK na terenie Zak³adu Unieszkodliwiana Odpadów w G³ogowie ul. Komunalna 3 w sk³ad której wchodzi: a) budowa budynku administracyjnego wraz z infrastruktur± techniczn±, b) budowa zak³adu unieszkodliwiana odpadów - etap II B, c) zmiana sposobu u¿ytkowania I piêtra istniej±cego budynku administracyjnego. 2. Budowa budynku administracyjnego wraz z infrastruktur± techniczn± Budynek parterowy, niepodpiwniczony, zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Dach jednospadowy o k±cie 5%, warstwa wierzchnia - papa asfaltowa wierzchniego krycia. Powierzchnia zabudowy - 274,20 m2 Powierzchnia ca³kowita netto - pow. u¿ytkowa - 220,40 m2 Kubatura ca³kowita netto - 1.137,30 m3 Budynek wyposa¿ony w instalacje sanitarne (ogrzewania pod³ogowego, cwu, wodno-kanalizacyjn±, wentylacji nawiewno - wywiewnej, klimatyzacji, kanalizacji deszczowej oraz elektryczny kocio³ c.o. z zasobnikiem cwu o mocy max 16kW), instalacje elektryczne (o¶wietlenia podstawowego, o¶wietlenia awaryjnego, si³y, monitoringu w budynku, odgromowa, uziemienia, ochrony przeciwpo¿arowej, ochrony przeciwprzepiêciowej oraz rozdzielnica budynku RGP, g³ówny, po¿arowy wy³±cznik pr±du). Do budynku doprowadzone zostanie: - przy³±cze wodoci±gowe PCV O 40 o d³ugo¶ci 42,45 m - doprowadzone z istniej±cej na terenie instalacji o ¶rednicy O 40, - przy³±cze kanalizacji sanitarnej PCV O 160 d³ugo¶ci 20,6 m - w³±czenie do istniej±cej kanalizacji sanitarnej, - przy³±cze kanalizacji deszczowej PCV O 160, - przy³±cze nn. 3. Budowa zak³adu unieszkodliwiana odpadów - etap II B W ramach zadania zrealizowane zostan±: 3.1. Waga samochodowa pomostowa o wymiarach 18 x 3m (Ob. Nr 35) 3.2. Magazyn frakcji wysortowanych i odpadów wielkogabarytowych (Ob. 24) - w postaci boksów z bloczków mobilnych samono¶nych, stawianych na placu betonowym £±czna powierzchnia zabudowy boksów - 876,5m2 3.3. Drogi i place (Ob. Nr 38) Drogi i place w tym: - plac z t³ucznia - 1248,0 m2 - plac betonowy - 1104,0 m2 - plac betonowy - 2417,0 m2 - plac betonowy wraz z komunikacj± - 1318,0 m2 - wjazd - 221,5 m2 £±cznie nawierzchnie betonowe z nawierzchni± z boksów (Ob24 - 876,5m2) -5.937,0m2 Chodniki - kostka betonowa gr.6cm - 90,50 m2 3.4. ¦ciany ¿elbetowe o grubo¶ci 30cm i zmiennej wysoko¶ci (od 3,60 m - 4,06m) z betonu klasy C25/30. 3.5. Ma³a architektura 3.6. Zieleñ 3.7. Uzbrojenie terenu: a) kanalizacja deszczowa ruroci±g kanalizacji PVC-U 0250 - 39 m ruroci±g kanalizacji PVC-U 0200 - 226 m ruroci±g kanalizacji PVC-U 0160 - 109 m b) sieæ kablowa w zakresie: przebudowy kabla SN 20 kV, zasilanie szlabanu, sygnalizacji ¶wietlnej zwi±zanej z wag± najazdow±, zasilanie i po³±czenie komunikacyjne z wag± najazdow±, c) zasilanie kablowe nn, d) o¶wietlenie zewnêtrzne e) monitoring ( 5 kamer z doprowadzeniem do nich kabli sygna³owych i zasilaj±cych). 4. Zmiana sposobu u¿ytkowania I piêtra istniej±cego budynku administracyjnego Zakres zmian dotyczy pomieszczeñ na pierwszym piêtrze istniej±cego budynku administracyjno-socjalno-us³ugowego. Zmianie podlegaj± pomieszczenia sali konferencyjnej z zapleczem kuchennym i pomieszczenie dyspozytora, w miejsce których wprowadzono dodatkowe pomieszczenia zespo³u szatni czystej i brudnej wraz z umywalni±. Dodatkowo zaprojektowano bezpo¶rednie wej¶cie z korytarza do sortowni (schody stalowe ze stopniami a¿urowymi) Powierzchnia pomieszczeñ objêta robotami - 110,8 m2. 