Ogłoszenie z dnia 2005-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: projekt oraz roboty budowlane i montażowe: OIOM i SOR
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, do kontaktów: mgr inż. Grażyna Sowa, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, fax 085 7488593. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt oraz roboty budowlane i montażowe: OIOM i SOR. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Koncepcja architektoniczno-technologiczna, projekt budowlany, projekt wykonawczy OIOM i SOR, roboty budowlane: przebudowa części istniejącego budynku zakończona uruchomieniem i przekazaniem do użytkowania OIOM , z uwzględnieniem montażu niektórych urządzeń medycznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przebudowa budynku interny, część D (dawna kuchnia), ul. M. Skłodowskiej - Curie 25 w Białymstoku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.42 - Oddziały intensywnej opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.42 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: od 2 500 000 zł do 3 000 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 60 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentują zdolność kredytową : 2 000 000,- zł; 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1.3.1. w okresie ostatnich 5 lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie przynajmniej 3 roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (każda robota - co najmniej 2 mln zł);, przy czym wymaga się, aby przynajmniej jedna robota dotyczyła budowy, modernizacji, przebudowy, rozbudowy bloku operacyjnego lub oddziału intensywnej terapii lub szpitalnego oddziału ratunkowego. 1.3.2. w okresie ostatnich 3 lat wykonali należycie co najmniej 2 prace projektowe obiektów służby zdrowia, zrealizowane lub w trakcie realizacji - zaawansowanie ponad 50%, każdy obiekt - o kubaturze nie mniejszej, niż 4000 m sześć., w tym co najmniej jeden projekt obejmujący budowę, modernizację, przebudowę, rozbudowę bloku operacyjnego, oddziału intensywnej terapii, szpitalnego oddziału ratunkowego. 1.3.3. dysponują pracownikami o odpowiednich kwalifikacjach: a) posiadającymi właściwe dla przedmiotu zamówienia uprawnienia do projektowania. b) uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, nadzorującymi i kierującymi pracownikami bezpośrednio wykonującymi roboty, c) bezpośrednio wykonującymi roboty. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie, przy czym, na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych., są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli wykonawcy zamierzają ubiegać się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, wówczas każdy z wykonawców musi spełniać w/w warunki, przy czym warunek 1.3.1 i 1.3.3 musi być spełniony przez wykonawcę, który wykona roboty budowlane, a warunek 1.3.2 - przez wykonawcę wykonującego usługi projektowe. Dopuszcza się, aby warunek 1.2 był spełniony przez wykonawcę robót budowlanych lub przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - łącznie. 4. Dopuszczony będzie udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków. Ocena odbędzie się na podstawie analizy niżej wymienionych dokumentów, które wykonawca / wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem nr PKD, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania w/w wniosku. b) Pełnomocnictwo do złożenia wniosku, jeżeli osobą podpisującą wniosek nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. a) - w oryginale c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p. d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy p.z.p. - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. e) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p. - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. f) Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagania - w/w punkt 1.3.1 h) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagania - w/w punkt 1.3.2. i) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy - nie mniejszą, niż 2 miliony zł, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków. UWAGA: - Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa dokumenty wymienione pod lit. a - f, ewentualnie i); pozostałe dokumenty wykonawcy składają odpowiednio do części zamówienia, którą planują wykonać. - Niezbędne jest złożenie pełnomocnictwa, o którym mowa w art. 23 ust. 1 p.z.p. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 07.04.2004 (Dz. U. 04.71.645). Jeżeli zamawiający otrzyma więcej niż 5 wniosków o udział w postępowaniu, wówczas dopuści do udziału tych wykonawców, którzy wykażą w dokumentach wymienionych pod lit. g) i h) największą łączną ilość robót projektowych oraz budowlanych, potwierdzonych referencjami. Jeżeli łączna ilość w/w robót będzie jednakowa - wybrany zostanie wykonawca o większej łącznej wartości w/w robót.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% schemat układu funkcjonalnego OIOM oraz SOR i ich powiązań z innymi działami - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - nie dotyczy, siwz zostanie przesłana wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: , data, godzina otwarcia ofert zostaną podane w siwz.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej pn.: "Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.