Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie
Numer ogłoszenia: 55069 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Organicznej PAN , ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 343 20 00, faks 22 6326681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icho.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa placówka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: CZĘŚĆ I: dostawa 5 komputerów stacjonarnych (bez monitorów); CZĘŚĆ II: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ III: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ IV: dostawa 1 komputera przenośnego typu ultrabook; CZĘŚĆ V: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook/ ultrabook; CZĘŚĆ VI: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook; CZĘŚĆ VII: dostawa 4 monitorów LCD; CZĘŚĆ VIII: dostawa 1 drukarki laserowej oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych; CZĘŚĆ IX: dostawa 3 dysków zewnętrznych. Ze względu na finansowanie przedmiotu zamówienia z różnych źródeł, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Zamawiający wymaga wystawienia osobnych faktur VAT za wskazane elementy Zamówienia (zestawienie zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy). Wymagana gwarancja i warunki serwisu: Zawarte są w załączniku Nr 1. Dodatkowo punktowane będzie wydłużenie okresu gwarancji dla Części I przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania Zamówienia: Nie dłużej niż cztery tygodnie od daty podpisania umowy. Dodatkowo punktowane będzie skrócenie terminu wykonania przedmiotu Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą, iż wykonali w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostawy tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż zaproponowana w ofercie Wykonawcy (dotyczy każdej z części osobno)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icho.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemii Organicznej PAN
ul. Kasprzaka 44/52
01-224 Warszawa
budynek administracyjny, pokój 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Instytut Chemii Organicznej PAN ul. Kasprzaka 44/52 01-224 Warszawa budynek administracyjny, pokój 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Opracowanie syntezy substancji farmaceutycznych ezetymibu- selektywnego inhibitora wchłaniania cholesterolu/INITECH. Założenia technologiczne otrzymywania oraz badania przedkliniczne niskocząsteczkowych peptydowych związków dendrymerycznych o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych do zastosowań u ludzi i zwierząt. Ochrona patentowa w zakresie skutecznych innowacyjnych inhibitorów tioredoksyny. Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części I przedmiotu Zamówienia jest dostawa 5 komputerów stacjonarnych (bez monitorów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Gwarancja - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części II przedmiotu Zamówienia jest dostawa dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części III przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części IV przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 komputera przenośnego typu ultrabook..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części V przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook/ultrabook..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części VI przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Częśż VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części VII przedmiotu Zamówienia jest dostawa 4 monitorów LCD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części VIII przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 drukarki laserowej oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części IX przedmiotu Zamówienia jest dostawa 1 drukarki laserowej oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Nowy Duninów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.