5. Wizja lokalna Zamawiaj±cy informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej, a tak¿e zdoby³, na w³asny koszt, odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Wizji lokalnej nale¿y dokonaæ w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. 6. Specyfikacja techniczna Ogólny opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³. nr 11 do SIWZ, natomiast szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± projekty budowlane z wszelkimi warunkami wynikaj±cymi ze szczegó³owych uzgodnieñ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 14 do SIWZ). Roboty realizowane bêd± w oparciu o projekty budowlane opracowane przez: "HEKO" mgr in¿. Halina Karmoliñska - S³otkowska ul. Jugos³owiañska 41, 60-301 Poznañ oraz decyzje pozwolenia na budowê: - nr 113.2017 z dnia 20.02.2017 roku, - nr 114.2017 z dnia 20.02.2017 roku, - nr 115.2017 z dnia 20.02.2017 roku. Roboty nale¿y wykonaæ w sposób okre¶lony w przepisach, w tym w przepisach techniczno- budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, jak równie¿ warunkami dopuszczaj±cymi technologie i materia³y do stosowania. 7. Dokumentacja Zestawienie dokumentacji zgodnie z pkt. 6 Opisu przedmiotu zamówienia - za³. nr 11 do SIWZ. Dokumentacja do³±czona do SIWZ w wersji elektronicznej. W przypadku zamówienia kopii (ksero) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego - bêdzie pobierana dodatkowa op³ata za koszt wykonania kserokopii papierowej (faktura VAT). 8. Istotne informacje dotycz±ce placu budowy 1) Zamawiaj±cy przeka¿e w I etapie plac budowy zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SIWZ. Pomieszczenia w istniej±cym budynku administracyjno-socjalno-us³ugowym zostan± przekazane po zakoñczeniu budowy budynku socjalno-biurowego. 2) Wykonawca zabezpieczy odpowiednio plac budowy maj±c na uwadze fakt prowadzenia robót budowlano-monta¿owych w czynnym Zak³adzie, a w tym m.in. w budynku administracyjno-socjalno-us³ugowym. Wykonywanie robót nie mo¿e zak³óciæ ci±g³o¶ci pracy istniej±cego Zak³adu. 3) Wykonawca odpowiada za zapewnienie porz±dku na placu budowy i na pobliskiej infrastrukturze komunikacyjnej oraz za przestrzeganie odpowiednich przepisów, reguluj±cych zachowanie siê wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego na placu budowy, w szczególno¶ci przepisów prawa budowlanego i ochrony ¶rodowiska, ustawy o odpadach, bezpieczeñstwa i higieny pracy, przeciwpo¿arowych, kodeksu pracy jak równie¿ wewnêtrznych unormowañ Zamawiaj±cego. Wykonawca odpowiada równie¿ za bezpieczeñstwo wszystkich osób, które mog± siê znale¼æ na placu budowy oraz zobowi±zuje siê do ograniczania szkód i uci±¿liwo¶ci dla ludzi oraz w³asno¶ci, wynikaj±cych z zanieczyszczeñ, ha³asu i innych skutków prowadzonych przez niego na placu budowy dzia³añ. 4) Wykonawca podejmie wszelkie zasadne czynno¶ci w celu zabezpieczenia robót, osób upowa¿nionych do przebywania na terenie budowy oraz osób trzecich, a tak¿e mienia znajduj±cego siê na terenie budowy. Dojazd do placu budowy od drogi powiatowej. Wykonawca jest zobowi±zany do sta³ego utrzymania drogi wjazdowej na plac budowy w stanie czystym. Urz±dzenie placu budowy, a w tym m.in. zasilanie placu budowy w wodê i energiê elektryczn±, oraz jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we w³asnym zakresie w ramach wynagrodzenia. 5) Wykonawca zobowi±zany jest do zagospodarowania powstaj±cych w trakcie realizacji inwestycji odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. (wraz z pó¼. zm.) o odpadach. Odpady powsta³e w wyniku realizacji niniejszej Umowy, w tym grunt pochodz±cy z wykopów Wykonawca zagospodaruje we w³asnym zakresie i na swój koszt. 6) Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia i uprz±tniêcia z placu budowy sprzêtu oraz pozosta³ych nie zabudowanych materia³ów, odpadów itp. tak aby do dnia zakoñczenia procedury Odbioru koñcowego zwróciæ Zamawiaj±cemu ca³y teren placu budowy w stanie czystym i uporz±dkowanym, a teren sk³adowania nadmiaru gruntu z wykopów zniwelowany. 7) Zarówno przekazanie Wykonawcy, jak i zwrot placu budowy Zamawiaj±cemu, zostan± potwierdzone w sporz±dzonych przez Strony protoko³ach. 8) Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê z dokumentacja i terenem budowy. 9) Wykonawca przyjmie na siebie obowi±zek geodezyjnego wytyczenia obiektów, obs³ugi geodezyjnej w trakcie realizacji, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wykona ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej w ramach wynagrodzenia ofertowego. Wykonawca dostarczy dokumentacjê powykonawcz± (po 2 egzemplarze dla ka¿dego z zadañ),z wpisem na atestach i certyfikatach na wbudowane urz±dzenia i materia³y z adnotacj±, ¿e wbudowano je na inwestycji pn. RIPOK MBP/ budowa PSZOK na terenie Zak³adu Unieszkodliwiana Odpadów w G³ogowie ul. Komunalna3 oraz nazw± zadania 10) Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy o¶wiadczenia o podjêciu obowi±zków kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych bran¿. 11) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac pod drogi i place betonowe bêdzie mia³ obowi±zek wykonania badañ geotechnicznych i uzyskania parametrów podbudowy jak dla dróg przystosowanych dla pojazdów ciê¿kich. 9. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê (dot. Wykonawcy i Podwykonawcy): 1) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonuj±ce czynno¶ci w pe³nym wymiarze czasu pracy, które bêd± wykonywa³y prace zwi±zane z budow± Obiektu w poszczególnych rodzajach robót tj. : a)pracownicy ogólnobudowlani wykonuj±cy np. roboty stanu surowego i wykoñczeniowego, b)pracownicy robót elektrycznych wykonuj±cych instalacje elektryczne (wewnêtrzne i zewnêtrzne), c)pracownicy robót sanitarnych wykonuj±cy roboty sanitarne (wewnêtrzne i zewnêtrzne), za wyj±tkiem: a) osób odpowiedzialnych za kierowanie budow± np. kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych , kierownika robót instalacyjnych, b) osób wykonuj±cych utylizacjê odpadów. 2) W terminie 5 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowê o pracê ze wskazaniem czynno¶ci jakie bêd± pracownicy wykonywaæ, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu. 3) Pozosta³e zapisy odno¶nie zatrudnienia na umowê o pracê zgodnie z § 6 ust.3 projektu umowy. 10. Rozwi±zania równowa¿ne. a) Je¿eli w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia znajduj± siê nazwy materia³ów, urz±dzeñ czy wyposa¿enia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to s³u¿± one jedynie i wy³±cznie okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci i wymogów techniczno - u¿ytkowych za³o¿onych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwi±zañ, nie s± obowi±zuj±ce i nale¿y je traktowaæ, jako propozycje projektanta. Nie s± one wi±¿±ce dla przysz³ego Wykonawcy do ich stosowania. b) Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y, wyposa¿enie czy urz±dzenia równowa¿ne o parametrach techniczno - u¿ytkowych