Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-11
Bydgoszcz: 12/P/2013
Numer ogłoszenia: 55260 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Społka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 12/P/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla 7 budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 77.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (odpowiednio dla zadania) tj. wykonał : a)dla zadania nr 1 - co najmniej 2 (słownie: dwa) projekty budowlane dotyczące budowy/przebudowy wewnętrznej instalacji c.w.u. i c.o. b)dla zadania nr 2 - co najmniej 1 ( słownie jeden) projekt budowlany dotyczący odwodnienia terenu e)dla zadania nr 3 - co najmniej 1 (słownie: jedną) inwentaryzację konserwatorską budynku, zaopiniowaną pozytywnie przez konserwatora zabytków f)dla zadania nr 4 - co najmniej 2 (słownie: dwa) projekty budowlane dotyczące rozbiórki budynków mieszkalnych lub obiektów użytkowych g)dla zadanie nr 5 - co najmniej 2 (słownie : dwa ) projekty budowlane dotyczące wykonania (budowy) instalacji centralnego ogrzewania gazowego h)dla zadania nr 6 - co najmniej 2 (słownie: dwa ) projekty budowlane dotyczące wykonania (budowy) instalacji centralnego ogrzewania gazowego i)dla zadania nr 7 - co najmniej 2 (słownie: dwa) audyty energetyczne budynków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej : a) dla zadania 1 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa b) dla zadania 2 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. c) dla zadania 3 - jedną osobą, która wykonała inwentaryzację konserwatorską pozytywnie zaopiniowaną przez konserwatora zabytków d) dla zadania 4 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa e) dla zadania 5 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń cieplnych , gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa f) dla zadania 6 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji , urządzeń cieplnych , gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa 6.3. Za
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę złożoną wg Formularza ofertowego . Treść ofert powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ . 2. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (wyłącznie w formie ORYGINAŁU) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z dyspozycją wynikającą z treści art.26 ust. 2b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ - (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem ) 4. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika - (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4. Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 - 2 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 - 2 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu projektu przebudowy istniejących instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Żeglarskiej 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu projektu budowlanego na odprowadzenie wód gruntowych dla budynku przy ul. Bernardyńskiej 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu inwentaryzacji konserwatorskiej piwnic w budynku przy ul. Jezuicka 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu projektu budowlanego na rozbiórkę budynku przy ul. Toruńska 70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu projektu centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Sułkowskiego 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu centralnego ogrzewania w lokalu przy ul. Jagiellońska 63.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 12/P/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na opracowaniu audytu energetycznego dla budynku przy ul. Toruńskiej 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin (wieprzowych i wołowych) oraz drobiu, podrobów i wędlin drobiowych dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2025 roku.
- Zakup ambulansu typu C na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą mobilnego lasera diodowego
- DOSTAWA GOGLI VR,EYETRAKERÓW, FILAMENTÓW DO DRUKU 3 D ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa aktualizacji sprzętowej UTM
- Dostawa przełączników sieciowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zagłoby w Warce, gmina Warka
- Multicentrum w Zgorzelcu - aktualizacja dokumentacji projektowej
- Utworzenie zielono-niebieskiej infrastruktury przy obiektach edukacyjno-sportowych w Tuliszkowie
- Wymiana źródła ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Radowie Małym
- Usługa koszenia zbóż, gryki, łubinu, facelii i kukurydzy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.