Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-06-07
Og³oszenie nr 557927-N-2019 z dnia 2019-06-07 r.
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Sk³odowskiej-Curie: Us³ugi serwisowe i rozwojowe oraz dostosowanie systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Sk³odowskiej - Curie w Warszawie, PN-81/19/DW
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Sk³odowskiej-Curie, krajowy numer identyfikacyjny
28836600000000, ul.
ul. Wawelska
,
02-034
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 570 94 63, e-mail
motelska@coi.waw.pl, faks
22 570 94 63.
Adres strony internetowej (URL): www.coi.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.coi.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
przetargi.coi.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Dzia³ Zamówieñ Publicznych o Zaopatrzenia ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa, pokój nr 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Us³ugi serwisowe i rozwojowe oraz dostosowanie systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Sk³odowskiej - Curie w Warszawie, PN-81/19/DW
Numer referencyjny:
PN-81/19/DW
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest; 1.1 ¶wiadczenie us³ugi w zakresie dostosowania systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal do bie¿±cych wymagañ Zamawiaj±cego, której zakres szczegó³owo zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 3 do SIWZ. 1.2 ¶wiadczenie us³ug serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal, których zakres szczegó³owo zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 3 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 72.00.00.00 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 14 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia 1. W zakresie dostosowania systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal - maksymalnie przez okres 2 miesiêcy od daty zawarcia umowy. 2. W zakresie ¶wiadczenia us³ug serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego opartego o narzêdzia Prophix i Report Portal - przez okres 12 miesiêcy. ¦wiadczenie us³ug serwisowych i rozwojowych rozpocznie siê po zakoñczeniu czynno¶ci w zakresie dostosowania systemu kontrolingowego do potrzeb Zamawiaj±cego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli Wykonawca przed³o¿y wraz z ofert±: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wed³ug wzoru w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli Wykonawca przed³o¿y wraz z ofert±: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wed³ug wzoru w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli Wykonawca przed³o¿y wraz z ofert±: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wed³ug wzoru w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y: - Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp. - O¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - w celu po-twierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 15) oraz o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 22) - z wykorzystaniem przygotowanego przez Zamawiaj±cego O¶wiadczenia stanowi±cego za³. nr 2.1 do SIWZ. - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (za³±cznik nr 5 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego, dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie ni¿ej okre¶lonych warunków w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Warunek powy¿szy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
a. wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie przynajmniej 1 (jedn±) us³ugê podobn± do us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia. Za us³ugê rodzajowo odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna ka¿d± us³ugê, która polega³a na wdro¿eniu systemu kontrolingowego w szpitalu i / lub ¶wiadczeniu us³ug serwisowych i rozwojowych dla systemu kontrolingowego w szpitalu w okresie co najmniej 12 miesiêcy, a warto¶æ zamówienia wynosi³a nie mniej ni¿ 50 000,00 PLN brutto - wykaz us³ug wed³ug wzoru w za³±czniku nr 4 do SIWZ.
b. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob± posiadaj±c± wszystkie wymienione ni¿ej kwalifikacje i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: konsultantem posiadaj±cym:
- minimum 5-letnie do¶wiadczenie we projektowaniu wdra¿aniu, rozwoju i serwisowaniu systemów kontrolingowych w szpitalach,
- minimum 5-letnie do¶wiadczenie we projektowaniu, budowie i wdra¿aniu aplikacji z wykorzystaniem oprogramowania narzêdziowego PROPHIX Software, - minimum 5-letnie do¶wiadczenie we projektowaniu, budowie i wdra¿aniu portali BI z wykorzystaniem oprogramowania narzêdziowego Report Portal,
- minimum 5-letnie do¶wiadczenie we projektowaniu, budowie i wdra¿aniu procesów ETL wykorzystuj±cych dane z systemu SIMPLE.ERP,
- wiedzê i do¶wiadczenie w prowadzeniu us³ug rozwojowych i serwisowych po¶wiadczone certyfikatem ITIL(R) V3 Intermediate Qualification: Operational Support and Analysis lub równowa¿nym wydany przez niezale¿ny i uprawiony podmiot certyfikuj±cy - wykaz osób wed³ug wzoru w za³±czniku nr 4.1 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Upowa¿nienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a tak¿e sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wypisu z krajowego rejestru s±dowego lub za¶wiadczenia z ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wymagane jest z³o¿enie upowa¿nienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza), 2. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy (za³±cznik nr 6 do SIWZ). Dokumenty sk³adane przez podmioty zagraniczne reguluje Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, okresu ich wa¿no¶ci oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ z uwzglêdnieniem tre¶ci ofert.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Dokumenty zastrze¿one musz± posiadaæ w górnym prawym rogu czerwony napis "zastrze¿one" i musz± byæ w³o¿one w osobn± kopertê. Kopertê t± (z napisem "zastrze¿one") nale¿y w³o¿yæ do koperty tzw. zewnêtrznej wraz z innymi dokumentami (jawnymi). Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawcy, je¿eli Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane. Dokumenty zawieraj±ce informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nale¿y z³o¿yæ w sposób wyra¼nie okre¶laj±cy wolê ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ wszystkie informacje podane w ofercie mo¿na ujawniaæ zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uzpz.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Sk³odowskiej - Curie ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa; 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Sk³odowskiej - Curie, adres email: iod@coi.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-81/19/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp" oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji praw i obowi±zków Zamawiaj±cego wynikaj±cych b±d¼ powsta³ych w zwi±zku z realizacj± zawartej umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urz±d Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzeda¿ energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomo¶ciach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- us³ugi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycjê
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemy¶l IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyñskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obs³uga informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podleg³ymi oddzia³ami muzeum"
- ¦wiadczenie obs³ugi informatycznej na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. - postêpowanie II
- Projekt, wykonanie i wdro¿enie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej - ROPS WSL
- Obs³uga serwisowa wdro¿onego w s±dach apelacji warszawskiej oprogramowania Nale¿no¶ci S±dowe OrCom.web.
- ¦wiadczenie us³ug wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej - powtórka
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.