To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Kraków: Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie wraz z zimowym utrzymaniem dróg wewnętrznych i chodników ZP/0023/2009
Numer ogłoszenia: 55440 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8567 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie wraz z zimowym utrzymaniem dróg wewnętrznych i chodników ZP/0023/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług : a) porządkowych na terenach zewnętrznych MS ( chodniki, boiska, drogi wewnętrzne), b) pielęgnacyjnych na terenach zielonych ( trawniki, rabaty, misy , c) zimowe utrzymanie wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, boisk i placów d) utrzymanie dyżuru porządkowego w soboty, niedziele i święta w godz. 700 - 1200 wykonywanie innych prac gospodarczych na terenach objętych zamówieniem Prace porządkowe dotyczą obszaru ograniczonego od wschodu ciągiem domów studenckich zlokalizowanych wzdłuż ulicy Rostafińskiego, od zachodu ciągiem domów studenckich zlokalizowanych wzdłuż ulicy Budryka wraz podcieniami tych budynków. Teren od strony północnej ogrodzony jest siatką wzdłuż ulicy Nawojki (od strony przystanku MPK), a od strony południowej oddzielony żywopłotem wzdłuż ulicy Reymonta żywopłotem. Przedmiotowy obszar wykorzystywany jest przez Mieszkańców Miasteczka Studenckiego jako teren rekreacyjny, na którym w okresie wiosna-lato -jesień urządzane są spotkania w plenerze, grillowanie, zabawy juwenaliowe oraz inne imprezy i spotkania towarzyskie w związku z czym bywa mocno zaśmiecany (papier, szkło, torby foliowe, niedopałki papierosów itp.). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie utrzymanie czystości na powierzonym obszarze w tym zebranie śmieci z trawników i chodników, opróżnianie koszy ze śmieci i wyniesienie ich do kontenerów. Wykonawca zobowiązany będzie do wygrabiania z trawników drobnego szkła i innych zanieczyszczeń. Usługa realizowana będzie we wszystkie dni tygodnia. Powierzchnia całkowita terenu do sprzątania wynosi około: 22 200 m2 w tym chodniki i ciągi piesze - około 2000 m2. Dzienny harmonogram prac 1. Porządkowanie całego terenu MS w godz.600 - 1000 2. Przerwa śniadaniowa w godz.1000 - 1030 3. Wykonywanie innych prac gospodarczo-porządkowych, oraz pielęgnacyjnych na terenach zielonych - w godz. 10:30 - 14:00 uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego Szczegółowy opis zamówienia A. Codzienne porządkowanie terenu : od godz. 600 do 1000 1. Prace do wykonania 1) zamiatanie, 2) usuwanie nieczystości z zieleńców (przylegających do chodników) chodników, boisk sportowych, podcieni budynków, wewnętrznej drogi pożarowej z wjazdem od ul. Reymonta, 3) opróżnianie koszy na śmieci, wywożenie śmieci do kontenerów, 4) czyszczenie pomieszczenia śmietnikowego, 5) inne prace związane z utrzymaniem porządku na terenie MS AGH. 2. Zimowe utrzymanie terenu obejmuje: 1) odśnieżanie ręczne i mechaniczne wszystkich chodników, boisk wymienionych w opisie terenu, 2) posypywanie piaskiem i innymi środkami chemicznymi wymienionych terenów do uzyskania stanu zapewniającego bezpieczeństwo komunikacji na terenie Miasteczka Studenckiego, 3) utrzymanie stałego zapasu piasku oraz środków chemicznych do odladzania. 4)odladzanie. 3. Prace pielęgnacyjne na terenach zielonych : 1) koszenie trawy bez jej zbierania - częstotliwość podyktowana szybkością wzrostu, 2) przekopywanie zadeptanych trawników, plantowanie ziemi, sianie trawy, 3) grabienie trawników z liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń, 4) podlewanie nasadzeń ( drzew i krzewów) w okresie upałów, 5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych uszkodzeń ( zieleni lub wyposażenia terenu-ławki, kosze itp.) lub innych nieprawidłowości na wyznaczonym terenie, a w szczególności zagrażających bezpieczeństwu, 6) inne prace na terenach zielonych wynikające z potrzeb Zamawiającego. B. Utrzymanie dyżuru porządkowego w soboty, niedziele i święta w godz. 7:00 - 12:00 1) Porządkowanie zieleńców, chodników, podcieni budynków, boisk, drogi wewnętrznej - zamiatanie, zwożenie śmieci do kontenerów 2) Porządkowanie terenów wokół ławek, koszy na śmieci, 3) Opróżnianie na bieżąco (w miarę potrzeb) koszy