Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Kraków: wyłonienie wykonawcy w zakresie organizacji kolonii letnich dla UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/66/2009
Numer ogłoszenia: 54978 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy w zakresie organizacji kolonii letnich dla UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/66/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług turystycznych polegających na organizacji i przeprowadzeniu kolonii letnich w 2009r. dla dzieci pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia w następujących rejonach, tj.: Część 1 Rejon - Beskid Żywiecki - jeden turnus 14-dniowy na przełomie czerwca i lipca 2009r., Część 2 Rejon - Wybrzeże Morza Bałtyckiego od Świnoujścia do Kołobrzegu - dwa turnusy 22-dniowe w okresie czerwiec, lipiec i pierwsza połowa sierpnia 2009r., przy czym wymaga się aby były one realizowane w jednym miejscu (miejscowości, ośrodku itd.), Część 3 Rejon - Północne Włochy - jeden turnus 11-dniowy w sierpniu 2009r., zakończenie nie później niż w dniu 27.08.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków podmiotowych (warunki formalne, zdolność ekonomiczna i finansowa oraz zdolność techniczna) i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej trzy zadania o wartości łącznej tych trzech zadań co najmniej 150 000,00 zł. brutto, polegające na organizacji kolonii letnich. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał z należytą starannością, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorcy, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 4. Wykonawca musi przedstawić pisemny opis, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia, warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanych w pkt 4) SIWZ terminach, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy, z wyszczególnieniem kosztów jednego skierowania kolonijnego i sumarycznych kosztów, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty, musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 9. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiącej integralną część SIWZ, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. C. W przypadku dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, ich wykazu, wystawionych w walutach obcych (nie w PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 5. Koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych. 6. Wykaz usług Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 7. Pisemny opis, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia, warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy, z wyszczególnieniem kosztów jednego skierowania kolonijnego i sumarycznych kosztów, odpowiednio dla oferowanych części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia. 9. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 5, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5) SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6), (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 10. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6) 1., 2. i 3. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2 i 3 że: 10.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 6)10. i 11. SIWZ muszą być złożone w postaci oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 13. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ (oprócz pkt 6)4.) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Warunki i miejsce zakwaterowania uczestników kolonii - 20
- 3 - Program kolonii - 10
- 4 - Doświadczenie w organizacji kolonii i obozów dla dzieci - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych UJ, przy ul.Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków, IV p., w terminie do dnia 25 marca 2009r. do godziny 13:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon - Beskid Żywiecki - jeden turnus 14-dniowy na przełomie czerwca i lipca 2009r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Beskid Żywiecki: jeden turnus 14-dniowy na przełomie czerwca i lipca 2009r., wiek uczestników: 7 - 12 lat, liczba uczestników - 10, zakwaterowanie: 14 dni pobytu w obiekcie (13 noclegów), wyżywienie: 4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja; pierwszy posiłek - obiad, ostatni - podwieczorek, transport: autokar - tylko dla uczestników kolonii; wyjazd w godz. przedpołudniowych w pierwszym dniu turnusu; powrót w godz. wieczornych w czternastym dniu turnusu, ubezpieczenie uczestników, opieka pedagogiczna, opieka medyczna, ratownik, atrakcyjny program kolonijny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Warunki i miejsce zakwaterowania uczestników kolonii - 20
- 3. Program kolonii - 10
- 4. Doświadczenie w organizacji kolonii i obozów dla dzieci - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon - Wybrzeże Morza Bałtyckiego od Świnoujścia do Kołobrzegu - dwa turnusy 22-dniowe w okresie czerwiec, lipiec i pierwsza połowa sierpnia 2009r., przy czym wymaga się aby były one realizowane w jednym miejscu (miejscowości, ośrodku itd.),.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Wybrzeże Morza Bałtyckiego od Świnoujścia do Kołobrzegu: dwa turnusy 22-dniowe w okresie czerwiec, lipiec i pierwsza połowa sierpnia 2009r., przy czym wymaga się aby były one realizowane w jednym miejscu (miejscowości, ośrodku itd.), wiek uczestników: 8 - 15 lat (turnus pierwszy), 12 - 18 lat (turnus drugi), liczba uczestników poszczególnych turnusów: pierwszy - 35 osób, drugi - 20 osób. zakwaterowanie: 20 dni pobytu w obiekcie (19 noclegów), wyżywienia: 4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja; pierwszy posiłek - obiad w drugim dniu turnusu; ostatni posiłek - kolacja w dwudziestym pierwszym dniu turnusu + suchy prowiant na drogę powrotną, transport: PKP - miejsca siedzące, przedziały rezerwowane; wyjazd z Krakowa do stacji pośredniej w godz. wieczornych pierwszego dnia turnusu; przyjazd do stacji pośredniej w godz. przedpołudniowych drugiego dnia turnusu; wyjazd ze stacji pośredniej do Krakowa w godz. wieczornych dwudziestego pierwszego dnia turnusu; przyjazd do Krakowa w godz. rannych dwudziestego drugiego dnia turnusu, autokar - tylko dla uczestników kolonii; przejazd ze stacji pośredniej do obiektu w godz. przedpołudniowych drugiego dnia turnusu; przejazd z obiektu do stacji pośredniej w godz. wieczornych dwudziestego pierwszego dnia turnusu, ubezpieczenie uczestników, opieka wychowawców, opieka medyczna, ratownik, atrakcyjny program kolonijny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Warunki i miejsce zakwaterowania uczestników kolonii - 20
- 3. Program kolonii - 10
- 4. Doświadczenie w organizacji kolonii i obozów dla dzieci - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon - Północne Włochy - jeden turnus 11-dniowy w sierpniu 2009r.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Północne Włochy: jeden turnus 11-dniowy w sierpniu 2009r., zakończenie nie później niż w dniu 27.08.2009r., wiek uczestników: 15 - 18 lat, liczba uczestników - 20, zakwaterowanie: 9 dni pobytu w obiekcie (8 noclegów), wyżywienie: 3 posiłki dziennie - śniadanie, ciepły lunch, kolacja; pierwszy posiłek - ciepły lunch w drugim dniu turnusu; ostatni posiłek - kolacja w dziesiątym dniu turnusu + suchy prowiant na drogę powrotną, transport: autokar klasy /ux/ (klimatyzacja, barek, video, wc); ubezpieczenie uczestników, pilot, opieka pedagogiczna, opieka medyczna, ratownik, atrakcyjny program kolonijny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Warunki i miejsce zakwaterowania uczestników kolonii - 20
- 3. Program kolonii - 10
- 4. Doświadczenie w organizacji kolonii i obozów dla dzieci - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Zorganizowanie dwóch, dwudniowych wycieczek autokarowych "Gdańsk - Gdynia - Sopot" dla pracowników Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w dwóch terminach tj. 07.06-08.06.25r. oraz 14.06-15.06.25r
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.