eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja aparatu typ Optima Millenium, polegająca na montażu i integracji systemu cyfrowego DR



Ogłoszenie z dnia 2025-04-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja aparatu typ Optima Millenium, polegająca na montażu i integracji systemu cyfrowego DR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja aparatu typ Optima Millenium, polegająca na montażu i integracji systemu cyfrowego DR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07f5c39c-f1de-424e-b96e-edff0c919abe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy
zakupowej.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platforma zakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja aparatu typ Optima Millenium, polegająca na montażu i integracji systemu cyfrowego DR

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111800-9 - Diagnostyczny system rentgenowski

33111600-7 - Urządzenia radiograficzne

33111300-4 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające

33111200-3 - Rentgenowskie stacje robocze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w kryterium „Termin realizacji zamówienia” zostaną przyznane na podstawie poniższej tabeli:

Oferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia [w tygodniach od dnia zawarcia umowy] Liczba przyznanych punktów
6 tygodni 0
4 tygodnie 10

1) Wykonawca zaoferuje w formularzu oferty, termin realizacji zamówienia wyrażony w tygodniach od dnia zawarcia umowy,
2) Maksymalny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 6 tygodni od dnia zawarcia umowy,
3) Oferta, w której Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia dłuższy niż 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, zostanie odrzucona,
4) Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie określi terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (maksymalny termin realizacji zamówienia),
5) Jeżeli Wykonawca zaoferuje więcej niż jedną wartość terminu realizacji (Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną opcję) – Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najdłuższy, spośród zaoferowanych terminów realizacji, z zastrzeżeniem postanowień pkt 3).
Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 10 pkt.


5. Punkty w kryterium „Parametry techniczne” będą przyznawane na podstawie zaoferowania w formularzu oferty parametru dot. klasy zabezpieczenia detektora, zgodnie z poniższą tabelą:

Klasa zabezpieczenia detektora Liczba przyznanych punktów
IP 67 0
IP 68 15
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty:
1) zaoferuje klasę zabezpieczenia detektora niższą niż IP 67, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ,
2) nie wskaże żadnej klasy zabezpieczenia detektora, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował (minimalny akceptowany zakres klasy zabezpieczenia detektora, tj. IP 67).
3) wskaże więcej niż jeden zakres klasy zabezpieczenia detektora (Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną opcję) – Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najniższą, spośród zaoferowanych klas zabezpieczenia detektora.

Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 pkt.

6. Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznawane na podstawie poniższej tabeli:

Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji (w miesiącach od dnia zawarcia umowy) Liczba przyznanych punktów
24 miesiące 0
36 miesięcy 15
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty:
1) zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ,
2) nie zaoferuje żadnego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udzieli gwarancji w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (minimalny akceptowany okres gwarancji).
3) zaoferuje więcej niż jedną wartość okresu gwarancji (Wykonawca zaznaczy więcej niż jedną opcję) – Zamawiający do porównania i oceny ofert przyjmie najkrótszy, spośród zaoferowanych okresów gwarancji.
Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 15 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie
udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został zawarty w załączniku do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie
do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Faktyczny termin wykonania, stanowiący zgodnie z SWZ, jedno z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.