Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-05-28
Ogłoszenie nr 552875-N-2019 z dnia 2019-05-28 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: "Zakup wyposażenia do Laboratorium transportu PWSZ w Suwałkach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: "Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach" nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20002650700000, ul.
ul. Teofila Noniewicza
10
,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 456, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.suwalki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwsz.suwalki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach; ul. Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup wyposażenia do Laboratorium transportu PWSZ w Suwałkach"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie określono
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje następujące dostawy A. Wyposażenie stanowiska ćwiczeniowego do sensoryki systemów pojazdowych a. Zestaw powinien umożliwiać: a) Sprawdzanie podzespołów za pomocą multimetru lub oscyloskopu, b) Sporządzanie charakterystyk sygnałów, c) Pomiar parametrów badanych obwodów takich jak napięcie, prąd i rezystancja, d) Naukę umiejętności łączenia oraz weryfikację i ocenę parametrów mechanizmów wykonawczych pojazdowych systemów elektronicznego sterowania b. Stanowisko musi umożliwiać wykonanie następujących ćwiczeń: a) Zapoznanie się z oznaczeniami i symbolami graficznymi czujników wg dokumentacji AutoData b) Pomiary parametrów oraz określenie charakterystyk zewnętrznych czujników temperatury, ciśnienia, położenia i innych c) Pomiary wielkości elektrycznych czujników za pomocą przyrządów cyfrowych oraz analogowych lub oscyloskopu d) Poznanie budowy podzespołów i ich elementów składowych e) Przygotowanie techniczne do pracy w warsztatach w zakresie umiejętności techniki pomiarowej B. Wyposażenie stanowiska ćwiczeniowego do aktoryki systemów pojazdowych a. Zestaw powinien umożliwiać: a) Sprawdzanie podzespołów za pomocą multimetru lub oscyloskopu, b) Sporządzanie charakterystyk sygnałów, c) Pomiar parametrów badanych obwodów takich jak napięcie, prąd i rezystancja, d) Naukę umiejętności łączenia oraz weryfikację i ocenę parametrów mechanizmów wykonawczych pojazdowych systemów elektronicznego sterowania b. Stanowisko musi umożliwiać wykonanie następujących ćwiczeń: a) Zapoznanie się z oznaczeniami i symbolami graficznymi mechanizmów wykonawczych wg dokumentacji AutoData, b) Pomiary parametrów, oraz określenie charakterystyk mechanizmów wykonawczych w zakresie odpowiedzi na sygnały sterujące, oraz wartości sygnałów sprzężeń zwrotnych c) Pomiary wielkości elektrycznych za pomocą przyrządów cyfrowych oraz analogowych lub oscyloskopu d) Poznanie budowy podzespołów i ich elementów składowych e) Przygotowanie techniczne do pracy w warsztatach w zakresie umiejętności techniki pomiarowej. C. Wyposażenie stanowiska do sprawdzania układu zapłonowego pojazdowych a. Zestaw powinien umożliwiać: a) Sprawdzenie podzespołów za pomocą multimetru lub oscyloskopu b) Sporządzanie charakterystyk sygnałów c) Pomiar parametrów badanych obwodów; napięcie, prąd, rezystancja d) Naukę umiejętności: łączenia oraz weryfikacji i oceny parametrów podzespołów pojazdowych układów zapłonowych b. Stanowisko musi umożliwiać wykonanie następujących ćwiczeń: a) Zapoznanie się z oznaczeniami i symbolami graficznymi podzespołów układów zapłonowych wg dokumentacji AutoData b) Pomiary parametrów obwodów elektrycznych, takich jak rezystancje, napięcia, indukcyjności, c) Wykonywanie pomiaru parametrów kąta wyprzedzenia zapłonu d) Naukę posługiwania się przyrządami do pomiaru wielkości elektrycznych analogowymi, cyfrowymi i oscyloskopowymi e) Poznanie budowy podzespołów wchodzących w skład instalacji układów zapłonowych pojazdu f) Przygotowanie do pracy warsztatowej w zakresie utrwalenia umiejętności techniki pomiarowej D. Stanowisko do testowania turbosprężarek a. Stanowisko demonstracyjne funkcjonowania turbosprężarek przeznaczone do pomiaru i obserwacji wydatku powietrza w funkcji obrotów oraz zmiany geometrii układu dolotowego turbiny. b. Zasilanie napięciem jednofazowym : 230V, 50 Hz c. Wymagane wymiary stanowiska. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10% a) Szerokość: min 900 mm b) Długość: 700 mm c) Wysokość: 700 mm d) Waga: max 100 kg d. Zestaw powinien umożliwiać: a) Testowanie turbosprężarek w zakresie prędkości użytecznych (od 0 do 60000 obrotów/min). b) Możliwość regulacji podciśnienia do sterowania siłownikami pneumatycznymi (podciśnieniowymi) regulacji pracy turbiny, c) Regulację geometrii układu dolotowego turbiny turbosprężarek wyposażonych w elektryczny moduł sterujący, d) Zasysanie powietrza od strony turbiny w celu napędzenia turbosprężarki, e) Możliwość pomiaru ilości zasysanego powietrza po stronie sprężarki, f) Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki, e. Wszystkie mierzone parametry muszą być wskazywane na wyświetlaczach cyfrowych, f. Stanowisko należy wyposażyć w zabezpieczenia chroniące obwody dmuchawy i pompy podciśnienia. g. Stanowisko musi umożliwiać wykonanie następujących ćwiczeń: a) Testowanie sterowania podciśnieniowego mechanizmem zmiany geometrii układu dolotowego turbiny, b) Testowanie elektrycznych modułów sterujących mechanizmem zmiany geometrii układu dolotowego turbiny, c) Badanie parametrów turbosprężarki (przepływ, prędkość obrotowa) w funkcji zmiennej geometrii łopatek turbosprężarki, E. Podnośnik 2 