eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › zakup jezdnego aparatu RTG, aparatu RTG z ramieniem "C" oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-10-30

POZYCJA 55511

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy ¦winouj¶cie: zakup jezdnego aparatu RTG, aparatu RTG z ramieniem "C" oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w ¦winouj¶ciu, do kontaktów: Specjalista ds. gospodarczych - Monika Koput, ul. Mieszka I 7, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213413 wew. 310, 3212135, fax 091 3212135, e-mail: monika.spzoz@fornet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.bip.um.swinoujscie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakup jezdnego aparatu RTG, aparatu RTG z ramieniem "C" oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : SPZOZ Szpital Miejski, ul. Mieszka 17 w ¦winouj¶ciu. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Zakup jezdnego aparatu RTG, aparatu RTG z ramieniem "C" oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Dostawa wraz z monta¿em jezdnych aparatów RTG oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; 4 tygodnie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wadium w kwocie 5 000,00 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.1. spe³niaj± warunki okre¶lone wart. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieñ publicznych 1.2. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 1.3. dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym, ekonomicznym wymaganym do realizacji zadania Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± "spe³nia/nie spe³nia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiaj±cego. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³. Niespe³nienie któregokolwiek z warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 1 sekcji "opis warunków udzia³u w postêpowaniu" spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania. 2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê, który nie spe³nia wymaganych warunków oraz je¿eli stwierdzi, ¿e dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postêpowania s± nieprawdziwe Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dokumentów koniecznych do dokonania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca za³±cza do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1. o¶wiadczenie o prawie ubiegania siê o zamówienie publiczne na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. dokument rejestracji firmy z okre¶leniem przedmiotu dzia³alno¶ci oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy ( dokument nie starszy ni¿ sprzed sze¶ciu miesiêcy), 3. o¶wiadczenie na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4. za¶wiadczenie z w³a¶ciwego organu podatkowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, ¿e Wykonawca nie zalega z p³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne ( wystawione nie wcze¶niej ni¿ trzy miesi±ce przed og³oszeniem przetargu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych) lub uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub rodo¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci. 5. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 17 ust. 1 pkt. 5 uozp., wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert . 6. O¶wiadczenie o akceptacji wzoru umowy. 7. O¶wiadczenie, ¿e sprzêt bêd±cy przedmiotem zamówienia posiada kompletn± dokumentacjê techniczn± (w jêzyku polskim), certyfikaty i inne niezbêdne dokumenty zezwalaj±ce na eksploatacjê. 1. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawcê posiadaj±ceao siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytoriom Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.3, 1.2.5 -1.2.7 Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania wniosków b. nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania wniosków; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania wniosków; 3.2. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 1.2.4, Wykonawca zagraniczny sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania wniosków; 3.3. W przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2, nale¿y zast±piæ je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny byæ wystawione w terminach okre¶lonych odpowiednio w pkt. 3.1 i 3.2. 3.4. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. 4. Opis sposobu przygotowania wniosku: 1. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 2. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê. 3. Oferta musi obejmowaæ ca³o¶æ zamówienia 4. Oferta winna byæ przygotowana na formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz za³±czniki nr 4, 5, 6, 7 niniejszej specyfikacji 5. Do oferty winny byæ do³±czone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w pkt V niniejszej specyfikacji. 6. W przypadku gdy Wykonawca do³±cza do oferty jako za³±cznik kopiê jakiego¶ dokumentu, kopia winna byæ po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez us³ugodawcê. 7. Formularz oferty oraz wszystkie za³±czniki do oferty stanowi±ce o¶wiadczenia Wykonawcy winny byæ podpisane przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Upowa¿nienie do podpisania oferty winno byæ do³±czone do oferty , o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty. 9. Wszystkie strony oferty powinny byæ podpisane, ponumerowane i spiête. 10. Wykonawca zamie¶ci ofertê w zamkniêtej kopercie. Na kopertach rnusz± znajdowaæ siê nastêpuj±ce oznaczenia a) nazwa i adres Zamawiaj±cego, b) nazwa i adres Wykonawcy. c) napis: "Zakup jezdnego aparatu RTG, aparatu RTG z ramieniem C, oraz automatycznej wywo³ywarki b³on RTG"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. warunki techniczne 20 3. warunki gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 10 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± pisemnie. Wzór wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu wraz z za³±cznikami dostêpny jest w siedzibie zamawiaj±cego III piêtro w pok. Nr 5 lub na stronie internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.um.swinoujscie.pl 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 20.10.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.