Og³oszenie z dnia 2010-03-02
G³ogów: Dostawa papieru, materia³ów biurowych i materia³ów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w G³ogowie w 2010r.
Numer og³oszenia: 55462 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat G³ogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa papieru, materia³ów biurowych i materia³ów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w G³ogowie w 2010r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê papieru, materia³ów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w G³ogowie. 2.Termin realizacji zamówienia : od podpisania umowy do 31.12.2010r. 3.Planowany asortyment i wielko¶æ zamówienia okre¶la zestawienie ofertowe papieru i materia³ów biurowych (czê¶æ 1A) i zestawienie materia³ów eksploatacyjnych (czê¶æ 1B). 4.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia pod wzglêdem ilo¶ciowym oraz prawo do czê¶ciowego zakupu wymienionego asortymentu. 5.Dostawa realizowana bêdzie na ka¿dorazowe zlecenie dostawy potwierdzone pisemnie przez Zamawiaj±cego. 6.Dostawa realizowana bêdzie w Starostwie Powiatowym w G³ogowie w dni robocze w godz. 10.00-14.00. 7.Odbiór przedmiotu dostawy nast±pi ka¿dorazowo w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, pok. 312. 8.Wymagany termin realizacji dostawy: -zamówienia ma³e - do 48 godzin -zamówienia du¿e, tzw. kwartalne - do 14 dni -zamówienia pilne (dotycz±ce jednostkowych ilo¶ci papieru, atramentowych wk³adów do drukarek, tonerów)- w ci±gu 24 godz. 9.Wszystkie dostawy realizowane bêd± na koszt Wykonawcy. 10.W razie stwierdzenia wad lub braków, kupuj±cy zwróci wadliw± partiê towaru Wykonawcy, który wymieni j± na now± partie woln± od wad w ci±gu 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiaj±cego, b±d¼ te¿ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe. 11.Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot umowy sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2010r., b±d¼ do wyczerpania maksymalnej warto¶ci brutto umowy zgodnie z ofert±. 12.Wykonawca musi zapewniæ odbiór i recykling wk³adów do drukarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i kserokopiarek przekazanych przez Zamawiaj±cego i potwierdziæ to certyfikatem dla ka¿dej partii przekazanych wk³adów po telefonicznym uzgodnieniu terminu. 13.Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych - na czê¶æ A zamówienia- papier i materia³y biurowe i -lub na czê¶æ B zamówienia materia³y eksploatacyjne..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.70.00 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.95.00 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Papier i materia³y biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE "PEN" SPÓ£KA JAWNA SEBASTIAN KULESZA
- Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe PEN Spó³ka Jawna Marlena Kulesza, ul. Mickiewicza 50, 67-200 G³ogów, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 29655,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 29655,18
Oferta z najni¿sz± cen±: 29655,18 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 33412,89
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Materia³y eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO WIELOBRAN¯OWE "PEN" SPÓ£KA JAWNA SEBASTIAN KULESZA
- Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe PEN Spó³ka Jawna Marlena Kulesza, ul. Mickiewicza 50, 67-200 G³ogów, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 51380,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 51380,63
Oferta z najni¿sz± cen±: 51380,63 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 91121,95
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 69 -73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dotyczy dostaw, które s± powszechnie dostêpne i posiadaj± ustalone standardy jako¶ciowe. Przes³anki dotycz±ce zastosowania trybu - dostêpno¶æ i ustalony standard jako¶ciowy, dotycz± przedmiotu zamówienia - papier i materia³y biurowe, materia³y eksploatacyjne - wystêpuj± ³±cznie. Warto¶æ szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8 ustawy Pzp tzn. 193 000 euro dla dostaw.
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- na dostawê materia³ów opatrunkowych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- Remont pokrycia dachu budynku szko³y II Liceum Ogólnokszta³c±cego w G³ogowie.
- Zmiana sposobu u¿ytkowania lokalu us³ugowego przy ul. Budziszyñskiej 3A w G³ogowie na potrzeby dzia³alno¶ci Filii nr 3 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w G³ogowie.
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych
- DOSTAWY ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Dostawa materia³ów biurowych i cateringowych
- Dostawa materia³ów biurowych
- Dostawa sprzêtu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.