na śmieci i zwożenie śmieci do kontenerów, 4) Utrzymywanie porządku w pomieszczeniu śmietnikowym, 5) Wykonanie innych prac zleconych przez Zamawiającego na dzień dyżuru, Wykonawca winien skalkulować i podać ryczałtową miesięczną cenę za opisaną powyżej usługę. Rozliczenie między stronami następować będzie miesięcznie, na podstawie protokołu, potwierdzającego wykonanie usługi, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego. OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji usługi wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania własnego sprzętu mechanicznego do realizacji zamówienia ( kosiarki spalinowe samojezdne i żyłkowe, inne) 3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania własnego drobnego sprzętu ( miotły, łopaty), narzędzi i środków związanych z wykonaniem zadań określonych w umowie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zatrudnienia w godz. 6:00 - 14:00 odpowiednio przyuczoną stałą grupę pracowników, b) wyznaczenia osoby, która w jego imieniu i na jego koszt będzie koordynowała i kontrolowała codzienną pracę grupy oraz kontaktowała się z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie prac objętych umową c) współdziałania kadry Wykonawcy ze służbami MS AGH w zakresie, dyscypliny oraz wydajności i oceny jakości pracy, d) zorganizowania szkolenia zawodowego pracowników w celu przyuczenia do wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego, e) zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą, oznaczoną emblematami firmy f) dbałości o porządek w altanach śmietnikowych, do których zwożone będą nieczystości z terenu, g) zatrudnienia pracowników posiadających uprawnienia do obsługi sprzętu mechanicznego (kosiarki, dmuchawy itp.), h) dokonywania bieżących napraw posiadanego sprzętu i utrzymanie go w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej. UPRAWNIENIA I OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Zamawiający ma prawo kontroli pracowników Wykonawcy w zakresie wykonywania przez nich obowiązków służbowych. Wszelkie uwagi będą przekazywane Wykonawcy i osobie przez niego upoważnionej, którzy zobowiązani są do niezwłocznego usunięcia niedociągnięć. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w drodze pisemnego oświadczenia w przypadku rażącego naruszenia przyjętych w umowie ustaleń. Oświadczenie winno zawierać szczegółowy opis naruszenia i skutkować będzie na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie zostało złożone Wykonawcy. Zamawiający ma prawo przez okres dwóch miesięcy zatrudnić firmę, która na koszt Wykonawcy wykonywać będzie objęte umową usługi. 3. Zamawiający udostępni pomieszczenia magazynowe do przechowywania sprzętu. 4. Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy pomieszczenia socjalne - szatnię, umywalnię . 5. Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia pracowników Wykonawcy z zakresu BHP i p.poż. na zasadach obowiązujących w AGH. 6. Przedstawiciel Zamawiającego będzie codziennie kontaktował się z osobą upoważnioną przez Wykonawcy w sprawie bieżących zadań i jakości wykonywanych usług Uwaga 1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu na przygotowanym przez siebie załączniku do oferty sposób organizacji pracy przy realizacji całego zamówienia z uwzględnieniem: 1) ilości osób skierowanych do pracy w zależności od pory roku i zakresu realizowanej usługi, 2) ilości i rodzaju sprzętu przewidzianego do realizacji usługi 3) godzin pracy personelu, 4) obowiązku bieżącego utrzymania czystości na szlakach komunikacyjnych, 5) wydłużenie godzin pracy (np. na dwie zmiany) zwiększenia ilości personelu w okresie kwaterowania (wrzesień/październik) i wykwaterowania studentów (czerwiec/lipiec), Juwenalii (maj) oraz w miarę potrzeb w okresie zimowym. 2. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po wcześniejszym zgłoszeniu...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 102720 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O.
- ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O., ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 102720
- Oferta z najniższą ceną: 102720 oferta z najwyższą ceną: 108000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.