Ogłoszenie z dnia 2011-03-26
Poznań: Opracowanie opisów zadań, standardów i procedur egzaminacyjnych dla poszczególnych zadań zawodowych (w ramach 5 zawodów) w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego
Numer ogłoszenia: 55456 - 2011; data zamieszczenia: 26.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej , ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie opisów zadań, standardów i procedur egzaminacyjnych dla poszczególnych zadań zawodowych (w ramach 5 zawodów) w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Opracowanie opisów zadań, standardów i procedur egzaminacyjnych dla poszczególnych zadań zawodowych (w ramach 5 zawodów) w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny usługi szkolenia zawodowego 80530000-8 2 Zakres zamówienia stanowią: 1) Analiza standardów egzaminacyjnych pod kątem wydzielenia zadań zawodowych dla 5 zawodów przez min.3 ekspertów. Opracowanie powinno zawierać część opisową oraz graficzną-około 20 stron (3 zbindowane egzemplarze dla każdego zawodu oraz jedna płytka dla każdego z 5 zawodów). 2) Opracowanie opisu zadań zawodowych dla 5 zawodów na 2 poziomach (czeladniczy i mistrzowski).Opracowanie powinno zawierać część opisową około 40 stron dla każdego z 5 zawodów na poziomie mistrza i czeladnika (3 zbindowane egzemplarze dla każdego zawodu oraz jedna płytka dla każdego z 5 zawodów). 3) Opracowanie przez ekspertów standardów egzaminacyjnych dla zadań zawodowych z 5 zawodów na dwóch poziomach egzaminu (czeladniczy i mistrzowski). Opracowanie powinno zawierać część opisową około 40 stron dla każdego z 5 zawodów na poziomie mistrza i czeladnika (3 zbindowane egzemplarze dla każdego zawodu oraz jedna płytka dla każdego z 5 zawodów). 4) Opracowanie regulaminu potwierdzania kwalifikacji dla zadań zawodowych (tryb pracy komisji egzaminacyjnej, procedura przebiegu egzaminu w części praktycznej i w części teoretycznej, kryteria oceniania, wzór certyfikatu). Zbindowanych 5 egzemplarzy regulaminu oraz wzór certyfikatu i 160 wydrukowanych certyfikatów z wykropkowanymi miejscami na niezbędne dane osobowe. 5) Przeprowadzenie szkolenia dla członków komisji egzaminacyjnej dla 5 zawodów (20 członków).Przedłożenie harmonogramu czasu szkoleń oraz sprawozdania jego wykonania. 6) Konsultacje indywidualne przed przystąpieniem do egzaminu dla 50 grup po 16 godzin dla min. 3 zadań zawodowych. Konsultacje będą prowadzone w oparciu o wydzielone zadania zawodowe dla zawodów(obejmować będą dla jednego beneficjenta min. 3 zadania zawodowe w wybranym zawodzie, dostosowane do potrzeb pracowników, rekrutujących się z określonych zakładów pracy, a zatem winny być dostosowane pośrednio do potrzeb pracodawców). Z uwagi na zgłoszone na etapie rekrutacji oczekiwania beneficjentów projektu wykonawca jest zobowiązany do ich uwzględnienia i do zastosowania form praktycznych i teoretycznych w ramach konsultacji oraz do zapewnienia niezbędnych urządzeń i narzędzi dla ich realizacji. 3 Terminy konsultacji powinny zostać dostosowane do trzyzmianowego systemu pracy uczestników zajęć z zawodów: ślusarz, kucharz małej gastronomii, operator obrabiarek skrawających, monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych, monter elektronik. 4 Konsultacje mogą odbywać się w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 w tygodniu oraz w weekendy - przed przystąpieniem do ich realizacji należy uzgodnić harmonogram zajęć z uczestnikami. 5 Zajęcia- konsultacje dla zawodu monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych, monter elektronik, mogą odbywać się wyłącznie w weekendy. 6 Uczestnikom zajęć należy zapewnić wyżywienie w trakcie konsultacji: 1 ciepły posiłek i przerwa kawowa. 