Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: budowa Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni - III etap Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Gdyni, do kontaktów: Teresa Horiszna, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6688570, fax 058 6209798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Inwestycji, Teresa Horiszna, Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0048) 058 66 88 300, fax ( 0048) 058 66 88 302, e-mail: wydz.inwestycji@gdynia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Inwestycji, Teresa Horiszna, Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. ( 0048) 058 66 88 300, fax (0048) 058 66 88 302, e-mail: wydz.inwestycji@gdynia.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Inwestycji pokój 237, Teresa Horiszna, Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. ( 0048) 058 66 88 300, fax ( 0048) 058 66 88 302, e-mail: wydz.inwestycji@gdynia.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni - III etap. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: -przygotowanie terenu; -roboty budowlane obejmujące wykonanie: robót drogowych, robót mostowych (3 wiadukty), oświetlenia, murów oporowych, przejazdów gospodarczych, kładki pieszo-jezdnej; -remont istniejących obiektów inżynierskich i dostosowanie do aktualnych standardów: modernizacja istniejącej części Estakady, prace wykończeniowe, remont muru oporowego; -budowa infrastruktury technicznej służącej ochronie środowiska: kanalizacja deszczowa, 4 zbiorniki retencyjne, 4 nowe przepusty drogowe; -instalacja urządzeń i wykonanie prac służących ochronie środowiska i zabezpieczających przed uciążliwościami związanymi z budową i eksploatacją Trasy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdynia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 45.1, 45.2. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pomiędzy 180.000.000 a 200.000.000 PLN netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 3.000.000 PLN i zabezpieczenie należytego wykonania umowy 10%. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności faktur 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum, spółka cywilna, spółka jawna, spółka partnerska, spółka komandytowa. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.dysponowanie niezbędną kadrą techniczną do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności określonej w SIWZ; 2. zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert:-2 kontraktów o wartości każdego min. 120 mln zł netto w zakresie robót mostowych lub drogowo-mostowych,-2 nowych obiektów mostowych o rozpiętości przęsła nie mniejszej niż 60m,-1 kontraktu, zawierającego montaż obiektu mostowego metodą nasuwania konstrukcji stalowej lub płyty żelbetowej; 3. wykonanie siłami własnymi Wykonawcy robót o wartości nie mniejszej niż 50% ceny Oferty, a w przypadku złożenia Oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonanie siłami własnymi tych podmiotów robót o wartości nie mniejszej niż 70%; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 5.ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 25.000.000 PLN; 6.dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny Oferty netto; 7.wniesienie wadium w kwocie 3.000.000 PLN 8.udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, podmioty działające wspólnie składają dodatkowo dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualne zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy: oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, naczelnika Urzędu Skarbowego; 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego 3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4.informacja z banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz kadry technicznej, którą dysponuje Wykonawca, przewidzianej do kierowania realizacją Projektu wraz z dołączonymi kopiami uprawnień oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 2. wykazy zrealizowanych kontraktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 10 - 9265 z dnia 14.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena Oferty - 94% okres realizacji - 4% okres udzielonej gwarancji - 2% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 340/08/UI/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.03.2006, cena - 3900 PLN. Warunki i sposób płatności: kasa UM Gdyni 8:00-15:00 lub konto BANK NORDEA POLSKA nr 44 1440 1026 0000 0000 0033 5045. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.03.2006, godzina 10:00, Polska, Urząd Miasta Gdyni Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54 pokój 105.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Budowa Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni III etap; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Sektorowy Program Operacyjny Transport na lata 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Przebudowa mostu JNI 01028773 w ciągu drogi powiatowej nr 1358F, km 2+215 w m. Trzciel
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Bojanowie, Golinie Wielkiej i Gołaszynie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kurów - ul. Wiśniowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.