To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Żory: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój.
Numer ogłoszenia: 55671 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403352 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku Przedszkola nr 17 przy Zespole Szkół nr 5 w Żorach w dzielnicy Rój. Zakres opracowania projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120/03 poz. 1133), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 75/05 poz. 664) z poszerzeniem opracowania o elementy projektu wykonawczego, umożliwiające realizację robót. Proponowana lokalizacja przedszkola na terenie działek znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie Zespołu Szkół nr 5 w Żorach przy ul. Wodzisławskiej w dzielnicy Rój - zgodnie z załączoną mapą. Celem przetargu jest opracowanie projektów budowlanego i wykonawczego (we wszystkich branżach) nowego budynku przedszkola 6-oddziałowego z dodatkowymi pięcioma salami dydaktycznymi na piętrze obsługującymi istniejącą szkołę, łącznie z zagospodarowaniem terenu. Należy zaprojektować przedszkole połączone łącznikiem z istniejącą szkołą -niezbędne jest wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola. Przed opracowaniem projektu budowlanego i wykonawczego Biuro Projektów przedłoży Zamawiającemu do akceptacji 2 koncepcje przedszkola (podlegające zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie terenu powinno obejmować zaprojektowanie: placu zabaw, włączenia się do istniejącej drogi, drogi wewnętrzne, parking, chodniki, ogrodzenie, tereny utwardzone, zielone itp. W projekcie placu zabaw należy uwzględnić typowy sprzęt (huśtawki, zjeżdżalnie, bujaki, ławki, stoły itp.) Projekt musi zawierać zestawienie (wraz z wyceną) wyposażenia przedszkola w urządzenia i umeblowanie dla poszczególnych pomieszczeń z uwzględnieniem ich funkcji (np. technologia kuchni). Wymagania dotyczące projektowanego obiektu przedszkola: Branża ogólnobudowlana: Projekt powinien uwzględniać nw. pomieszczenia: - 6 sal zajęć dla dzieci przedszkolnych wraz z łazienkami i pomieszczeniami na pomoce dydaktyczne oraz dekoracje, - pomieszczenie na leżaki, - 5 sal dydaktycznych zlokalizowanych na piętrze, - małą salkę gimnastyczną do 50 m2 (dla 30 dzieci) z szatnią, - szatnię dla 150 dzieci i szatnię dla personelu, - kuchnię (dla 150 osób z przedszkola i szkoły) wraz ze zmywalnią i niezbędnym zapleczem szatniowo-magazynowym, - stołówkę (na około 30 miejsc siedzących), - gabinety dyrektora i referenta oraz 2 niezależne pokoje nauczycielskie zlokalizowane na parterze i piętrze, - pomieszczenia dla intendenta oraz księgowego, - sanitariaty dla dzieci i personelu, - dodatkowe jedno pomieszczenie do przyjmowania rodziców i zajęć specjalistycznych (logopeda, terapia), - pomieszczenia gospodarcze itp. Branża elektryczna - projekt: - instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, nocnego i awaryjnego, - instalacja elektryczna gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń technologicznych, - instalacja odgromowa, - instalacja wyrównawcza, - instalacje teletechniczna, - instalacja zasilania i sterowania kotłownią wraz z instalacja wykrywania gazu, - sieć oświetlenia zewnętrznego całego zespołu szkolno-przedszkolnego, - przyłącze i układ pomiarowy, - wyłączenie p.poż. prądu obejmujące projektowany i istniejący obiekt zespołu szkolno-przedszkolnego, - przebudowa lub zabezpieczenie kolidujących z projektowanym obiektem sieci elektrycznych i teletechnicznych, - instalacja RTV-SAT wraz z antenami, urządzeniami rozdzielczymi i wzmacniaczami, - instalacja komputerowa sygnałowa w salach dydaktycznych i biurowych łącznie z szafami teleinformatycznymi i wyposażeniem, - domofony w salach zajęć i biurach, - instalacja alarmowa dla nowego obiektu z możliwością przyłączenia linii dozorowych z istniejącej części szkoły, - monitoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny dla nowego obiektu z możliwością obsługi istniejącej szkoły, - instalacje p.poż. np. oddymianie jeśli będzie wymagane, - platforma wewnętrzna obudowana dla obsługi osób niepełnosprawnych - wymagany zjazd awaryjny po sygnale z instalacji p.poż. i przy zaniku napięcia, - dźwig towarowy100 kg do obsługi bloku żywieniowego. Branża sanitarna - projekt: - rozbudowa istniejącej kotłowni zespołu szkolno - przedszkolnego lub budowa nowej kotłowni, - instalacje wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja gazowa, - przyłącza wodno - kanalizacyjne, - instalacja kanalizacji deszczowej - odprowadzenia wody