Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Toruń: Usługa szkoleniowa dotycząca przeprowadzenia kursów specjalistycznych i szkoleń dokształcających w następujących obszarach: kurs z zakresu rachunkowości budżetowej w JST, szkolenie z zakresu pomocy publicznej dla maksymalnie 24 pracowników UMT objętych projektem Kompetentny Urząd-program rozwoju zasobów ludzkich UMT, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 55571 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dotycząca przeprowadzenia kursów specjalistycznych i szkoleń dokształcających w następujących obszarach: kurs z zakresu rachunkowości budżetowej w JST, szkolenie z zakresu pomocy publicznej dla maksymalnie 24 pracowników UMT objętych projektem Kompetentny Urząd-program rozwoju zasobów ludzkich UMT, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów specjalistycznych i szkoleń dokształcających dla łącznej grupy 24 pracowników Urzędu Miasta Torunia z następujących tematów: a) Rachunkowość budżetowa: 1 grupa: liczebność - do 12 osób, wymiar - 48 godz. dydaktycznych, forma zajęć: wykład, dyskusja, warsztaty. Szkolenie skierowane do pracowników działów: Księgowości, Podatków i Windykacji, Organizacji i Kontroli, Budżetu i Planowania Finansowego, Edukacji, Gospodarki Komunalnej, Zdrowia i Polityki Społecznej. Tu zagadnienia: rachunkowość budżetowa, dochody budżetowe i ich ewidencja, wydatki budżetowe i ich ewidencja, majątek trwały w jednostkach sektora finansów publicznych. b) Pomoc publiczna: 1 grupa: liczebność - do 12 osób, wymiar 24 godz. dydaktyczne, forma zajęć: wykład, dyskusja, warsztaty, sesja pytań. Szkolenie skierowane do pracowników UMT mających doświadczenie w obszarze pomocy publicznej, bądź chcących nabyć wiedzę z tego zakresu. Tu zagadnienia: regulacje prawne dotyczące pomocy publicznej w prawie polskim oraz wspólnotowym, kategorie pomocy publicznej, pomoc publiczna w ramach programów operacyjnych. W ramach usługi Wykonawca winien jest zapewnić: a) Salę szkoleniową spełniającą warunki realizacji szkolenia dla ww. osób, zakłada się, że szkolenia będą realizowane w Toruniu, w godzinach pracy uczestników projektu, b) Wykwalifikowanych trenerów, c) Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz elektronicznej (płyta CD) dla uczestników szkolenia wraz z egzemplarzem dodatkowym na potrzeby archiwalne projektu, d) Dziennik szkolenia - oryginał, tu: listy obecności, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, szczegółowy program szkolenia z wykazem godzin dydaktycznych przeznaczonych na jego realizację, e) Zaświadczenia o ukończeniu kursu dla uczestników oraz kopie na potrzeby archiwalne projektu, f) Ankiety badające poziom wiedzy uczestników szkolenia (2 badania: 1. Przed rozpoczęciem szkolenia, 2. Po zakończeniu szkolenia - oryginały) na potrzeby archiwalne projektu wraz z ich zbiorczym podsumowaniem, g) Catering dla uczestników szkolenia, w tym: 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda,soki, ciastka) oraz przerwa obiadowa (ciepły posiłek)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) potencjał techniczny- (sale, w których będą odbywały się szkolenia są przystosowane do nauki dorosłych, są wyposażone w odpowiednie pomoce dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć (np. komputer, rzutnik multimedialny, flipchart, tablica interaktywna, itp.). Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają: -odpowiednie przygotowanie merytoryczne (wykształcenie) i doświadczenie zawodowe związane z obszarem tematycznym szkolenia; -doświadczenie zawodowe (trenerskie) - przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia ze wskazanego obszaru tematycznego. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4. c)oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). d) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). e) oświadczenie dla osób fizycznych w zakresie art.24.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp- załącznik nr 5 f).oświadczenie, sale, w których będą odbywały się szkolenia są przystosowane do nauki dorosłych, są wyposażone w odpowiednie pomoce dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć (np. komputer, rzutnik multimedialny, flipchart, tablica interaktywna, itp.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - potencjał kadrowy - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta Torunia - Kancelaria pok. nr 1, Toruń ul Wały gen. Sikorskiego 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 08:00, miejsce: w Urzędzie Miasta Torunia - Kancelaria pok. nr 1, Toruń ul Wały gen. Sikorskiego 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Kompetentny Urząd-program rozwoju zasobów ludzkich UMT, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Kamiennogórskiego
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Zławieś Wielka.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Nysa, jej jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- 397.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 396.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.