odpowiadaj±cych co najmniej parametrom materia³ów i urz±dzeñ zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. c) Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do materia³ów, wyposa¿enia czy urz±dzeñ równowa¿nych dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (certyfikaty B albo deklaracje zgodno¶ci CE lub aprobaty techniczne lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych) oraz dokumentacjê techniczno - ruchow± (DTR). d) Dopuszcza siê równowa¿ne urz±dzenia, materia³y pod warunkiem, ¿e: - zagwarantuj± one realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z za³o¿eniami jako¶ciowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiOR, - zapewni± uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych co najmniej równych parametrom za³o¿onym w dokumentacji projektowej i STWiOR. e) Koszty zwi±zane z wykazaniem równowa¿no¶ci oferty ponosi Wykonawca. Wprowadzenie rozwi±zañ równowa¿nych nie bêdzie wp³ywa³o na zmianê terminów koñcowych. Ewentualne zmiany w dokumentacji wykonawca za³atwi z biurem projektowym. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udowodnienia Zamawiaj±cemu, ¿e oferowane przez niego urz±dzenia lub materia³y s± równowa¿ne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbêdne informacje dotycz±ce przyjêtych do oferty urz±dzeñ, wyposa¿enia i materia³ów potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferowanych urz±dzeñ w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiaj±cy uzna, czy urz±dzenie jest równowa¿ne na etapie oceny z³o¿onych ofert. f) Stosowanie materia³ów, wyposa¿enia i/lub urz±dzeñ bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposa¿enia czy urz±dzenia, które nie bêdzie spe³niaæ ww. wymagañ skutkowaæ bêdzie bezwzglêdnym demonta¿em na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikaj±cymi.

II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45100000-8
45232410-9
45232150-8
45311100-1
45111230-9
45233120-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-04-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Dla potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e: a) posiada ubezpieczenie OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 1.000.000,00 z³otych, b) posiada ¶rodki w³asne lub dostêp do kredytu w wysoko¶ci minimum 500 000,00 z³otych. Ocena spe³nienia wy¿ej opisanego warunku udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê w niniejszym postêpowaniu.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt a i b winien spe³niæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. ¯aden w Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. 1. Poleganie na zasobach innych podmiotów 1) Zgodnie z art. 22a ust.1 ustawy pzp Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg. wzoru za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2) Zgodnie z zapisem art.22a ust.4 ustawy pzp w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 4) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ Rozdz. VI punkt 10 lit.a do lit. d. 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Forma dokumentów i o¶wiadczeñ: 1) O¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art.22a ustawy oraz dotycz±ce Podwykonawców sk³adane s± w oryginale. 2) Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 3) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski (§16. ust.1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - Dz. U. z 2016 poz. 1126).
