eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówŚRODKI DEZYNFEKCYJNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Staszów: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
Numer ogłoszenia: 55034 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do poszczególnych pakietów. 3. Liczba pakietów - 20. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakiety od numer 1 do numer 20. Numer Pakietu Przeznaczenie preparatu - Nazwa Pakietu 1 Środek do odkażania skóry rąk (w butelkach) 2 Środek do odkażania skóry rąk (w workach) 3 Preparaty do odkażania skóry przed zabiegami 4 Preparaty myjąco - dezynfekujące do powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu 5 Preparat do pielęgnacji rąk 6 Płyn do chirurgicznego i higienicznego mycia dłoni 7 Antybakteryjna emulsja myjąca 8 Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów 9 Preparat do dezynfekcji inkubatorów 10 Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością 11 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów 12 Preparat do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych 13 Preparaty do odkażania ran i błon śluzowych 14 Preparaty do dezynfekcji powierzchni 15 Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych 16 Preparaty do dezynfekcji narzędzi 17 Preparaty do automatycznego mycia i dezynfekcji narzędzi w Centralnej Sterylizatorni 18 Preparaty do higieny rąk - automatyczne dozowanie 19 Preparaty do manualnego mycia i dezynfekcji sprzętu termolabilnego 20 Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) dokumenty potwierdzające możliwość stosowania w oddziałach neonatologicznych i pediatrycznych - pakiety numer: 1, 3 (poz. 1, poz. 2), pakiet numer 4 (poz. 1, poz. 2, poz. 3) pakiety numer 7, 9, 12, 13 (poz. 1), b) dokumenty potwierdzające możliwość zastosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością - pakiety numer: 4 (poz. 3), pakiety numer 10, 12, 14 (poz. 1), c) dokumenty zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach - pakiety numer: 5, 6, 18 (poz. 2), d) dokumenty - aktualne badania środków dezynfekcyjnych na tzw. obszar medyczny, potwierdzone dokumentami niezależnego podmiotu uprawnionego do wykonywania badań w ramach UE potwierdzające spektrum i czas działania danego środka dezynfekcyjnego lub oświadczenie o posiadaniu takich dokumentów i przedstawienie ich na wezwanie Zamawiającego - pakiety numer: 1,2,3,4,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20, e) Dokumenty potwierdzające możliwość stosowania preparatu do sprzętu firmy STORZ - pakiet numer 16 (poz. 1), pakiet numer 17 (poz. 1, poz. 2, poz. 3), f) dokument(y) potwierdzający zezwolenie na obrót i stosowanie na terytorium RP produktu biobójczego - w zakresie środków biobójczych, g) ulotki w języku polskim, etykiety informacyjne zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów, informacje dotyczące ich stosowania - dotyczy wszystkich pakietów, h) aktualne karty charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub oświadczenie, iż dany produkt nie wymaga okazania karty charakterystyki - dotyczy wszystkich pakietów, i) W zakresie preparatów będących wyrobami medycznymi do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terytorium RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych / deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu/, j) W przypadku produktów leczniczych, wymagane jest aktualne świadectwo rejestracji produktu wydane przez Ministra Zdrowia, k) Próbki preparatów do wszystkich pakietów (najmniejsze opakowania jednostkowe).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 21, b) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 20 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami projektu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.