Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Urzędzie m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 55123 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Urzędzie m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego w Urzędzie m. st. Warszawy, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Szczegóły znajdują się w Opisie warunków uczestnictwa w licytacji (dalej: Opis) zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=24276 Wartość zamówienia: 800 000,00 zł brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w kwocie 19 000,00 zł., najpóźniej w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 1.2. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych, o wartości 400 000,00 zł brutto każda. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonym przez Wykonawcę wniosku, na potwierdzenie ich spełnienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej b) wypełnionego formularza - zestawienie licytowanych materiałów c) dokumentów wymienionych w pkt. III.2) ppkt 4 niniejszego Opisu. 4. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 3 dostaw materiałów eksploatacyjnych, z których każda była warta co najmniej 400 000,00 zł brutto d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt III.2) ppkt 4. lit. c) niniejszego ogłoszenia, zostały wykonane należycie; 5. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz ze wzorem formularza zestawienie licytowanych materiałów, oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w ustawie oraz wykazu znajdują się w Opisie warunków uczestnictwa w licytacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=24276
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Wykonawca powinien dysponować komputerem z procesorem min 733 MHz, pamięcią 512 RAM, systemem operacyjnym Windows XP lub wyższym, wyposażonym w przeglądarkę internetową IE w wersji 6.0 lub Mozilla oraz dostępem do internetu..
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców Minimalna wysokość postąpienia - 2000,00 zł brutto.
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut. Zamawiający określa jednoetapowy charakter licytacji, nie poprzedzany wstępną kwalifikacją elektroniczną
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój nr 13.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 08.04.2009 r. o godzinie 10:00 Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia 2. Istotne postanowienia umowy zostały załączone do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji. 3. Opisu warunków uczestnictwa w licytacji można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/zamowienie.php?zamowienie=24276 4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2009r. lub do wyczerpania kwoty, zaoferowanej przez zwycięzcę licytacji..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.