deszczowej, - projekty przebudowy lub zabezpieczenia kolidujących z projektowanym obiektem sieci - jeżeli będą konieczne. Branża drogowa - projekt: - układ drogowy: zjazd, parkingi, drogi, chodniki, dojścia, obejścia, - plac zabaw, zieleń, mała architektura, - odwodnienie układu drogowego, - oświetlenie zewnętrzne - boisko piłkarskie (w przypadku kolizji projektowanego obiektu z istniejącym boiskiem). Projekt budowlany i wykonawczy winien zawierać: 1) kompletną dokumentację techniczną (zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia m.in. z rzeczoznawcami, dostawcami mediów) wykonaną na aktualnych mapach służących do celów projektowych, 2) 2 koncepcje (podlegające zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta) rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu, 3) projekt architektury, 4) projekt konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi, 5) inwentaryzację istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłowe opracowanie dokumentacji projektowej nowego przedszkola 6) projekt zagospodarowania terenu (plac zabaw, parkingi, drogi, chodniki, zieleń) - w obrębie projektowanego opracowania, 7) projekt aranżacji wnętrz 8) projekt drogowy wraz z odwodnieniem placów i dachów oraz oświetleniem ulicznym rozwiązujący dojazd i dojście do budynku przedszkola, parkingi, elementy małej architektury - kosze na śmieci, ławki, 9) projekty branżowe sieci i instalacji wymienionych powyżej, 10) inwentaryzację zieleni z uzyskaniem zgody na ewentualną wycinkę. 11) docelowy projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez Prezydenta Miasta 12) badania geotechniczne gruntu 13) aktualne podkłady mapowe oraz aktualizacja geodezyjna dla celów projektowych z wywiadami branżowymi oraz wypisem i wyrysem z map własnościowych 14) uzgodnienia ZUD i uzgodnienia branżowe dot. zakresu części drogowej i uzbrojenia terenu: - inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę - uzgodnienie projektów przyłączy z właścicielami sieci. Do poszczególnych robót branżowych opracować: - Kosztorysy inwestorskie - Przedmiary robót - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Informację BIOZ - Określenie charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu, INFORMACJE DODATKOWE: - Biuro Projektów w ramach zamówienia przygotuje wizualizację projektu jako wirtualny spacer po projektowanym obiekcie i otoczeniu, - Biuro Projektów w ramach zamówienia wykona makietę obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu w skali 1:50, - Biuro Projektów zobowiązuje się do przedstawienia 2 różnych w zakresie funkcjonalno-architektonicznym koncepcji obiektu (wraz z zagospodarowaniem terenu i projektem elewacji). - Biuro Projektów zobowiązane jest do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji, która będzie stanowiła podstawę rozpoczęcia szczegółowych prac projektowych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia przedstawionych koncepcji w przypadku niespełnienia oczekiwanych wymagań. Wówczas Biuro Projektów zobowiązuje się do dokonania niezbędnych modyfikacji w przedstawionych koncepcjach. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. Przekazać opracowaną dokumentację: - projekty - w 6 egzemplarzach - kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, informację BIOZ - w 1 egz. w rozbiciu na poszczególne branże - dokumentację (projekty, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, inf. BIOZ, przedmiary, kosztorysy) w formie elektronicznej - na płycie CD w formacie pdf i dwg. - 1 kpl. i kosztorysy inwestorskie w formacie ath (edytowalny). Dodatkowe obowiązki projektanta: - nadzór autorski, - udział w odbiorach końcowych robót, - udział w czynnościach związanych z dopuszczeniem obiektu do użytkowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 41.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARCAD Chmielowice,, ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59658,00
Oferta z najniższą ceną: 59658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 412360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Zagospodarowanie ogólnomiejskiej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej dla mieszkańców w Żorach przy ul. Bażanciej pn: "Przystanek Bażanciarnia-Leśna Akademia".
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia oraz przyborów papierniczych do 3 Żorskich przedszkoli w ramach proj. pn. "Żorskie przedszkola przyszłości - rozwój kształcenia przedszkolnego w mieście Żory"
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.