Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Nowy Sącz: DOSTAWA FANTOMÓW DO RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 55671 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FANTOMÓW DO RATOWNICTWA MEDYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę fantomów do ratownictwa medycznego zwanych dalej (sprzętem) lub (urządzeniami) o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym lub równoważnych, tj. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej (specyfikacją). 2. W skład zamówienia wchodzą: 1) Część I - Fantomy zakupione w ramach projektu: (Rozwój infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Nowym Sączu pod katem nowoczesnych kierunków studiów dostosowanych do strategii rozwoju województwa): a) Fantom osoby dorosłej do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych; b) Fantom osoby dorosłej do nauki podstawowej resuscytacji z oprogramowaniem ; c) Zestaw fantomów do nauki podstawowej resuscytacji u dzieci ; d) Fantom - korpus do osłuchiwania ; e) Zestaw fantomów do intubacji: dorosłego, dziecka, intubacji nosowej ; f) Fantom do nauki konikopunkcji ; g) Zestaw fantomów do nakłucia opłucnej i odbarczania odmy; h) Fantom do cewnikowania pęcherza moczowego (męski, żeński) ; i) Zestaw fantomów treningowych do iniekcji podskórnych i domięśniowych ; j) Zestaw fantomów do nauki punkcji żył obwodowych; k) Zestaw fantomów tzw. symulatorów: ran i urazów, samobadania piersi ; 2) Część II - Fantom na potrzeby kursów w ramach kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych: a) Fantom osoby dorosłej do nauki podstawowej resuscytacji z oprogramowaniem 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu do Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul Jagiellońskiej 61, a także jego rozmieszczenie, montaż, instalację i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu obsługującego. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach równoważnych przy czym ten sprzęt równoważny nie może być gorszej jakości niż wskazane przez zamawiającego w Arkuszu kalkulacyjnym 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urzadzeń w okresie 5 lat od daty sprzedaży fantomu, po cenach katalogowych Wykonawcy. 7. Wykonawca dostarczy sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż dwa lata przed upływem terminu składania ofert. 8. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą. b) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych c) wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem niezbędne do prawidłowego działania sprzętu oprogramowanie wraz z licencją na korzystanie z niego d) wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim, e) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, f) zamawiający wymaga autoryzacji producenta do sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu g) wykonawca zapewni w miejscu użytkowania sprzętu - Instytut Zdrowia, przeszkolenie w zakresie obsługi fantomów max. 3 osoby, w terminie do 5 dni liczonych od daty dostawy ostatniego fantomu. h) wykonawca dostarczy, rozmieści, zamontuje oraz zainstaluje i uruchomi sprzęt a także przeszkoli personel obsługujący na koszt własny,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.10.00.00-1, 33.17.22.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
- wskazanie zaplecza wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia zaświadczenie o autoryzacji producenta do sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. Nr. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:45, miejsce: Sekretariat Ogólny PWSZ; 33-300 N. Sącz, ul. Staszica 1 - pokój 16 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2017 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fantomy zakupione w ramach projektu: Rozwój infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Nowym Sączu pod katem nowoczesnych kierunków studiów dostosowanych do strategii rozwoju województwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Fantom osoby dorosłej do zaawansowanych zabiegów resuscytacyjnych; b) Fantom osoby dorosłej do nauki podstawowej resuscytacji z oprogramowaniem ; c) Zestaw fantomów do nauki podstawowej resuscytacji u dzieci ; d) Fantom - korpus do osłuchiwania ; e) Zestaw fantomów do intubacji: dorosłego, dziecka, intubacji nosowej ; f) Fantom do nauki konikopunkcji ; g) Zestaw fantomów do nakłucia opłucnej i odbarczania odmy; h) Fantom do cewnikowania pęcherza moczowego /męski, żeński/ ; i) Zestaw fantomów treningowych do iniekcji podskórnych i domięśniowych ; j) Zestaw fantomów do nauki punkcji żył obwodowych; k) Zestaw fantomów tzw. symulatorów: ran i urazów, samobadania piersi ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.10.00.00-1, 33.17.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fantom na potrzeby kursów w ramach kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom osoby dorosłej do nauki podstawowej resuscytacji z oprogramowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 33.10.00.00-1, 33.17.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- BZP.271.25.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego-lokale.
- Wywóz odpadów niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1505K Ropa-Gródek-Biała Niżna w m. Biała Niżna
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Zakup sprzętu ortopedycznego w podziale na 3 części
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Rozwijamy kompetencje najmłodszych"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.