To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie
Numer ogłoszenia: 88541 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55069 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Organicznej PAN, ul. Kasprzaka 44/52, 01-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 343 20 00, faks 22 6326681.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa placówka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego sprzętu komputerowego, którego szczegółowy opis został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: CZĘŚĆ I: dostawa 5 komputerów stacjonarnych (bez monitorów); CZĘŚĆ II: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ III: dostawa 1 komputera stacjonarnego obliczeniowego (bez monitora); CZĘŚĆ IV: dostawa 1 komputera przenośnego typu ultrabook; CZĘŚĆ V: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook/ ultrabook; CZĘŚĆ VI: dostawa 1 komputera przenośnego typu notebook; CZĘŚĆ VII: dostawa 4 monitorów LCD; CZĘŚĆ VIII: dostawa 1 drukarki laserowej oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych; CZĘŚĆ IX: dostawa 3 dysków zewnętrznych. Ze względu na finansowanie przedmiotu zamówienia z różnych źródeł, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Zamawiający wymaga wystawienia osobnych faktur VAT za wskazane elementy Zamówienia (zestawienie zostanie przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy). Wymagana gwarancja i warunki serwisu: Zawarte są w załączniku Nr 1. Dodatkowo punktowane będzie wydłużenie okresu gwarancji dla Części I przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania Zamówienia: Nie dłużej niż cztery tygodnie od daty podpisania umowy. Dodatkowo punktowane będzie skrócenie terminu wykonania przedmiotu Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Opracowanie syntezy substancji farmaceutycznych ezetymibu- selektywnego inhibitora wchłaniania cholesterolu/INITECH. Ochrona patentowa w zakresie skutecznych innowacyjnych inhibitorów tioredoksyny. Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: CZĘŚĆ VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAR Sp. z o.o., ul. Jasminowa 1a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2778,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3317,31
Oferta z najniższą ceną: 3232,44 / Oferta z najwyższą ceną: 4132,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: CZĘŚĆ VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAR Sp. z o.o., ul. Jasminowa 1a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3152,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3904,02
Oferta z najniższą ceną: 1968,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5116,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: CZĘŚĆ VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13a, 01-353 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2853,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3357,90
Oferta z najniższą ceną: 3357,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3622,66
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: CZĘŚĆ IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Giga Multimedia, al. Niepodległości/Armii Ludowej WGE paw. 26/28, 00-609 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 897,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1070,10
Oferta z najniższą ceną: 1070,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1205,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.