kolumnowy do 3,0 T d.m.c. a. Elektromechaniczny podnośnik 2-kolumnowy, b. Dwukolumnowy podnośnik śrubowy, łączony dołem, przeznaczony do obsługi pojazdów o masie do minimum 3000 kg. c. Podnośnik posiadać musi elektroniczną synchronizację wózków i być wyposażony w asymetryczne ramiona unoszące oraz automatyczny system smarowania śrub. d. Podnośnik wyposażony musi być w dodatkową dolną ramę, która umożliwi posadowienie go na słabszej posadzce. e. Podstawowe parametry a) Udźwig minimum: 3 000 kg b) Minimalna wysokość ramion dla podejmowanego pojazdu max. 85 mm c) Wysokość podnoszenia minimum 2000mm d) Całkowita wysokość podnośnika nie większa niż 2700mm e) Szerokość między kolumnami minimum 2500mm f) Szerokość całkowita maksymalnie 3200 mm g) Ramiona krótsze trzyczęściowe regulowane w zakresie 500 - 900 mm h) Ramiona dłuższe trzyczęściowe regulowane w zakresie 810 - 1200 mm i) Zasilanie napięciem trójfazowym 400 V, 50 Hz F. Hamownia podwoziowa inercyjna dla samochodów osobowych a. Wymiary, (możliwe odstępstwa w granicach 5%) a) Wymiary montażowe (D x S) [mm] 1200 x 2740 D- długość S- szerokość b) Średnica rolki [mm] 319 c) Max/min rozstaw kół [mm] 2200/900 d) Minimalna średnica koła [mm] 400 b. Parametry techniczne a) Maksymalny nacisk na oś[kg] 3000 b) Liczba osi 1 (możliwość rozbudowy do wersji 4x4) c) Hamulce elektro-wirowe d) Vmax [km/h] 300 e) Maksymalny błąd pomiaru [%] 0,1 c. Opis i wyposażenie hamowni a) Rama nośna (malowana proszkowo) szt. 1 b) Rolki (moletowane i chromowane) szt. 4 c) Podnośnik pneumatyczny z blokadą rolek kpl. 1 d) Pokrywy maskujące (malowane proszkowo) kpl. 1 e) Wał łączący rolki szt. 1 f) Koło pomiarowe z czujnikiem kpl. 1 g) Stacja pogodowa szt. 1 (określa podstawowe parametry temperatura, ciśnienie i wilgotność do wyliczenia mocy wg normy ) h) Laptop z oprogramowaniem szt. 1 Kompatybilny z hamownią i) Konsola RACK 19" z kontrolerem szt. 1 j) Wentylator nadmuchowy (20.700m3/h) +/- 10% k) Wentylator wyciągowy (3.700 m3/h) +/- 10% l) Data logger sensorów (6 wejść) m) Czujnik AFR n) Czujnik ciśnienia doładowania o) Interfejs OBD p) Pulpit kontrolny z informacjami z przebiegu pomiarów q) Przystawka do pomiarów motocykli d. Montaż i szkolenie z obsługi urządzenia w cenie oferty G. Usługi montażowe, rozruch i kalibracja elementów dostawy: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w cenie oferty zrealizował następujące usługi: a. Stanowisko ćwiczeniowego do sensoryki systemów pojazdowych a) Rozruch b) szkolenie b. Stanowisko ćwiczeniowego do aktoryki systemów pojazdowych a) Rozruch b) szkolenie c. Stanowisko do sprawdzania układu zapłonowego pojazdowych a) Rozruch b) szkolenie d. Stanowisko do testowania turbosprężarek a) Rozruch b) szkolenie e. Podnośnik 2 kolumnowy do 3,2 T d.m.c. a) montaż b) szkolenie f. Hamownia podwoziowa inercyjna dla samochodów osobowych a) montaż b) szkolenie c) kalibracja 3) Szczegółowy opis poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia oraz warunki równoważności zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ od numeru 3 do numeru 4.
II.5) Główny kod CPV: 38424000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38900000-4 |
42413000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-08-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Nie określa się
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w zakresie określonym art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w zakresie określonym art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.3 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający celem potwierdzenia, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) wypełnionych załączników do SIWZ o nr od 3 i 4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 25,00 |
Termin wykonania | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do siwz
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych poniżej 1) Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacji umowy - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. 2017, poz. 847 ze zmianami) c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku siły wyższej, to znaczy niezależne od Stron losowe zdarzenie zewnętrzne, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk; 3) Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne urządzeń, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości urządzeń, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową; c) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową; d) możliwość zmiany zaoferowanego sprzętu, urządzenia na inny spełniający wymagania SIWZ, w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego sprzętu lub urządzenia, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Stanowiska umożliwiające naukę łączenia, weryfikacji i oceny parametrów podzespołów pojazdowych w zakresie sensoryki, aktoryki, układów zapłonowych i testowania turbosprężarek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38424000-3, 38900000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 25,00 |
Termin wykonania | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa wyposażenia warsztatowego podnośnik kolumnowy i inercyjna hamownia podwoziowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38424000-3, 42413000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 25,00 |
Termin wykonania | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zintegrowanego systemu pomiaru jakości sygnałów transmisji danych dla WIEiT - DE-dzp.272-687/24
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.