7 Konsultacje i egzaminy dla min. 3 zadań zawodowych należy przeprowadzić dla 150 uczestników z uwzględnieniem poniższego podziału na zawody i kwalifikacje: monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych czeladnik/mistrz 90 monter elektronik czeladnik/mistrz 4 operator obrabiarek skrawających czeladnik/mistrz 20 kucharz małej gastronomii czeladnik/mistrz 8 Ślusarz czeladnik/mistrz 28 łącznie 150 8 Szczegóły dotyczące konsultacji indywidualnych: Lp. /Zawód Nr zawodu/ Liczba osób/ Ilość grup teoretycznych/ Ilość grup praktycznych 1 Operator obrabiarek skrawających 722[02] 20 1g x 2z = 2g 4g x 2z = 8g 2 Ślusarz 722[03] 28 1g x 2z = 2g 3g x 2z = 6g 3 Kucharz małej gastronomi 512[05] 8 1g x 2z = 2g 1g x 2z = 2g 4 Monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych 725[02] 90 3g x 2z = 6g 9g x 2z = 18g 5 Monter - elektronik 725[05] 4 1g x 2z = 2g 1g x 2z = 2g Razem 150 7g x 2z = 14g 18g x 2z = 36g Razem 14 grup + 36 grup = 50 grup 1) Operator obrabiarek skrawających zajęcia teoretyczne 1 grupa w liczbie 20 osób realizuje w 2 zespołach 10 osobowych zajęcia= 32 godziny dydaktyczne 2) Operator obrabiarek skrawających zajęcia praktyczne 8 grup w liczbie średnio 5 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne co daje w sumie 128 godzin 3) Ślusarz zajęcia teoretyczne 1 grupa w liczbie 28 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne 4) Ślusarz zajęcia praktyczne 3 grupy w liczbie około 9 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne co daje w sumie 96 godzin 5) Kucharz małej gastronomi zajęcia teoretyczne 1 grupa w liczbie 9 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne 6) Kucharz małej gastronomi zajęcia praktyczne 1 grupa w liczbie 9 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne 7) Monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych zajęcia teoretyczne 3 grupy w liczbie 30 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne co daje razem 96 godzin 8) Monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych zajęcia praktyczne 9 grup w liczbie 10 osób realizuje 32 godziny dydaktyczne co daje razem 288 godzin 9) Monter - elektronik zajęcia teoretyczne 1 grupa w liczbie 4 osoby realizuje 32 godziny dydaktyczne 10) Monter - elektronik zajęcia praktyczne 1 grupa w liczbie 4 osoby realizuje 32 godziny dydaktyczne RAZEM: 800 GODZIN 9 Zamawiający przekaże wykonawcy dane kontaktowe i adresowe uczestników zajęć. 10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji zamówienia wyposażenie pracowni potrzebne do wykonywania połączeń w instalacjach przewodowych i światłowodowych w szkoleniu modułowym metodą MES 1) Zawód: monter sieci i urządzeń telekomunikacyjnych 725[02] a) Wyposażenie ogólnodydaktyczne pracowni: - tablica szkolna bezpyłowa, projektor - biblioteczka podręczna z literaturą przedmiotową (podręczniki zawodowe, poradniki i normy techniczne, katalogi, warunki techniczne, materiały szkoleniowe producentów, normy, - zestawy eksponatów typu: przewody, złącza, obudowy podzespoły bierne i czynne - komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz dostępem do Internetu, - stół nauczyciela jednocześnie spełniający rolę stanowiska dla egzaminatorów, - stoliki uczniowskie 2-osobowe wraz z kompletem krzeseł do pracy podczas zajęć teoretycznych, - szafa na środki dydaktyczne: przybory rysunkowe, modele podzespołów. b) Wyposażenie pracowni niezbędne do wykonania instalacji Wykaz niezbędnych stanowisk dydaktycznych właściwych dla danej pracowni: - stanowisko do obróbki przewodów oraz kabli telekomunikacyjnych, stanowisko montażu fragmentów instalacji telekomunikacyjnej natynkowej, stanowisko lutownicze, stanowisko pomiarów kabli wieloparowych i lokalizacji uszkodzeń stanowisko do montażu i kontroli kabli światłowodowych c) Stanowisko do obróbki przewodów oraz kabli telekomunikacyjnych powinno zawierać materiały oraz urządzenia diagnostyczne: noże monterskie do zdejmowania powłoki izolacyjnej z kabla, szczypce do zaciskania złączy, taśmy EZ - do owijania ośrodka; miernik uniwersalny oraz tester kabli wyposażone w odpowiednie złącza d) Stanowisko do montażu fragmentów instalacji telekomunikacyjnej natynkowej powinno zawierać materiały oraz urządzenia diagnostyczne: tablice perforowane, wiertarka elektryczna - ręczna, zestaw wierteł, gniazda telefoniczne, aparaty telefoniczne, zestawy wkrętaków, noże do ściągania powłoki izolowanej, generator sygnałowy, pistolet do klejenia przewodów; miernik uniwersalny oraz testery kabli wyposażone w odpowiednie złącza; listwy instalacyjne, łącznice kablowe. e) Stanowisko lutownicze powinno zawierać: nóż do zdejmowania izolacji, lutownice elektryczne, taśmy