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Do¶wiadczenie zawodowe O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne obejmuj±ce wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie/rozbudowie/przebudowie placu betonowego o powierzchni minimum 4.000 m2 lub drogi o nawierzchni betonowej o d³ugo¶ci jezdni minimum 500 m oraz wykona³ co najmniej jeden budynek mieszkalny wielorodzinny lub u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze minimum 1.100 m3 Ocena spe³nienia wy¿ej opisanego warunku udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê w niniejszym postêpowaniu. b) Kadra techniczna do kierowania robotami budowlanymi Wykonawca zobowi±zany jest dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami prawa budowlanego lub równowa¿nymi z tym uprawnieniami wymaganymi w krajach nale¿±cych do Unii Europejskiej tj.: - kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi zgodnie z uprawnieniami budowlanymi, - kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi zgodnie z uprawnieniami budowlanymi, - kierownika robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi zgodnie z uprawnieniami budowlanymi - kierownika robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej, z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi zgodnie z uprawnieniami budowlanymi Ocena spe³nienia wy¿ej opisanego warunku udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê w niniejszym postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Na podstawie art. 22d ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 2. Poleganie na zasobach innych podmiotów 1) Zgodnie z art. 22a ust.1 ustawy pzp Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg. wzoru za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2) Zgodnie z zapisem art.22a ust.4 ustawy pzp w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 4) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ Rozdz. VI punkt 10 lit.a do lit. d. 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Forma dokumentów i o¶wiadczeñ: 1) O¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art.22a ustawy oraz dotycz±ce Podwykonawców sk³adane s± w oryginale. 2) Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 3) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski (§16. ust.1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - Dz. U. z 2016 poz. 1126).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada zamiast dokumentów o których mowa w Rozdz. VI a) pkt 10 lit. a - informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, b) pkt. 10 lit. b - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, c) pkt 10 lit. c, lit d - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt.a i pkt.b powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.c powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego, b) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wed³ug za³±cznika nr 5 do SIWZ. d) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o których mowa w art.25a ust.1 ustawy pzp. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. a) O¶wiadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - podstawy wykluczenia - za³±cznik nr 2 do SIWZ, b) O¶wiadczenie z art-25a ust. 1 ustawy Pzp -warunki udzia³u - za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby Wykonawcy (je¿eli wystêpuj±)- za³±cznik nr 4 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 6. Kosztorys ofertowy opracowany metod± uproszczon± wed³ug wzoru - za³±cznik nr 8 do SIWZ. 7. Zestawienie elementów robót z kosztorysu ofertowego - za³±cznik nr 12 do SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp - wed³ug za³±cznika nr 7 do SIWZ.W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócania konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³. S³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia sk³adania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium mo¿na wnosiæ w nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewu na konto Zamawiaj±cego tj. GPK-SUEZ G³ogów Sp. z o.o. nr rachunku bankowego: BZWBK S.A. II Oddzia³ w G³ogowie 13 1090 2112 0000 0001 0059 5604 Wadium uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu sk³adania ofert do godz. 10.00. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ forma pieniê¿na: - orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± (w jednej kopercie). Nie nale¿y trwale do³±cz± (spinaæ) orygina³u dokumentu wadialnego do oferty - w takim przypadku do oferty nale¿y za³±czyæ tak¿e potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê. 6. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ bezwarunkowe na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania z ofert± zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art 46 ust.4a i ust.5. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do up³ywu terminu sk³adania oferty zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 10. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 46 ustawy pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty90,00
Okres gwarancji i rêkojmi10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: 1. W zakresie terminów - mo¿liwo¶æ przerwania robót a w konsekwencji przed³u¿enia terminu realizacji umowy: a)w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia zmian do projektu budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, c) w przypadku wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. Zmiana umowy w przypadku zmiany kierownika budowy, kierownika robót: - na ¿±danie Zamawiaj±cego - w przypadku nienale¿ytego wykonywania powierzonych prac, - na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ 3. Zmiana terminu wykonania, warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych. 4. Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp. 5. Zmiana Podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê Podwykonawcy lub Dalszego Podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u Podwykonawcy lub Dalszego Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia Podwykonawcy lub Dalszego Podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji robót. Je¿eli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê pod warunkiem, ¿e nowy Podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania. 6. Zmiana harmonogramu rzeczowo- finansowego w przypadku wyst±pienia obiektywnych nie spowodowanych dzia³alno¶ci± Wykonawcy okoliczno¶ci, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.