Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 550232479-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Ostrów Wielkopolski: dostawa wody do budynków zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b i ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzanie (odpowiednio) z nich oraz z posesji na których są posadowione - ścieków i wód opadowych oraz roztopowych. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 17756005530000,
ul. Wysocka
1 b,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 357 100, e-mail
zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl, faks
62 735 74 46.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wody do budynków zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b i ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzanie (odpowiednio) z nich oraz z posesji na których są posadowione - ścieków i wód opadowych oraz roztopowych.
Numer referencyjny
260000/271/19/2020-ZAP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkich części, tj. "Części 1", "Części 2", "Części 3" oraz "Części 4" zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: dostawa wody do budynków zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b i ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzanie (odpowiednio) z nich oraz z posesji na których są posadowione - ścieków i wód opadowych oraz roztopowych.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV):
2.1. główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna;
2.2. dodatkowe kody CPV:
65110000-7 - Przesył wody,
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania
i usługi ekologiczne.
3. Zamawiający prowadzi postępowanie w zakresie części zamówienia, wyodrębnionych jako:
3.1. "Część 1" zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz odprowadzenie z niego ścieków:
3.1.1. przedmiot części zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz odprowadzenie
z niego ścieków:
3.1.1.1. dostarczanie wody w ilości nie mniejszej niż 300 m3/m-c oraz odbieranie ścieków w ilości nie mniejszej niż 300 m3/m-c dla budynku Oddziału przy ul. Wysockiej 1 b w Ostrowie Wielkopolskim;
3.1.1.2. dostarczanie wody do zaworu za wodomierzem głównym;
3.1.1.3. odprowadzanie ścieków,
3.1.2. wspólny słownik zamówień (CPV):
3.1.2.1. główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna;
3.1.2.2. dodatkowe kody CPV:
65110000-7 - Przesył wody,
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne,
3.1.3. wymagane warunki wykonania zamówienia:
3.1.3.1. wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2020 r. - na czas nieokreślony;
3.1.3.2. wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego
w załączniku nr 5 do Zaproszenia;
3.1.3.3. zamawiający wymaga, aby wykonawca, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 5 do Zaproszenia,
3.1.4. zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia:
3.1.4.1. wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp);
3.1.4.2. żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
3.1.4.3. przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego,
3.2. "Część 2" zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzenie z niego ścieków:
3.2.1. przedmiot części zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzenie z niego ścieków:
3.2.1.1. dostarczanie wody w ilości nie mniejszej niż 70 m3/m-c oraz odbieranie ścieków w ilości nie mniejszej niż 70 m3/m-c dla budynku Oddziału przy ul. Kościelnej 18 w Ostrowie Wielkopolskim;
3.2.1.2. dostarczanie wody do zaworu za wodomierzem głównym;
3.2.1.3. odprowadzanie ścieków,
3.2.2. wspólny słownik zamówień (CPV):
3.2.2.1. główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna;
3.2.2.2. dodatkowe kody CPV:
65110000-7 - Przesył wody,
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne,
3.2.3. wymagane warunki wykonania zamówienia:
3.2.3.1. wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2020 r. - na czas nieokreślony;
3.2.3.2. wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego
w załączniku nr 5 do Zaproszenia;
3.2.3.3. zamawiający wymaga, aby wykonawca, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 5 do Zaproszenia,
3.2.4. zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia:
3.2.4.1. wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp);
3.2.4.2. żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
3.2.4.3. przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego,
3.3. "Część 3" zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz posesji, na której jest posadowiony:
3.3.1. przedmiot części zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy
ul. Wysockiej 1 b oraz posesji, na której jest posadowiony:
3.3.1.1. odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z powierzchni 7.742,87 m2, w tym:
3.3.1.1.1. z dróg i parkingów o nawierzchni szczelnej
o powierzchni 5.978,29 m2;
3.3.1.1.2. z innych powierzchni zanieczyszczonych o trwałej nawierzchni o powierzchni 1.764,58 m2,
3.3.2. wspólny słownik zamówień (CPV):
3.3.2.1. główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne,
3.3.3. wymagane warunki wykonania zamówienia:
3.3.3.1. wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2020 r. - do dnia 30.11.2024 r.;
3.3.3.2. wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego
w załączniku nr 6 do Zaproszenia;
3.3.3.3. zamawiający wymaga, aby wykonawca, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 6 do Zaproszenia,
3.3.4. zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia:
3.3.4.1. wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp);
3.3.4.2. żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
3.3.4.3. przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego,
3.4. "Część 4" zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz posesji, na której jest posadowiony:
3.4.1. przedmiot części zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy
ul. Kościelnej 18 oraz posesji, na której jest posadowiony:
3.4.1.1. odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z powierzchni 720,00 m2, w tym:
3.4.1.1.1. z dróg i parkingów o nawierzchni szczelnej
o powierzchni 610,00 m2;
3.4.1.1.2. z innych powierzchni zanieczyszczonych o trwałej nawierzchni o powierzchni 110,00 m2,
3.4.2. wspólny słownik zamówień (CPV):
3.4.2.1. główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne,
3.4.3. wymagane warunki wykonania zamówienia:
3.4.3.1. wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2020 r. - do dnia 30.11.2024 r.;
3.4.3.2. wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego
w załączniku nr 6 do Zaproszenia;
3.4.3.3. zamawiający wymaga, aby wykonawca, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 6 do Zaproszenia,
3.4.4. zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia:
3.4.4.1. wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp);
3.4.4.2. żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;
3.4.4.3. przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
II.5) Główny Kod CPV:
41110000-3
Dodatkowe kody CPV:
65110000-7,
90000000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
1. Uzasadnienie faktyczne: jedynym wykonawcą, mogącym wykonać zamówienie, którego przedmiotem jest dostawa wody do budynków zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b i ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzanie (odpowiednio) z nich oraz z posesji na których są posadowione - ścieków i wód opadowych oraz roztopowych, jest wykonawca: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, który jako jedyny dysponuje (zarządza) siecią wodociągową, kanalizacyjną i odprowadzającą wody opadowe oraz roztopowe na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, do których mogą zostać przyłączone wspomniane już budynki zamawiającego, czyli infrastrukturą, niezbędną do wykonania zamówienia, a tym samym nie istnieje żadne inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, umożliwiające zaspokojenie potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, zaś brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia, lecz wynika z przyczyn obiektywnych, przy czym wspomniany już przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) część 1 zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz odprowadzenie z niego ścieków,
2) część 2 zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzenie z niego ścieków,
3) część 3 zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1b oraz posesji, na której jest posadowiony,
4) część 4 zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz posesji, na której jest posadowiony,
wyłącznie z przyczyn leżących po stronie wspomnianego juz wykonawcy, który wymaga zawarcia odrębnych umów, w odpowiadającym im zakresie.
2. Uzasadnienie prawne: w zakresie każdej części zamówienia, zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), jest możliwe, w określonym powyżej stanie faktycznym (uzasadnienie faktyczne), zgodnie z uregulowaniem zawartym w jej art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a - w brzmieniu: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze, (...)
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;".
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: "Część 1" zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz odprowadzenie z niego ścieków.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.,
,
ul. Partyzancka 27,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: "Część 2" zamówienia - dostawa wody do budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz odprowadzenie z niego ścieków.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.,
,
ul. Partyzancka 27,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: "Część 3" zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1 b oraz posesji, na której jest posadowiony.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.,
,
ul. Partyzancka 27,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: "Część 4" zamówienia - odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z budynku zamawiającego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościelnej 18 oraz posesji, na której jest posadowiony.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.,
,
ul. Partyzancka 27,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.