do formowania przewodów; odcinki przewodów telekomunikacyjnych, spoiwo lutownicze, łącznice, koszulki termokurczliwe (zestaw) miernik uniwersalny oraz tester kabli f) Stanowisko do pomiarów kabli wieloparowych i lokalizacji uszkodzeń powinno zawierać: oscyloskop dwukanałowy 20MHz, sondy do oscyloskopu napięciowe, prądowe, przewody o różnych długościach zakończonych banankami, multimetr uniwersalny, zasilacz 48V/5A regulowany, generator sygnałowy, generator impulsów programowany, panel zasilający 230V, panel zasilający 2x24V; tester linii przewodowych reflektometr linii przewodowych g) Stanowisko łączenia i kontroli kabli światłowodowych powinno zawierać narzędzia do: wykonania złącz stałych przy zastosowaniu spawarki wykonywania złącz rozłącznych h) Pomiarów parametrów podstawowych elementów toru światłowodowego - pokaz na przyrządach: pomiary światłowodów reflektometrem (OTDR), pomiar mocy sygnału optycznego, nadajnik i miernik mocy optycznej ), pomiar strat metodą transmisyjną (nadajnik i miernik mocy optycznej ), 2) Zawód: Monter elektronik 725[05] a) Wyposażenie pracowni niezbędne do wykonania instalacji określonego urządzenia elektronicznego, uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania zgodnie z dokumentacją. Na wyposażeniu tym uczeń będzie się uczył jak należy: - przygotować podzespoły, wiązki przewodów i inne elementy do instalacji - wyznaczyć trasę instalacji oraz wykonać prace przygotowawcze do mocowań - mechanicznych - wykonać połączenia elektryczne wymaganą techniką - stosować właściwe narzędzia i przyrządy pomiarowe oraz poprawnie - posługiwać się nimi - przeprowadzać kontrolę poprawności wykonanych operacji - uruchomić i sprawdzić działanie zainstalowanych podzespołów - elektrycznych i elektronicznych - utrzymywać ład i porządek na stanowisku pracy - wykonać zadanie w przewidzianym czasie - uporządkować stanowisko pracy, oczyścić narzędzia i sprzęt, rozliczyć - materiały, zagospodarować odpady. b) Wyposażenie ogólnodydaktyczne pracowni: tablica szkolna bezpyłowa, projektor biblioteczka podręczna z literaturą przedmiotową (podręczniki zawodowe, poradniki i normy techniczne, katalogi, warunki techniczne, materiały szkoleniowe producentów, normy, zestawy eksponatów typu: przewody, złącza, obudowy podzespoły bierne i czynne komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz dostępem do Internetu, stół nauczyciela jednocześnie spełniający rolę stanowiska dla egzaminatorów, stoliki uczniowskie 2-osobowe wraz z kompletem krzeseł do pracy podczas zajęć teoretycznych, szafa na środki dydaktyczne: przybory rysunkowe, modele podzespołów. c) Obróbka przewodów Wykaz, narzędzi i innego sprzętu niezbędnego do wykonywania połączeń przewodowych dla zawodu monter elektronik: stół laboratoryjny, krzesło, nóż do zdejmowania izolacji z przewodów koncentrycznych, nóż do zdejmowania izolacji z przewodów o grubości 0,32-0,51mm, przyrząd do zdejmowania izolacji, elektryczne urządzenie do ściągania izolacji, nożyczki ręczne do ściągania izolacji, obcinaczki do Cu 0,81mm, Cu 1,3mm, do Cu 1,6mm, do Cu 2,6mm/NiCr 0,8mm, zaciskacz złączy, np. F-56, F-59, PL-11-WG, ECR-11 itp., zaciskacz złączy do przewodów wieloprzewodowych, zaciskacz złączy stosowanych do przewodów telefonicznych, zaciskacz złączy stosowanych w sieciach WLAN, zarabiacz kabla, np. QR-540, QR-860, QR-1125, stacja lutownicza, kosz na odpadki metalowe (oznakowany), kosz na odpadki plastikowe (oznakowany); Wykaz materiałów, półfabrykatów i innych środków niezbędnych w procesie kształcenia oraz podczas egzaminu zawodowego: pasta lutownicza, topnik gel, spoiwo LC 60 lub LC 63, środek czyszczący pro clean, chusteczki teflonowe, przewody współosiowe, przewody wielożyłowe, przewody do telewizji dozorowej, końcówki typu F - zaciskane i nakręcane, BNC, końcówki telefoniczne, złącza stosowane w sieciach WLAN; d) Biblioteczka zawodowa wyposażona w dokumentację, instrukcje, normy, procedury, przewodniki, regulaminy, przepisy prawne właściwe dla danego zawodu/ pracowni/ stanowiska. Oryginalne instrukcje serwisowe w języku polskim do posiadanych urządzeń, instrukcje stanowiskowe do realizowanych ćwiczeń e) Środki zapewniające