Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Starogard Gdański: Budowa drogi gminnej na ulicy Kwiatowej i Południowej w miejscowości Kokoszkowy wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 222
Numer ogłoszenia: 55493 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej na ulicy Kwiatowej i Południowej w miejscowości Kokoszkowy wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 222.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej budowie drogi gminnej na ulicy Kwiatowej i Południowej w miejscowości Kokoszkowy wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 222 Zakres prac do wykonania: a) Budowa drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 222 do granicy gminy Starogard Gdański. Długość drogi ok. 1+240km. Przyjęto następujące założenia techniczne dla drogi: - Kategoria drogi - gminna klasy Z - Prędkość projektowa Vp=40kmh, - Szerokość pasów ruchu 2.75m - Szerokość chodników: 1,25 - 2,0 m. - Szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,5 - 3,0 m. - Jezdnia ograniczona krawężnikiem ulicznym 15x30 cm. na ławie betonowej z oporem - Zjazdy na posesje indywidualne szer. 4,0 m., na drogi publiczne szer. 5,5 m. 1. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI (droga gminna na odcinku od km. 0+020,00 do km. 1+240) - KR3 1. Beton asfaltowy (012,8) gr. 5cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy (016) gr. 6cm w-wa wiążąca 3. Beton asfaltowy (020) gr. 7cm pod. zasadnicza 4 Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 031,5 gr.20cm pod. pomocnicza 5 Pospółka gr.20 cm w-wa odcinająca 6 Grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa gr. 15 cm stabilizacja 2. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI (droga gminna na odcinku od km. 0+012,21 do km. . 0+020,00) - KR4 1. Beton asfaltowy (012,8) gr. 5cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy (016) gr. 8cm w-wa wiążąca 3. Beton asfaltowy (020) gr. 10cm pod. zasadnicza 4 Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 031,5 gr.20cm pod. pomocnicza 5 Kruszywo naturalne gruboziarniste stabilizowane mechanicznie gr.30 cm wzmocnienie podłoża 6 Geosiatka o sztywnych węzłach na geowłókninie 3. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW 1. Kostka betonowa gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5cm 3. Chudy beton gr. 14cm pod. zasadnicza 4. Pospółka gr. 15cm w-wa odcinająca 5. Ewentualnie stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym gr. 10cm 4. KONSTRUKCJA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO 1. Kostka betonowa bez faz gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5cm 3. Chudy beton gr. 14cm pod. zasadnicza 4. Pospółka gr. 15cm w-wa odcinająca 5. Ewentualnie stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym gr. 10cm 5. KONSTRUKCJA CHODNIKÓW 1. Kostka betonowa gr. 6cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5cm 3. Pospółka gr. 10cm w-wa odcinająca 5. Ewentualnie stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym gr. 10cm 6. KONSTRUKCJA ELEMENTÓW SPOWOLNIENIA RUCHU (płytowe progi spowalniające, wyniesione przejście dla pieszych, wyniesione skrzyżowanie ul. Kwiatowej ze Słoneczną) 1. Kostka betonowa gr. 8cm w-wa ścieralna 2. Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5cm 3. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 031,5 gr. 25cm pod. zasadnicza 4. Pospółka gr. 30cm w-wa odcinająca 5. stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa gr. 15cm b) Budowa kanalizacji deszczowej służącej odwodnieniu drogi Projektowana jest kanalizacja deszczowa z rur PCV klasy sztywności obwodowej SN6 oraz szczelności zgodnie z normą EN1401-1, na podsypce piaskowo-żwirowej gr. 15 cm i w obsypce do wys. 20 cm ponad wierzch rury. Wody opadowe z nawierzchni będą odprowadzane poprzez wpusty uliczne zamontowane na studzienkach z rury betonowej fi 500 mm. Zaprojektowano urządzenia podczyszczające wody deszczowe w postaci: osadnika piasku z kręgów betonowych Dn 200 mm i pojemności V=3,0 m3 oraz separator lamelowy Dz 1500 mm. c) Przebudowa