Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Żary: Świadczenie usług pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych
administrowanych przez ZGM Spółka z o.o. w Żarach
Numer ogłoszenia: 55060 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych administrowanych przez ZGM Spółka z o.o. w Żarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wyspecyfikowane w załączniku nr 5 do SIWZ roboty budowlane, których wykonanie jest niezbędne dla utrzymania w należytym stanie technicznym zasobu mieszkaniowego gminy w tym: - pogotowie techniczne, dokonywanie bieżących napraw i konserwacji oraz usuwanie awarii ( pkt. A zał. nr 5), - czynności porządkowe i zabezpieczające ( pkt. B w/w załącznika), - roboty budowlane wymienione w pkt A, w części wykraczającej poza zakresy ilościowe określone w w/w punkcie ( pkt. C w/w załącznika) . W wyniku niniejszego postępowania , dla przedmiotu zamówienia w zakresie pkt. A i B określony zostanie ryczałt miesięczny będący ilorazem oferowanej stawki za m2 i powierzchni użytkowej mieszkaniowego zasobu gminy z ostatniego dnia danego miesiąca w zestawieniu księgowym. Dla przedmiotu umowy z zakresie pkt. C zostaną określone składniki cenotwórcze stanowiące podstawę do rozliczania kosztorysem powykonawczym. A. Wykaz robót ogólnobudowlanych do umowy (ryczałt): 1. Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót budowlanych Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku do SIWZ nr 5. pkt A.1. CPV 50800000-3 , 45453000-7 , 45410000-4 , 45443000-4 , 90600000-3 , 93950000-2 . 2. Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót instalacyjnych - instalacje elektryczne . Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku do SIWZ nr 5 pkt A.2. - CPV 50710000-5 . 3. Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót instalacyjnych - instalacje wodno-kanalizacyjne , gazowe , centralnego ogrzewania i ciepłej wody . Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku do SWIZ nr 5 pkt A .3 CPV 50700000-2 , 50720000-8 . Świadczenie usług w każdej z części zamówienia będzie realizowane wg. bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszenia przekazanego pismem lub telefonicznie. Zakres robót, termin realizacji będzie każdorazowo uzgadniany indywidualnie. Świadczenie usług w każdej części zamówienia obejmuje również działania związane z całodobowym zabezpieczeniem awaryjnym (telefon alarmowy) obiektów i lokali w wyniku skutków zdarzeń losowych, siły wyższej bądź działania człowieka. Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności ( w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego lub mienia znacznej wartości przystępuje natychmiast do usuwania zagrożeń). Maksymalny czas oczekiwania do rozpoczęcia usuwania pozostałych awarii to nie dłużej niż 45 minut od zgłoszenia. B. Uprzątnięcie i zabezpieczenie lokali mieszkalnych i gospodarczych wraz z usługą transportową ( ryczałt) wg. zakresu jak w załączniku do SIWZ nr 5 pkt B C. Wykonywanie innych robót ( rozliczenie kosztorysem powykonawczym) wg. zakresu jak w załączniku do SIWZ nr 5 pkt C D. Na dzień wszczęcia postępowania przetargowego , całkowita powierzchnia będąca przedmiotem zamówienia wynosi 99 077,18 m.2 W dniu podpisania umowy w/w powierzchnia zostanie zaktualizowana do powierzchni będącej w administrowaniu zgodnie z ostatnim wykazem księgowym. Każdorazowo przed danym okresem rozliczeniowym Zamawiający informuje Wykonawcę o powierzchni właściwej do fakturowania oraz o wysokości korekty za zamknięty okres rozliczeniowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia /nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia /nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia /nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - spełnia /nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załącznik nr 4 - oświadczenie o dyspozycyjności
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy lub realizacji poszczególnych zleceń ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b) przedłużenie procedury przetargowej; c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; e) technologię wykonywania robót; f) zmiany stanu prawnego; g) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 3.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , pokój nr 6 Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Dostawa betonowych bloków systemowych typu lego oraz prefabrykowanych żelbetowych płyt drogowych typu MON".
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów Zamawiającego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1122F - ul. Sienkiewicza z budową sieci kanalizacji deszczowej i linii oświetlenia w m. Jasień.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.