przestrzeganie zasad ergonomii oraz bezpieczeństwa i higieny pracy: apteczka z podstawowym wyposażeniem; środki ochrony indywidualnej, środki i sprzęt do utrzymania czystości na stanowisku, pojemniki na segregowane odpady, gaśnica. f) Stanowisko kontrolno-pomiarowe powinno zawierać: oscyloskop dwukanałowy 20MHz, sondy do oscyloskopu napięciowe, prądowe, przewody o różnych długościach zakończonych banankami, multimetr uniwersalny, zasilacz 48V/5A regulowany, generator sygnałowy, generator impulsów programowany, panel zasilający 230V, panel zasilający 2x24V 3) Zawód: operator obrabiarek skrawających 722[02] a) Wykonawca zapewnia warunki: do tworzenia programu obróbczego na tokarkę i frezarkę CNC, do wykonania według programu obróbki na tokarce lub frezarce CNC, b) Wyposażenie dydaktyczne pracowni CNC: tablica szkolna bezpyłowa, 8 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem szkoleniowym Sinu Train do pisania programów na tokarkę i frezarkę CNC, 2 tokarki szkoleniowe CNC EXPERT CNC-FMS ze sterowaniem SINUMERIK 802D, 2 frezarki szkoleniowe CNC eXpertMill VMC-0600 ze sterowaniem SINUMERIK 802D, zestaw podręczników szkoleniowych producenta do każdego stanowiska, narzędzia skrawające: noże tokarskie, frezy palcowe oraz wiertła, narzędzia pomiarowe oraz zestaw kluczy, materiał do obróbki, stół nauczycielski spełniający równocześnie rolę stanowiska dla egzaminatorów. 4) Zawód: ślusarz 722[03] Wyposażenie dydaktyczne działu obróbki ręcznej: tablica szkolna, imadła ślusarskie, wiertarki stołowe z imadłem wiertarskim, płyta traserska, nożyce gilotynowe, narzędzia traserskie, komplet pilników, piłka ręczna do metalu, przecinaki, młotek, komplet wierteł i gwintowników, rozwiertaki, tablice poglądowe, narzędzia pomiarowe i kontrolne, stół nauczycielski spełniający równocześnie rolę stanowiska dla egzaminatorów. 5) Zawód: kucharz małej gastronomii 512[05] Wyposażenie dydaktyczne: należy zapewnić wyposażenie pracowni gastronomicznej w sprzęt niezbędny do realizacji zdań zawodowych 11 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu dokumentacje potwierdzającą doświadczenie osób określonych w pkt VI ppkt 3 SIWZ, wskazanych w ofercie w wykazie osób, w szczególności: certyfikaty, referencje, dyplom ukończenia studiów oraz zaświadczenie pracodawcy o 5 letnim doświadczeniu zawodowym w kształceniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery_tysiące_złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację Opracowanie opisów zadań, standardów i procedur egzaminacyjnych dla poszczególnych zadań zawodowych (w ramach 5 zawodów) w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - POZNAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 4 kwietnia 2011r. do godziny 11:30. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5) ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a) dysponuje 3 ekspertami do analizy standardów, podziału zawodów na zadania zawodowe i opisu zadań ze znajomością metodologii MES. Winni to być autorzy programów modułowych dla szkolenia dorosłych wykonywanych w projekcie Tor 9, w którym zastosowano metodologię MES z podziałem na treści kształcenia, na zadania zawodowe. Ponadto od każdego z trzech ekspertów wymagane jest udokumentowanie minimum jednego praktycznego doświadczenia w realizacji pilotażowego wdrożenia szkolenia modułowego w szkolnictwie zawodowym. b) dysponuje liczbą min. 10 trenerów dla realizacji harmonogramu konsultacji w części praktycznej i teoretycznej. Trenerzy winni posiadać wykształcenie wyższe branżowe odpowiednie dla każdego z 5 zawodów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w kształceniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów określonych w art. 26 ust 2 b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 2) termin realizacji -- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, związanych z obecnością kandydatów w szkoleniach, 3) zmiany w zakresie ilości poszczególnych godzin przewidzianych do konsultacji, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. 4) zmiany osobowe -- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem. 5) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.