stacji i linii elektroenergetycznych NN 0,4kV i SN 15 kV - usunięcie kolizji W zakres inwestycji wchodzi przebudowa stacji transformatorowej T-60389, która należy zdemontować. W nowej lokalizacji zaprojektowano słupową stację transformatorową typu STSK 202506 z transformatorem 100 kVA i rozdzielnicą stacyjną. Inwestycja obejmuje również przebudowę linii napowietrznej oraz budowę linii kablowej SN 15 kV - demontaż istniejących słupów wraz z przewodami oraz budowa nowej linii kablowej oraz przebudowę linii napowietrznej oraz budowę linii kablowej NN 0,4 kV - demontaż istniejących słupów wraz z przewodami, wymiana istniejących słupów oraz budowa nowych linii kablowych d) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - usunięcie kolizji z budowaną drogą e) Przebudowa kolidującej sieci gazowej średniego i niskiego ciśnienia f) Przebudowa skrzyżowania ulicy Południowej z drogą wojewódzką nr 222 na długości ok. 360 mb. - obniżenie niwelety drogi wojewódzkiej na odc. ok. 170 m. poprzez rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni i wykonanie jej na nowo z zaprojektowaną niweletą - budowa wysp dzielących - budowa dodatkowego pasa ruchu dla relacji lewoskrętnych - przebudowa odcinka istniejącego ciągu piezo-rowerowego biegnącego wzdłuż drogi wojewódzkiej za pasem zieleni i rowem - budowa azylów dla pieszych Przyjęto następujące założenia techniczne dla przebudowy drogi wojewódzkiej: o Kategoria drogi - wojewódzka klasy G o Prędkość projektowa Vp=50km/h, o Prędkość miarodajna: 70 km/h o Szerokość pasów ruchu 3,0 m o Szerokość dodatkowych pasów ruchu dla lewoskrętów: 3,0 m o Szerokość poboczy gruntowych: 1,25 m. o Szerokość wysp dzielących: do 3,0 m. (min. 1,6 m.) 1. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI (droga wojewódzka) - KR4 1. Beton asfaltowy (0/12,8) gr. 5cm w-wa ścieralna 2. Beton asfaltowy (0/16) gr. 4cm w-wa wiążąca 3. Beton asfaltowy (0/16) gr. 4cm w-wa wiążąca 4. Beton asfaltowy (0/20) gr. 10cm pod. zasadnicza 5. Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr.20cm pod. pomocnicza 6. Kruszywo naturalne gruboziarniste stabilizowane mechanicznie gr.30 cm Wzmocnienie podłoża 7. Geosiatka o sztywnych węzłach na geowłókninie g) Wykonanie docelowej organizacji ruchu na drodze gminnej oraz na przebudowywanym odcinku drogi wojewódzkiej h) Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej drogi lub mających dostęp z tej drogi, a także na przebudowywanym skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot na drodze wojewódzkiej opracowany przez Zamawiającego i) Wycinkę krzewów oraz drzew wraz z karczowaniem pni Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy oświetlenia drogowego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) Kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej b) Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót c) opłaty za zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej, d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) e) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa drogi gminnej na ulicy Kwiatowej i Południowej w miejscowości Kokoszkowy wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 222, na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione skutecznie w terminie określonym w SIWZ w momencie zaksięgowania jego wpływu na konto zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną polegającą na budowie drogi o nawierzchni bitumicznej długości co najmniej 1 km.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży drogowej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 tys. złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie dc projektowych elementów uzbrojenia terenu lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych prac - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robot za uprzednią zgodą zamawiającego. Warunkiem koniecznym zaakceptowania nowego kierownika budowy/robót jest posiadanie przez niego uprawnień do kierowania robotami w zakresie koniecznym do prowadzenia prac. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.