Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Leszno: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Leszno
Numer ogłoszenia: 55013 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Leszno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. Nr 71 poz. 49 w budynkach na terenie Gminy Leszno. b. Zabezpieczenie zdemontowanych odpadów przed wtórnym pyleniem. c. Zważenie pozyskanych odpadów z określonych posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) odpadów. d. Transport odpadów prowadzony przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. e. Składowanie odpadów zawierających azbest na składowisku posiadającym zezwolenie na składowanie tego rodzaju odpadów niebezpiecznych. Zadanie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest Dz. U. nr 192 poz. 1876 oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz. U. Nr 71, poz.649. 3.2. Przedmiotem zamówienia zgodnie ze zgłoszeniami wnioskami właścicieli budynków z terenu Gminy Leszno jest: - wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych polegających na demontażu, unieszkodliwieniu i wywiezieniu tych wyrobów, przede wszystkim pokryć dachowych budynków oraz lekkich płyt izolacyjnych z azbestu ekrany w elewacji budynku w ilości ok. 3.420 m2, tj. około 58t 140 kg oraz - wykonanie prac związanych z unieszkodliwianiem zdemontowanych wyrobów azbestowych, polegających na odbieraniu z posesji położonych na terenie gminy, zdemontowanych wyrobów zawierających azbest oraz przewożeniu ich do utylizacji - ilość - ok. 2.580 m2, tj. około 43t 860 kg. 3.3. W przypadku nowych zgłoszeń mieszkańców nie wyklucza się zwiększenia ilości pokryć dachowych przewidzianych do usunięcia, ale maksymalnie do kwoty, którą Zamawiający posiada w budżecie gminy. Wartość zadania może również ulec zmianie w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości. 3.4. Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową, poprzez zawarcie umowy o dotację z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku gdy procedura decyzyjna tj. podpisanie umowy o współfinansowanie inwestycji pomiędzy Gminą Leszno a WFOŚiGW w Warszawie, przetarg zostanie unieważniony lub umowa z Wykonawcą nie wejdzie w życie. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie przedłużeń umownego terminu wykonania zamówienia, ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym niekorzystne warunki pogodowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają decyzję zezwalającą na transport odpadów niebezpiecznych wydaną przez właściwego miejscowo Starostę oraz o ile jest to wymagane decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawca ma spełnić warunek wykonania min. 2 zadań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, demontażu i odbioru lub odbioru wyrobów zawierających azbest z posesji prywatnych lub instytucji w ilości minimum 40 t każde zadanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają lub dysponują pojazdem lub pojazdami przystosowanymi do bezpiecznego transportu materiałów zawierających azbest.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają lub dysponują pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów azbestowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa /załącznik nr 1/. 2. Decyzja zezwalająca na transport odpadów niebezpiecznych wydana przez właściwego miejscowo Starostę oraz o ile jest to wymagane decyzja zezwalająca na zbieranie odpadów. 3 . Umowa podpisana ze składowiskiem odpadów gwarantująca ich odbiór i składowanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego. - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy np. złe warunki atmosferyczne, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zdemontowanego i odebranego azbestu oraz wartości zadania, ponieważ są to ilości przybliżone, podawane przez mieszkańców. Po ich zważeniu przez Wykonawcę ilości te mogą ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu i co za tym idzie może zmienić się wartość zadania. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie przedłużeń umownego terminu wykonania zamówienia, ze względu na okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym niekorzystne warunki pogodowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, pok. nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Kiepury na odcinku od ronda dr. Opatrnego do Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie"
- "Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę hali sportowej wraz z projektem zagospodarowania terenu dz.nr ewid. 39/61, obręb Leszno"
- Modernizacja chodnika przy ulicy Mikołaja Reja od ul. Dożynkowej do ul. Stefana Czarneckiego po stronie numerów parzystych.
- Dostawa samochodu ciężarowego przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C prawa jazdy dla WORD w Lesznie
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drodze powiatowej w m. Wilkowice i Włoszakowice
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości w Gminie Pawonków w 2025 r.
- Obiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w 2025r.
- "ZBIERANIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST POCHODZĄCYCH Z GOSPODARSTW ROLNYCH, MIESZCZĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY KROBIA"
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.